Bekijk originele versie : please, zoek een zomerhuisje om te huren....
nour3ain
28-03-2008, 17:17
Wie weet waar ik een goedkoop zomerhuisje met alles erop en eraan v. 5 personen kan huren tijdens de zomervakantie in marokko
omgeving, salé, Mahdia, Rabat, ElKnitra
of een leuke hotel in de buurt
wanne_be_me
28-03-2008, 23:03
Jammer dat er bij ons al mensen inzitten
anders was je welkom Nour3ain:nijn:
nour3ain
29-03-2008, 18:55
Jammer dat er bij ons al mensen inzitten
anders was je welkom Nour3ain:nijn:
:sjans: dank je, toch kom ik er bij... ben niet dik niet lang
waar wonen jullie :hihi:
wanne_be_me
29-03-2008, 22:46
:sjans: dank je, toch kom ik er bij... ben niet dik niet lang
waar wonen jullie :hihi:
Meeste in Al-hoceima,maar in tanger hebben we ook een appertementje.
daar zit onze huisoppasser in.Als je bij hem wil wonen dan..:stout:
http://www.homelidays.com/NL-Vakantiewoningen/ma/marokko_r1.asp
nour3ain
05-04-2008, 14:02
http://www.homelidays.com/NL-Vakantiewoningen/ma/marokko_r1.asp
Van Harte bedankt Lieverd :kus:
ben echt blij met deze link, er staan heel wat dingen
abdelkader
27-08-2011, 19:31
Meskina ..
Nog altijd aan het zoeken na 2 en half jaar ?:D
nour3ain
27-08-2011, 22:33
Meskina ..
Nog altijd aan het zoeken na 2 en half jaar ?:Dja nog steeds
hoe is het met jou :sjans:
jeeeeeeetje dat is lang geleden zeg appie
ik zag je ergens in een topic van dertiger plussers reageren.... was zo blij :hoera: jou te zien
abdelkader
28-08-2011, 01:54
ja nog steeds
hoe is het met jou :sjans:
jeeeeeeetje dat is lang geleden zeg appie
ik zag je ergens in een topic van dertiger plussers reageren.... was zo blij :hoera: jou te zien
Ah... Maghreb is belachelijk duur. Je kan beter naar andere landen dan Marokko gaan.
Ja gaat goed met mij. Wat dom van me.Ik had het aan je moeten gaan vragen.:sjans:
En gaat het goed met je & kids?
Ja, Ik heb daar op de 30+ topic deze -->:goedzo: achtergelaten op hhet citaat van Salima.
Ik was daar heel toevalig via iemand op MJA op zijn ot op de topic der 30+ beland en toe sta ik van verbazend te lezen.:D
Wat goed van me dat ik daar niet kom en je nog steeds zo te zien. Een vrouw van staal ben je.;)
nour3ain
28-08-2011, 10:36
Ah... Maghreb is belachelijk duur. Je kan beter naar andere landen dan Marokko gaan.
Ja gaat goed met mij. Wat dom van me.Ik had het aan je moeten gaan vragen.:sjans:
En gaat het goed met je & kids?
Ja, Ik heb daar op de 30+ topic deze -->:goedzo: achtergelaten op hhet citaat van Salima.
Ik was daar heel toevalig via iemand op MJA op zijn ot op de topic der 30+ beland en toe sta ik van verbazend te lezen.:D
Wat goed van me dat ik daar niet kom en je nog steeds zo te zien. Een vrouw van staal ben je.;)ben ik dat een vrouw van staal
hewa hoe is het met je leven,... als ik je zie dan denk ik je was mijn eerste eerste virtuele lid hier met wie ik reageerde toen ik lid was, samen met lala taza als je het nog kan herrineren
ECHT LEUK je weer te zien:sjans:
ewa waar woon je in marokko, noord zuid, of west
abdelkader
28-08-2011, 12:23
ben ik dat een vrouw van staal
hewa hoe is het met je leven,... als ik je zie dan denk ik je was mijn eerste eerste virtuele lid hier met wie ik reageerde toen ik lid was, samen met lala taza als je het nog kan herrineren
ECHT LEUK je weer te zien:sjans:
ewa waar woon je in marokko, noord zuid, of west
Iemand die altijd blijft komen wat ook er gebeurt is wel van staal. Of heb ik het mis.:D
Met mijn leven gaat het goed...Alhamdoelillah ....Ja NL is saai geworden en moet het doorbijten.
