Bekijk originele versie : Sexpartner of toch "meer"?
PrettiGestoord
27-03-2008, 23:10
Laatst had ik een discussie met een vriendin van me over het volgende. Zij heeft een vaste sekspartner. Voor alle duidelijkheid: ze hebben geen liefdesrelatie, zijn niet getrouwd, maar hebben wel seks voor als ze beiden lang "zonder" zitten.
Ondertussen is dat al 5 jaar zo en die vriendin vraagt zich af of die man toch verliefd op haar geworden is, of aan het worden is.
Wat we ons nu afvragen is: is 5 jaar te lang zonder meer te voelen? Of kan het voor een man 5 jaar 'gewoon' seks zijn zonder meer?
Vijf jaar is toch al vrij lang, er moeten toch iets van gevoelens zijn ondertussen?
Wat vinden jullie?
Voor jullie haar afschieten: ze is géén Marokkaanse, en geen moslima.
En ik respecteer haar omdat ze een vriendin is, dus ga ik haar niet veroordelen om haar keuze een sekspartner te hebben.
Ik zou graag reacties horen van mannen die al lang een vaste sekspartner hebben.
Ik ga niemand veroordelen en ik hoop dat hier eens rustig over gepraat kan worden zonder ruzie te maken.
rotterdamboy
27-03-2008, 23:17
[QUOTE=PrettiGestoord;45904268]Laatst had ik een discussie met een vriendin van me over het volgende. Zij heeft een vaste sekspartner. Voor alle duidelijkheid: ze hebben geen liefdesrelatie, zijn niet getrouwd, maar hebben wel seks voor als ze beiden lang "zonder" zitten.
Ondertussen is dat al 5 jaar zo en die vriendin vraagt zich af of die man toch verliefd op haar geworden is, of aan het worden is.
Wat we ons nu afvragen is: is 5 jaar te lang zonder meer te voelen? Of kan het voor een man 5 jaar 'gewoon' seks zijn zonder meer?
Vijf jaar is toch al vrij lang, er moeten toch iets van gevoelens zijn ondertussen?
Wat vinden jullie
dus ze is geen marokkaanse of moslima en ben je wil marokkaanse meid dan moet ze zelf weten en of die man of hij op haar kan verliefd worden er zijn manen die alleen van sexhouden en is ze zelf verliefd op hem
PrettiGestoord
27-03-2008, 23:20
Ik weet niet zeker of ze gevoelens voor hem heeft, ofwel durft ze er misschien niet voor uitkomen?
Misschien wel, ze houdt wel van hem op een bepaalde manier. Ze kennen elkaar ook al heel lang (10 jaar).
Hoe zit het met hem? Want hij is helemaal een gesloten boek. Wil er ook nooit eens over praten ofzo...
Ze zou het erg graag van zijn kant weten, maar durft het niet goed vragen...
PrettiGestoord
28-03-2008, 00:45
Niemand ??? :confused:
Naoufel12
28-03-2008, 09:26
Gevoelens kunnen altijd komen ! heeft niks met de tijd te maken
maar na 5 jaar kan er inderdaad wel een band bestaan die moeilijk te verbreken is !!
hoe kan ik met haar in contact komen ??
Ik wil ook wel 5 jaar zonder verplichtingen ;)
bella_zina
28-03-2008, 11:13
Lieverd, ik heb ook jaren lang verschillende seks partners gehad...
en op gegeven moment krijg je toch wat gevoelens voor elkaar.
1 van mijn sekspartners was tevens mijn beste vriend, ken hem al meer dan 10 jaar, en uiteindelijk ben ik met hem getrouwd nadat ik zwanger van hem bleek te zijn..
Dus ja ik denk dat die man gevoelens voor haar heeft.
PrettiGestoord
28-03-2008, 19:09
Ik denk het ook eigenlijk. Ze kennen elkaar al zoo lang en het is allemaal zo vertrouwd zegt ze, na 10 jaar. Ze waren eerst trouwens gewoon vrienden, jaren, vooraleer er "meer" gebeurde, en dat leek alleen maar de logische volgende stap.
Het moeilijke is wel dat hij nogal wisselende signalen uitzendt en daar wordt ze heel onzeker van.
Hij verdwijnt een poos, dan komt hij weer terug een tijd, dan is hij weer weg... wat zou dat willen zeggen? Twijfelt hij? Zou hij toch nog een ander hebben?
Ik vind het feit dat hij altijd naar haar terug blijft komen wel veelzeggend, moest hij gevoelens hebben voor een ander zou hij dat toch niet doen? Of wel?
