Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Op jezelf wonen

Pagina's : [1] 2

samira_el
12-12-2003, 10:36

Misschien is dit onderwerp al uitgekauwd. Ik wil alleen jullie stem! 1 druk op de knop. Alvast super bedankt :)

samira_el
12-12-2003, 10:47
Wie heeft het 1 na laatste gestemd, en heeft geen bewijs? :jammer: Dan geloof ik je niet :ego: Het is echt super belangrijk, dus mensen kom op :)

sweetness1984
12-12-2003, 10:51
ik ben het eens met de poll

sousiagirl21
12-12-2003, 10:54
ik mocht op me zelf wonen als ik om de hoek bij me ouders ging wonen. maar ik blijf lekker thuis.wordt alles voor je gedaan.

Lady_moi
12-12-2003, 14:08

We leven niet in de middeleeuwen, het is juist beter als je als meisje eerder zelfstandig wordt :) da vind ik :rolleyes: ik mag wel op mezelf gaan wonen als ik ouder ben..mn zus mocht het ook..:zwaai:

angelrifia
12-12-2003, 14:12
Origineel gepost door doenja_18 Ik heb een jaartje op mezelf gewoond en geloof me het is zeker je zelf dubbelop bewijzen:( het op je zelf wonen is echt geen pretje stel je je nu eens voor dat je thuis bij je ouders : het eten als klaar staat als jij moe van school/werk komt je was gedaan is.................etc.. oh ja door het op je zelf wonen zit ik ook lekker diep in de schulden!!! het is echt geen vrijheid blijheid!!! TRUST MEEEE HBIEBAAAA mijn ouders ik heb op mezelf gewoond en doe het NOOIT meer.....TOT IK GETROUWD BEN(dan moet het) zelf heb ik niet op me zelf gewoond ben ik ook niet van plan maar de rest wat je zegt dat had ik ook in gedachten want dat ga je juist missen ik woon nu thuis dus ik hoef niet me bed op te maken en het eten klaar te maken daar heb ik me liefe mama voor en me zus hihihih, als ik alleen woon is het alsof er krakers wonen niet dat ik nooit its doe maar dat ik daar nooit zin in heb en helemaal in afwassen dat laat ik dagen liggen hahahah dus ik heb voor de laatste keus gekozen samira

rachidabella
12-12-2003, 20:09
ook al zou ik het mogen ik zou bij mijn ouders blijven tot ik ga trouwen!!!

RealCasawia
12-12-2003, 20:52
Mijn ouders gaan over een paar jaar terug naar Marokko ze hebben tegen mij gezegd dat ik mocht kiezen of meegaan of als ik nog niet getrouwd ben en mijn studie wil afmaken op mezelf wonen daarbij kopen zij een appartementje voor mij waar ik rustig kan verblijven. Ik ben trots op het feit dat mijn ouders mij vertrouwen en ik zal nooit van me leven hun vertrouwen schaden ik ga verder studeren en maak wat van mijn leven. Hoe andere mensen dan over mij gaan denken dat ik op mezelf woon boeit me niet zolang ik nix verkeerds doe en mijn ouders gelukkig en trots op me zullen zijn inshallah !

praatjes
12-12-2003, 21:08
samira_el !! ga je op jezelf wonen laat het me dan weten ik wil dan wel even langs komen. :verliefd:

Goudmeisje
12-12-2003, 21:24
Ik woon al op mezelf en mijn ouders zijn trots op me alhamdoelillah, zij en ik weten hoe ik ben. Niet dat het makkelijk ging, moest heel wat jaartjes w8 voordat ik mocht.

RealCasawia
12-12-2003, 21:38
Origineel gepost door Goudmeisje Ik woon al op mezelf en mijn ouders zijn trots op me alhamdoelillah, zij en ik weten hoe ik ben. Niet dat het makkelijk ging, moest heel wat jaartjes w8 voordat ik mocht. Beter hoor heb jij dat ook dat het echt een goed gevoel geeft dat je ouders je met zoiets vertrouwen... Wat was de reden dat je op jezelf ging wonen als ik vragen mag ?

Goudmeisje
12-12-2003, 21:49
Origineel gepost door RealCasawia Beter hoor heb jij dat ook dat het echt een goed gevoel geeft dat je ouders je met zoiets vertrouwen... Wat was de reden dat je op jezelf ging wonen als ik vragen mag ? het werd tijd dat ik op me zelf ging wonen, had het huis al een paar jaar, ik betaalde alles, maar het stond al die jaren leeg, ik vond het zonde van mijn geld

RealCasawia
12-12-2003, 21:56
Ja dan is het zeker zonde van je geld

laboudanda
12-12-2003, 21:58
Ok leg mee eens uit hoe je "OP JEZELF" kunt wonen .....moet je daar lenig voor zijn? Of zijn er speciale tenketsu/ninjutsu/taitsu technieken hiervoor. Graag serieuze reacties want ik heb geen zin in onzin. Alhoewel..........nah just shut up and read. NEXT!

samira_el
14-12-2003, 15:01

Ik heb al jullie reacties gelezen, en heel erg bedankt. ;)

Pagina's : [1] 2