Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stel Je Eens Voor...

AlMoet-Oukil
12-12-2003, 00:15

Stel je voor : Je bent naar school/werk en je komt weer terug en je ziet voor je deur allemaal auto`s veel mensen en familie van je, en je gaat naar binnen je ziet je moeder of vader naar beneden de grond te kijken en huilend, je rent hard naar je moeder of vader en zegt : je moeder/vader is dood wat zou je doen??????????????????????????????????????????

ik_oke_is
12-12-2003, 00:21
Origineel gepost door Al`Moet-Oukil Stel je voor : Je bent naar school/werk en je komt weer terug en je ziet voor je deur allemaal auto`s veel mensen en familie van je, en je gaat naar binnen je ziet je moeder of vader naar beneden de grond te kijken en huilend, je rent hard naar je moeder of vader en zegt : je moeder/vader is dood wat zou je doen?????????????????????????????????????????? allah jahfed, ik wil daar liever niet aan denken en je kan toch niet zeggen wat je ZOU doen is gewoon onvoorspelbaar ... als iemand dat heeft meegemaakt wens ik hem/haar heel veel sterkte :(

Lampjuh
12-12-2003, 00:22
Ina ala3mara bie yadie allah. En toch zou ik wel van schrikken

tatouzient
12-12-2003, 00:27
ik denk ni da je echt weet wa je in zulke situaties moet doen... het komt al hard aan als iemand van de vriendengroep/familie sterft, laatstaan je een van je ouders... inna lillahie wa inna lillahie radjioen... tis een moeilijke situatie...

MissBlaBla
12-12-2003, 00:33

Waarom zeg je zoiets? Ik wil er niet aan denken. BlaBla

oem_roekaya
12-12-2003, 02:58
Origineel gepost door Al`Moet-Oukil Stel je voor : Je bent naar school/werk en je komt weer terug en je ziet voor je deur allemaal auto`s veel mensen en familie van je, en je gaat naar binnen je ziet je moeder of vader naar beneden de grond te kijken en huilend, je rent hard naar je moeder of vader en zegt : je moeder/vader is dood wat zou je doen?????????????????????????????????????????? salaam eleykoem ik zou echt janken omdat mijn vader geen moslim is en ik me ontzettend sculdig voel dat ik dan geen goeie dawa heb vericht!! ik zou dua doen en zou iedereen smeken dit met mij mee te doen (als dit nog zou helpen :confused: )

zahia
12-12-2003, 09:44
ik weet niet wat ik op dat moment zal doen.....:confused: Ik weet wel dat ik helemaal gek zou worden

yesmina19
12-12-2003, 12:47
ik zou helemaal gek worden maar verder je moet doorgaan met je leven

RisLaine
13-12-2003, 15:24
Origineel gepost door Al`Moet-Oukil Stel je voor : Je bent naar school/werk en je komt weer terug en je ziet voor je deur allemaal auto`s veel mensen en familie van je, en je gaat naar binnen je ziet je moeder of vader naar beneden de grond te kijken en huilend, je rent hard naar je moeder of vader en zegt : je moeder/vader is dood wat zou je doen?????????????????????????????????????????? Wil Ik Niet Eens Aan Denken. :rolleyes:

LellaBerkane
13-12-2003, 15:25
Toen mij vader overleed, Allah I Ra7moe,:huil2: was mijn zus niet thuis. Toen ze thuiskwam en heel die rwiena zag.... Nou ik je vertellen, dat je op dat moment letterlijk en figuurlijk GEK gaat worden... Boussa Faiza

Lady_moi
13-12-2003, 15:25
allah yehfed ik wil er gewoon nie aandenken..

GangstaLovin
13-12-2003, 15:26
I don't know ...