Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ICT-ers gezocht!!!!

momsy-Adam
26-03-2008, 22:25

Beste lezer, Ik bemiddel voor een detacheringsbureau en ik ben op zoek naar sollicitanten! Voor een ict-detacheringsbureau ben ik op zoek naar ict-ers op MBO en HBO niveau. Je zult in de buitendienst komen te werken, dus zul je bij verschillende bedrijven komen te werken op basis van detacheringsopdrachten. Tevens bestaat er ook de kans om in vaste dienstverband te komen. Verder krijg je een auto van de zaak. Ben je dus een ict-er en full-time beschikbaar, schroom dan niet en neem contact mij op via een pm, en ik zorg ervoor dat je cv bij de betreffende detacheringsbureau komt. Ps: alleen serieuse reacties aub!! Maar natuurlijk mag je ook een pm versturen als je vragen hebt.

A_A
26-03-2008, 22:58
monsterboard.nl

Banderass
27-03-2008, 01:48
Beste lezer, Ik bemiddel voor een detacheringsbureau en ik ben op zoek naar sollicitanten! Voor een ict-detacheringsbureau ben ik op zoek naar ict-ers op MBO en HBO niveau. Je zult in de buitendienst komen te werken, dus zul je bij verschillende bedrijven komen te werken op basis van detacheringsopdrachten. Tevens bestaat er ook de kans om in vaste dienstverband te komen. Verder krijg je een auto van de zaak. Ben je dus een ict-er en full-time beschikbaar, schroom dan niet en neem contact mij op via een pm, en ik zorg ervoor dat je cv bij de betreffende detacheringsbureau komt. Ps: alleen serieuse reacties aub!! Maar natuurlijk mag je ook een pm versturen als je vragen hebt. mag ik vragen, waar jullie gevestigd zijn ? je mag t ook Pmen !

momsy-Adam
27-03-2008, 18:21
ja hoor de detacheringsbedrijf is gevestigd in Rhenen ( dat is een kleine dorp vlakbij Veenendaal) , maar we zoeken mensen door het hele land aangezien we opdrachten hebben van verschillende bedrijven die verspreid over het land zitten.

Alleber
27-03-2008, 18:32

Ik wil wel solliciteren!! en hoe meot het verder enzo heb je email etc spreek je

momsy-Adam
28-03-2008, 14:24
Als je wil solliciteren kun je je cv naar mij pmen en ik geef het door aan de detacheringsbedrijf en zij zullen dan contact met jou opnemen.

mazak
29-03-2008, 14:16
Hey, Ik ben misschien ook wel geinteresseerd ik ben nu aan het afstuderen op de HTS en zoek werk in de consultancy. Met name als het kan in de advisering ik weet niet of je mij meer hier over kunt vertellen of pm. Ik hoor het wel, Groetjes

momsy-Adam
31-03-2008, 00:22
Hallo, Ik zou je adviseren om je cv te emailen naar mij zodat ik je cv kan doorsturen aan de contactpersoon van de detacheringsbureau, of je kunt je naam plus tel. en verdere gegevens zoals uren beschikbaar per wanneer bb etc. doorgeven, dan kan zij contact opnemen met jou en kijken of ze wat voor je kan betekenen. Kijk maar wat voor jou makkelijk is. Met vriendelijke groet,