Ze zou er erg graag met hem over praten, maar durft niet goed; ze is bang dat ze daarmee alles verandert. Hij lijkt er ook moeilijk over te durven praten wat er nu precies tussen hen is...
Als hij terugkomt, zegt ze, voelt het als "thuiskomen".
Ik denk wel, al zegt ze dat niet met zoveel woorden, dat zij van hem houdt.
Maar wat hij voelt, durft ze niet goed vragen...
PrettiGestoord
28-03-2008, 19:10
Gevoelens kunnen altijd komen ! heeft niks met de tijd te maken
maar na 5 jaar kan er inderdaad wel een band bestaan die moeilijk te verbreken is !!
hoe kan ik met haar in contact komen ??
Ik wil ook wel 5 jaar zonder verplichtingen ;) ik denk dat ze dat niet (meer) wilt nu. Ik denk persoonlijk dat ze verliefd geworden is op hem.
MasterLove
28-03-2008, 21:00
ligt er ook aan of ze elkaar vaak zien en als ze met elkaar kunnen opschieten en lachen dan weet ik bijna zeker dat ze allebei gevoelens voor elkaar hebben, misschien wel onbewust ;) ..maar een sekspartner zonder verplichtingen blijft altijd heerlijk :p
Hot_Moker
28-03-2008, 21:08
Nee hoeft niet.
Je kunt aan elkaar gewendt raken, maar juist wanneer gevoelens een rol gaan spelen verpest je alles.
Aan elkaar gewend raken, betekent niet dat er gevoelens bij komen kijken.
Mocht het wel zo zijn, zijn het gewoon amateurtjes.
PrettiGestoord
29-03-2008, 00:11
Nee hoeft niet.
Je kunt aan elkaar gewendt raken, maar juist wanneer gevoelens een rol gaan spelen verpest je alles.
Aan elkaar gewend raken, betekent niet dat er gevoelens bij komen kijken.
Mocht het wel zo zijn, zijn het gewoon amateurtjes. Kun jij dan 5 jaar met dezelfde vrouw sex hebben zonder iets te voelen?
En waarom zijn dat amateurtjes? Is iets voelen, verkeerd dan?
PrettiGestoord
29-03-2008, 00:13
ligt er ook aan of ze elkaar vaak zien en als ze met elkaar kunnen opschieten en lachen dan weet ik bijna zeker dat ze allebei gevoelens voor elkaar hebben, misschien wel onbewust ;) ..maar een sekspartner zonder verplichtingen blijft altijd heerlijk :p Ze kunnen goed met elkaar opschieten ja, ze kenden elkaar daarvoor al vriendschappelijk he.
Maar ik denk dat ze beiden niet echt verwacht hadden dat het zo lang (5 jaar) zou duren.
En nu komen er allemaal vragen bovenrijzen van "wat is het nu"?
Volgens mij kan een man seks hebben zonder meer...MAAR vind ik 5 jaar ook wel lang om zgn niets te voelen...
Maar ja, ik ben geen man...dus ik weet het niet...
IceTea35
29-03-2008, 09:20
Lieverd, ik heb ook jaren lang verschillende seks partners gehad...
en op gegeven moment krijg je toch wat gevoelens voor elkaar.
1 van mijn sekspartners was tevens mijn beste vriend, ken hem al meer dan 10 jaar, en uiteindelijk ben ik met hem getrouwd nadat ik zwanger van hem bleek te zijn..
Dus ja ik denk dat die man gevoelens voor haar heeft.
Dat kan goed kloppen. Misschien geen relatie die volgens het boekje is ontstaan, maar maakt dat achteraf uit... Nee, toch. :)
IceTea35
29-03-2008, 09:22
Kun jij dan 5 jaar met dezelfde vrouw sex hebben zonder iets te voelen?
Het zegt natuurlijk niet veel of je in het dagelijkse leven echt goed met elkaar op kan schieten. Maar 5 jaar (of 10 jaar die ze elkaar kennen) is een lange tijd. Er zullen heus "aanknopingspunten" zijn voor het opbouwen van een relatie. Maar dan moet je daar eerst samen over praten en het allebei ook willen en toestaan. ;)
Hot_Moker
29-03-2008, 10:33
Kun jij dan 5 jaar met dezelfde vrouw sex hebben zonder iets te voelen?
Nogmaals het zijn geen gevoelens, maar het is gewoon iets waar je aan gewendt bent geraakt...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.