Bekijk originele versie : Voor de zusters die werkzaam zijn in de thuiszorg
salima123
26-03-2008, 20:23
Salam allemaal,
Ik hoop dat jullie mij met het volgende kunnen helpen:
Mijn familielid wil graag werkzaam zijn in de thuiszorg (voorkeur voor voedingsassistente), echter zij heeft haar helpende welzijn diploma niveau 2 nooit afgemaakt. Wel heeft zij al veel ervaring in de thuiszorg kunnen opdoen.
Graag verneem ik of jullie werkgevers kennen die bereid zijn een gemotiveerde, zorgzame en zeer sociale dame aan te nemen, echter niet in het bezit is van een diploma. Indien nodig, bestaat geen enkele bezwaar tegen het volgen van een opleiding via de werkgever.
Djazakoem Allah I Gair.
salima123
27-03-2008, 10:19
Niemand, die mij verder kan helpen?
Probeer het eens bij UenZo.
salima123
27-03-2008, 14:32
Dank je. Ik heb al gekeken op de website, echter ze hebben geen vacatures voor mensen die geen diploma hebben behaald. Misschien in de toekomst. Goed trouwens dat ze rekening houden met de islamitische achtergrond.
Dank je. Ik heb al gekeken op de website, echter ze hebben geen vacatures voor mensen die geen diploma hebben behaald. Misschien in de toekomst. Goed trouwens dat ze rekening houden met de islamitische achtergrond.
Het bestuur is net opgepakt voor het frauderen met geld van clienten.......
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.