Bekijk originele versie : help!!!!!!!!!!!!!
heeellllpppppppppppp...
ik word al een aantal dagen ernstig lastiggevallen (telefonisch)en ik weet niet wat ik moet doen ik ben bang dat het uitloopt en ik kan er maar niet achter komen wie het is wie heeft raad :(.
yesmina19
12-12-2003, 22:08
simpel
simkaart eruit halen en de nieuwe in doen
laboudanda
12-12-2003, 22:09
Hey ik geef je een hele goede tip:
Koop ...uh...je weet wel zo'n telefoon dinges.......
Jah die ja die moet je kopen ok?
EN als je die eenmaal gekocht hebt dan ben je van die laspakken af..
zeg yay en koop dat ding..
Ok nu jij mij begrijp?
Okido!
Thats all!
NEXT!
sneakynawal
12-12-2003, 22:14
Origineel gepost door laboudanda
Hey ik geef je een hele goede tip:
Koop ...uh...je weet wel zo'n telefoon dinges.......
Jah die ja die moet je kopen ok?
EN als je die eenmaal gekocht hebt dan ben je van die laspakken af..
zeg yay en koop dat ding..
Ok nu jij mij begrijp?
Okido!
Thats all!
NEXT!
FREAK :rolleyes:
mister_hakim
12-12-2003, 22:17
Misschien is dat de kerstman hiihihihi
Ik heb dat ook gehad berichten van een onbekende persoon zogezegd abdel zehma telefoontjes weer van iemand anders maar ik weet wel wie er achter zit een zielige meid
ewa geef zulke mensen geen aandacht verander je tel...en dan safi..echt ;)
Origineel gepost door aziza20
ewa geef zulke mensen geen aandacht verander je tel...en dan safi..echt ;)
Waarom moet ze haar nummer veranderen? :rolleyes: Gewoon negeren ze willen juist dat je reageert en dan reageer je niet en na een aantal weken begint da spelleke terug dat ze berichten sturen,bellen,... wat moet je dan doen weer negeren ... denk zo zij verspillen geld en niet jij :D en nummer veranderen echt niet en dan weer iedereennn gaan verwittigen heb een nieuwe nummer en dat zijn er veel die mijn nummer hebben
Origineel gepost door Najiha
Waarom moet ze haar nummer veranderen? :rolleyes: Gewoon negeren ze willen juist dat je reageert en dan reageer je niet en na een aantal weken begint da spelleke terug dat ze berichten sturen,bellen,... wat moet je dan doen weer negeren ... denk zo zij verspillen geld en niet jij :D en nummer veranderen echt niet en dan weer iedereennn gaan verwittigen heb een nieuwe nummer en dat zijn er veel die mijn nummer hebben
ik snao wat je bedoeld..mensen gaan echt wel zo ver hoor...echt zileig waha :(
sneakynawal
12-12-2003, 22:39
Help Help... waar is de brandweer?
Mijn kat zit in de boom.....
MissMarOc15
12-12-2003, 22:46
hey..weet je wat ik zal doen in jou instantie..
als ze jouw bellen jah..neem 't op en gooi je tellefoon op het bed..gaat toch van hun beltegoed af :D
of als je een broer hebt laat hem dan ff opnemen..was ook bij me sus gebeurt..had me broer opgenomen wist ie gelijk wie die jongen was whahaha RENNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN ;)
of je kan idd simkaart kopen maar waarom GELD VERSPILLEN AAN DIE MENSEN??
dat probleem had ik ook eerst.. mij vriend heeft toen simkaart kapot gemaakt
esmaatjuuh
13-12-2003, 11:30
Doe Wat een Vriendin Van Mij Deed..Laat je Telefoon Gewoon Letterlijk een half Jaar Uit..:maf3:..
RisLaine
13-12-2003, 12:54
Origineel gepost door yesmina19
simpel
simkaart eruit halen en de nieuwe in doen
Precies. :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.