Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mensen Bij Mediaddata!!

Cheba
29-03-2008, 16:29

Kent Iemand Mensen Die Daaroo Hebben Gewerk Of Nog Steeds Werken?

mariam_kenouz
29-03-2008, 18:21
Hoezo? Interesse? Dames kunnen reageren. Bel: 010 41 48 088 :o

Cheba
30-03-2008, 15:42
Slim! Maar daaroo kennen ze me niet verder helpen Hb een enqute nodig!! En vroeg me af of mensen die mij zouden kennen opsturen?? Ken jij helpen??

mariam_kenouz
30-03-2008, 16:19
Slim! Maar daaroo kennen ze me niet verder helpen Hb een enqute nodig!! En vroeg me af of mensen die mij zouden kennen opsturen?? Ken jij helpen?? Het is onmogelijk van anderen te vragen een enquete op te sturen als zij (het buraue) het niet willen. Zo zie ik 't. Verder als je gaat google'n, en je eigen inspiratie gebruikt, kom je heel veel. En Mediad is niet de enige onderzoeksbureau. :o Als je uitlegt waarom je het nodig hebt aan de receptioniste, kun je ook tips of de enquete krijgen. Willen ze niet helpen, dan heb je er toch niks aan. En daarnaast doen ze niet één soort enquete, maar verschillende soorten; veiligheidsonderzoek, gebruik v/h openbaarvervoer, clienten onderzoek van SoZaWe, en ga zo maar door. Dus ik snap het niet waarom het zo nuttig kan zijn, om een enquete in je bezit te hebben. :confused: Anders solliciteer je daar toch? Succes.

Cheba
12-05-2008, 10:54

beetje laat! maar k hb ondertussen een goed enquete kennen samenstellen.. Het is niet ONMOGELIJK van anderen te vragen of ze een enquete op willen sturen :D alles ken namelijk ;) Maar ik hb inderdaad mediad zelf gebeld maar ze doen daaroo erg bot en de mensen daar zijn ook niet meer hoe ze waren.. k hb uitgelegd vrwat ik t nodig had en waar ik mee bezig was maar ze wilden er nix van weten en k kon niet eens langs komen om em gwn ff in te zien en kijken wat vr soorten enquete zij gebruiken Terwijl ik der hb gewerkt! (vndaar ook mijn ontslag die ik daar hb genomen).. een enquete s vral bedoeld om statistieken op te meten wnr je bezig bnt met onderzoeken verrichten, werk vn mediad dus! heelll erg nuttig! Tx vr je reactie nog ;)

mariam_kenouz
12-05-2008, 13:41
beetje laat! maar k hb ondertussen een goed enquete kennen samenstellen.. Het is niet ONMOGELIJK van anderen te vragen of ze een enquete op willen sturen :D alles ken namelijk ;) Maar ik hb inderdaad mediad zelf gebeld maar ze doen daaroo erg bot en de mensen daar zijn ook niet meer hoe ze waren.. k hb uitgelegd vrwat ik t nodig had en waar ik mee bezig was maar ze wilden er nix van weten en k kon niet eens langs komen om em gwn ff in te zien en kijken wat vr soorten enquete zij gebruiken Terwijl ik der hb gewerkt! (vndaar ook mijn ontslag die ik daar hb genomen).. een enquete s vral bedoeld om statistieken op te meten wnr je bezig bnt met onderzoeken verrichten, werk vn mediad dus! heelll erg nuttig! Tx vr je reactie nog ;) You're welcome. Alles kan, en je kunt 't ook zelf. Als zij bot doen ga jij gewoon lekker verder. :) Je meet om statistieken te produceren. Je meet de (feitelijke) waarnemingen. Je meet geen statistieken. Statistieken zijn 't gevolg van een meetinstrument. ;) Ik heb niet gezegd dat het niet nuttig zou zijn, alleen indien het moeilijk is te krijgen, is het verspilde moeite. Je kunt je tijd besteden aan er zelf eentje te maken. Ik ben blij voor je dat je uiteindelijk eruit bent gekomen. Allahey3awnek.