Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een mooi project wie doet ermee??

Arabischelessen
29-03-2008, 20:23

Assalamoe 3alaikoem marokko.nl leden ik wilde een studio gaan beginnen waar we alles in kunnen doen, maar natuurlijk kan ik het niet alleen ik heb iemand nodig hoe meer mensen hoe beter die willen helpen om een studio te gaan openen ik heb een bedrijfsruimte gevonden in Haarlem die nu in mijn bezit is waar vroeger een suppermartk was, die we samen kunnen ombouwen in een studio de huur bedraagt €650,00 euro per maand om het alleen te betalen is moeilijk en veel maar als er meerdere zijn die willen helpen dan wordt het makkelijk voor ons iedereen die meehelpt met de huur mag alles gebruiken in die studio je mag zelfs je eigen werkzaamheden verrichten en zeker de klanten zijn voor jezelf als je die maakt we kunnen echt een succes van maken zeker als wij verschillende mensen hebben die van alles kunnen zoals films monteren, films maken, webdesign, boekhouder, noem maar op rappers natuurlijk ook wij moetten ook voor computers zorgen en materialen als je wil kunnen we samen een contract maken dat alles eerlijk verdeeld wordt ik woon zelf in amsterdam dus kijk maar wat jullie ervan vinden pm me als je interesse hebt

Bin_lady
29-03-2008, 20:24
succes ermee! :goedzo:

Arabischelessen
29-03-2008, 21:19
trouwens we hebben ook iemand nodig die een plan kan maken om er ook een stichting van te maken..

Arabischelessen
29-03-2008, 22:01
geen interesses??

mokhtari
29-03-2008, 22:40

heb wel intresse maar is beetje ver van den haag, je weet toch maar leuk idee ik zou zeker meedoen als het wat dichtbij was :S jammer man:maf2: Maar iedergeval succes bro!

Arabischelessen
29-03-2008, 22:55
heb wel intresse maar is beetje ver van den haag, je weet toch maar leuk idee ik zou zeker meedoen als het wat dichtbij was :S jammer man:maf2: Maar iedergeval succes bro! ja man is wel ver, ik woon zelf in amsterdam en moet ook reizen naar haalem maar denhaag is veel verder maar kijk maar mischien voor het weekend>?

mehndi
30-03-2008, 10:20
Moge allah je helpen naar succes incha allah. Ik zal mijn nicht vragen of ze kan helpen met de opzet van het plan.

Arabischelessen
30-03-2008, 11:53
Moge allah je helpen naar succes incha allah. Ik zal mijn nicht vragen of ze kan helpen met de opzet van het plan. zou echt geweldig zijn