Nou..ik weet niet meer welke topic ik erop heb gereageerd, maar het was een van je topic. Weet niet meer wat voor onderwerp. Misschien is die topic er nog steeds als je die tenminste niet hebt weggehaald.:rolleyes:
Insgelijk...;)
Waar de koning zijn Lailatu Qadir gisteren heeft doorgebracht om precies te zijn.
nour3ain
28-08-2011, 12:34
Iemand die altijd blijft komen wat ook er gebeurt is wel van staal. Of heb ik het mis.:D
Met mijn leven gaat het goed...Alhamdoelillah ....Ja NL is saai geworden en moet het doorbijten.
Nou..ik weet niet meer welke topic ik erop heb gereageerd, maar het was een van je topic. Weet niet meer wat voor onderwerp. Misschien is die topic er nog steeds als je die tenminste niet hebt weggehaald.:rolleyes:
Insgelijk...;)
Waar de koning zijn Lailatu Qadir gisteren heeft doorgebracht om precies te zijn.heb geen schotel thuis dus weet niet waar de koning laylato elqadr heeft door gebracht
je reageerde in mijn topic, over de marokkaanse coktails, ik vertelde toen dat marokkanen die terug van de vakantie uit marokko blind worden door een speciale marokkaanse coktail die ze krijgen t ed rinken door hun nichtjes, vriendinnen, tantes
weet je het nog.... jij was de eerste die daar op reageerde en zo ging het verder
:lol:
ik zal er altijd zijn, dit is mijn enige plek om virtueel te reageren met leden, een soort sociale contact wat ik niet heb dagelijks... wat moet je dan doen
nl saai het is hier al7afid Allah verschrikkelijk.. storm, windstoten , en bliksem regen... volgens mij gaat het hele week zo door... gisteren overal stromingen op straat en metro's
abdelkader
29-08-2011, 12:16
heb geen schotel thuis dus weet niet waar de koning laylato elqadr heeft door gebracht
je reageerde in mijn topic, over de marokkaanse coktails, ik vertelde toen dat marokkanen die terug van de vakantie uit marokko blind worden door een speciale marokkaanse coktail die ze krijgen t ed rinken door hun nichtjes, vriendinnen, tantes
weet je het nog.... jij was de eerste die daar op reageerde en zo ging het verder
:lol:
ik zal er altijd zijn, dit is mijn enige plek om virtueel te reageren met leden, een soort sociale contact wat ik niet heb dagelijks... wat moet je dan doen
nl saai het is hier al7afid Allah verschrikkelijk.. storm, windstoten , en bliksem regen... volgens mij gaat het hele week zo door... gisteren overal stromingen op straat en metro's
In Fnideq...vlakbij Sebta. Ik heb ook geen schotel, nooit gekocht.
Ah..Nu weet ik het weer ....die heks met haar cocktails...En gelukkig maar heb je me niet uitgenodigd om je wonderdrank te komen drinken.:hihi: Bestaat die topic nog ? En je hebt dat gemaakt met andere account..Wie weet zal ik die ga opzoeken.:nerd:
Het weer is niet alleen de probleem.Je denkt ook veel na als je de 40 hebt bereikt.Pffff
Hoezodat
29-08-2011, 12:46
Ik ken iemand die appartementen verhuur, in agadir loopafstand van het strand, in een nette wijk,
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.