Bekijk originele versie : Brugge, Belgie???
_beautypearl_
27-03-2008, 15:34
Salaam,
Volgende week heb ik een uitje met school we gaan naar Brugge in Belgie, en mogen daar gaan winkelen, alleen zou ik best willen weten wat er allemaal te vinden is???Daarmee bedoel ik hebben ze een er een groot winkelcentrum etc.:o
Nou zet eens plaatsen of geef mij eens hints of er wat leuks te doen valt in Brugge, want ik ken het dus niet:confused:
Wasalaam
http://www.brugge.be/internet/nl/index.htm
LilmOslima
27-03-2008, 15:41
Daar zijn aleen maar oude gebouwen en boudewijnpark en je kan boot tocht gaan maken maar winkels weet ik niet ;)
_beautypearl_
27-03-2008, 15:47
Daar zijn aleen maar oude gebouwen en boudewijnpark en je kan boot tocht gaan maken maar winkels weet ik niet ;)
hmm oke dus een saai stadje? We gaan eerst voor een uurtje naar een museum het hospitaalmuseum ofzo iets, daarna hele dag winkelen alleen ja jij weet dus ook niet veel van het centrum en winkels af.
babyface03
27-03-2008, 16:37
hoi, hoi
Brugge is wel een gezellige stad en winkelen kun je er ook.
_beautypearl_
27-03-2008, 16:39
hoi, hoi
Brugge is wel een gezellige stad en winkelen kun je er ook.
Oke meid, heb je er veel bekende winkels dan of niet?
Brugge is niet echt een winkelstad meer cultuurstadje, je hebt er wel leuke caféetjes enzo, veel bezienswaardigheden, maar ik zou me niet te veel verheugen op die winkels ;-)
_beautypearl_
27-03-2008, 22:32
Brugge is niet echt een winkelstad meer cultuurstadje, je hebt er wel leuke caféetjes enzo, veel bezienswaardigheden, maar ik zou me niet te veel verheugen op die winkels ;-)
Hmm oke, ja ik wilde wel weten hoe het ongeveer in elkaar zat, ben er nog nooit geweest en zal er die dag door moeten brengen in het centrum.
tiyaah22
28-03-2008, 11:17
Jawel ze hebben er winkels , zoals de zara, mango, etc etc , je neemt dan best bus vanuit station richting centrum en die zet je af in de winkelstraat, er zijn twee winkelstraten en tussen de starten door boetiekjes.
veel plezier in brugge!
Brugge en gent zijn kei knappe provincies..Stiekem wil ik daar gaan wonen omdat de huizen daar mooier en veel goedkoper zijn hihi..
tiyaah22
28-03-2008, 11:32
je bedoelt veel duurder!!!
_beautypearl_
28-03-2008, 11:48
Jawel ze hebben er winkels , zoals de zara, mango, etc etc , je neemt dan best bus vanuit station richting centrum en die zet je af in de winkelstraat, er zijn twee winkelstraten en tussen de starten door boetiekjes.
veel plezier in brugge!
Hhaha oke dus die winkels zijn aanwezig hamdlh:o haha, wat betreft vervoer we worden door school er afgezet en vervolgens weer opgehaald dus dat is geen probleem, maar bedankt:p
_beautypearl_
28-03-2008, 11:50
Brugge en gent zijn kei knappe provincies..Stiekem wil ik daar gaan wonen omdat de huizen daar mooier en veel goedkoper zijn hihi..
Hhaa, echt? Ben nog nooit in Gent of Brugge geweest, ik ken alleen Antwerpen en omgeving, en Brussel meer dan dit niet haha.
je bedoelt veel duurder!!!
Duurder dan Antwerpen? Echt niet :)
Hhaa, echt? Ben nog nooit in Gent of Brugge geweest, ik ken alleen Antwerpen en omgeving, en Brussel meer dan dit niet haha.
In brugge ben ik ook niet geweest mar kwas zowat aant surfen..En gent is heel erg mooi kging daar al eens kajakken :banana:
Mooie oude gebouwen..:o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.