Bekijk originele versie : Partij Glazen, Pizzapannen, Borden, Thee En Nog Veel Meer
Partij Glazen, Pizzapannen, Borden, Krukken, Theepotten, Thee, Trolley Shoppers, Lampen En Nog Veel Meer In Voorraad..
Foto's Bij Interesse Per Mail Mogelijk..
Aangeboden Aan Zowel Zakelijk Als Particulier..
Bij Interesse Of Vragen Kunt U Altijd Mailen..
Partij Glazen, Pizzapannen, Borden, Krukken, Theepotten, Thee, Trolley Shoppers, Lampen En Nog Veel Meer In Voorraad..
Laat maar zien, ik heb een huis gekocht dus we moeten hem nog goed vullen. Mag ik fotos en prijzen zien?
MR_TANGIA
27-03-2008, 16:30
Wat moet jij met die troep man ongelofelijk wat die marokkanen allemaal in huis hebben
rifia117
27-03-2008, 16:47
Heb je misschien foto's ervan?
Wat moet jij met die troep man ongelofelijk wat die marokkanen allemaal in huis hebben
Troep?
Je Gaat Me Toch Niet Vertellen Dat Jij Thuis Geen Glazen, Borden, Stoelen Etc Thuis Hebt.
En Ik Importeer Ze.
Assalaam alaykoum!!
Wreldwijd Marktplaats Swieqa.com
Hallo Allemaal, hierbij wil ik jullie mededelen dat er een nieuwe site in de lucht is!!
http://www.Swieqa.com
Het is vergelijkbaar met marktplaats alleen uitgebreider (wereldwijd) en opgricht door marokkaanse jongeren!
Ook is er de mogelijkheid om dus foto's EN video's te plaatsen in de advertentie! bv u wilt een woning verkopen of een Video van uw product enz...
De site is voor meer dan 50 landen (om te adverteren e.d) en is in 3 talen; Nederlands,Engels en Frans ( Arabish binnen kort inshallah )
dus Nederlandse taal is voor landen die Nederlands spreken
Suriname,Belgie,Nederland,Frankrijk,Nederlandse Antillen,Spanje ,Marokko,Turkije,Kaapverdie
enz.....
Het gaat er nu om dat de site een beetje bekend wordt en we vragen hierbij steun van jullie om ons hierbij te helpen!!
Neem gerust een kijkje voor meer informatie en voor vragen of suggesties kan je altijd contact met ons opnemen!
MR_TANGIA
28-03-2008, 10:04
Troep?
Je Gaat Me Toch Niet Vertellen Dat Jij Thuis Geen Glazen, Borden, Stoelen Etc Thuis Hebt.
En Ik Importeer Ze.
Ow, zeg dat dan broeder ik dacht dat je je prive tweedehands spulletjes aan het verpatsen was.
importeer je trouwens ook van die marokkaanse tafels je weet wel met die motieven erin gemaakt
Bachelorette
28-03-2008, 12:21
amsterdam?
winkel?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.