Bekijk originele versie : Moet binnekort op!!!!!!!!
ghabiba82
12-12-2003, 16:56
Nou , ik moet binnenkort afrijden en ben nu al hartsikke zenuwachtig en kan niet wachten wanneer ik mag afrijden. Dit is mijn tweede keer, maar hebben jullie geen tips om rsutig te blijven!!!!!!!!! En voor de gene die al een rijbewijs hebben, hoe hebben jullie het ervaren. En voor de gene die misschien ook binnenkort op moeten hoe gaan jullie er mee om!!!!!!
Ik laat het gewoon op me afkomen, maar met veel stress!!!!!!!!!
Kusjes
ghabiba82
12-12-2003, 16:57
Binnenkort, maar volgens mij ben ik niet op de juiste plaats met dit bericht!!!!!!!!!!!!1
babyvanbelisma
12-12-2003, 16:58
Allereerst veel succes!!
Ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb er 4 keer over gedaan....
Het is moeilijk als je al zenuwachtig bent maar probeer gewoon te bedenken dat je beter rustig kan zijn, want zenuwen kunnen je een hoop geld kosten...
Ik zou niet aan die homeopatische middeltjes beginnen: daar wordt je alleen maar suf van.
Wees jezelf!!
Origineel gepost door ghabiba82
Binnenkort, maar volgens mij ben ik niet op de juiste plaats met dit bericht!!!!!!!!!!!!1
Waarom niet?
Ik denk dat je niet de enige bent hoor, die examenvrees heeft, ken er zat die tijdens een rij-examen stijf van de zenuwen zijn! Mijn zusje bijv. heeft drie keer examen moeten doen, voordat zij haar rijbewijs heeft gehaald.
Tips heb ik niet voor je, aangezien ik zelf geen rijbewijs heb..(wil nl. geen auto, dus ook geen rijbewijs.. :) ), of misschien toch...kom hier maar afrijden, een stuk rustiger en meer kans van slagen.. ;)
babyvanbelisma
12-12-2003, 17:16
Origineel gepost door percolator
Je moet maar denken dat je het beter kan dan de examinator.
Kalm blijven en diep adem halen werkt ook.
En babyvanbelisma deed er vier keer over, heb jij er nog drie tegoed. ;)
Ja en duur dat het was!!!!!! :schrik2:
En 1 week nadat ik m'n rijbewijs had heb ik een aanrijding met de muur van een parkeergarage gehad in de auto van mijn vader...... :rolleyes:
Als je te nerveus bent om je examen te doen ben je nog niet in staat in je eentje te rijden. Dus, denk je dat je dat je het waard bent, dan ben je al een stuk rustiger. Stel je voor dat je het vertrouwen nog niet hebt en je komt in je eentje voor een stresssituatie te staan: ik hoop niet dat ik die fietser ben die je over het hoofd ziet. Ben je het waard, dan haal je het.
Origineel gepost door GodfriedvanB
Tips om rustig te blijven ? Dit gaat stom klinken maar eet bananen, die schijnen rustgevend te werken.
Geen idee waarom, maar het werkte voor mijn broertje die eerst 3x was gezakt.
waar bananen al niet goed voor zijn ... :D
Origineel gepost door ghabiba82
Nou , ik moet binnenkort afrijden en ben nu al hartsikke zenuwachtig en kan niet wachten wanneer ik mag afrijden. Dit is mijn tweede keer, maar hebben jullie geen tips om rsutig te blijven!!!!!!!!! En voor de gene die al een rijbewijs hebben, hoe hebben jullie het ervaren. En voor de gene die misschien ook binnenkort op moeten hoe gaan jullie er mee om!!!!!!
Ik laat het gewoon op me afkomen, maar met veel stress!!!!!!!!!
Kusjes
Je kunt speciale pilletjes van de dokter hiervoor krijgen :D
(is geen grap)
Origineel gepost door Erwin
Als je te nerveus bent om je examen te doen ben je nog niet in staat in je eentje te rijden. Dus, denk je dat je dat je het waard bent, dan ben je al een stuk rustiger. Stel je voor dat je het vertrouwen nog niet hebt en je komt in je eentje voor een stresssituatie te staan: ik hoop niet dat ik die fietser ben die je over het hoofd ziet. Ben je het waard, dan haal je het.
Erwin, ze heeft meer aan iets positiefs. Als ik haar zou zijn geweest en ik las je bericht dan :(
Maar meid, het is puur geluk hoor dat afrijden. Hopen gewoon dat je slaagt. En je kan anders bij de apotheek pillen halen tegen nerveusiteit...het heet nerovist of zo iets ...dat is tegen examenvrees!
ghabiba82
13-12-2003, 00:38
Nou, bedankt voor jullie mee gevoel en heb er veel aan!!!!!! En Erwin ben er Dammmmmmmmmmm klaar voor en daar twijfel ik niet aan, alleen dat moment dat er een examinator naast je zit die een beetje op je vingers zit te letten!!! En geloof mij daar heeft 90% last van als ze af moeten rijden. Iedereen is het waard en iedere Boerenlul kan rijden!
Kus
HeyoanQT
13-12-2003, 04:01
je moet gewoon niet bang zijn
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.