Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Filosoferen........

Pagina's : [1] 2

LZN
11-12-2003, 21:48

He mensen, hebben jullie dat weleens...het gevoel dat je eigenlijk een hele klein wezentje bent. Ik bedoel; ik kijk weleens 's-nachts naar de mooie hemel en dan zie ik die mooie grote volle maan tussen al die talloze sterren en denk ik bij me eigen wajowww....wat is deze wereld van allah toch groot. 6 miljard mensen over de hele wereld....6.000.000.000 mensen weet je hoeveel dat zijn. En elk mens ziet er anders uit, leeft in zijn eigen wereldje en elk mens heeft zijn eigen problemen.En ik ben een van die 6 miljard mensen en ik zit nu naar die grote maan te staren.Zal ergens op deze wereld ook iemand zijn die op dit moment naar die maan kijkt en zich hetzelfde afvraagt? Ben ik de enige die zich dat afvraagt?.

babyboy
11-12-2003, 21:50
ziek! maar je hebt gelijk :)

Che_Guevara
11-12-2003, 22:07
u need prozac boy :giechel:

MissBlaBla
11-12-2003, 22:08
Jij hebt het WEL EENS, zeg je... Ik vraag me dagelijks dingen af die betrekkinng hebben tot dit onderwerp waar mensen zich zelden mee bezighouden. BlaBla

MissBlaBla
11-12-2003, 22:09

Origineel gepost door Che_Guevara u need prozac boy :giechel: Dit heeft niks met depressiviteit te maken. BlaBla

MueZli
11-12-2003, 22:17
Origineel gepost door Blijf_lachen He mensen, hebben jullie dat weleens...het gevoel dat je eigenlijk een hele klein wezentje bent. Ik bedoel; ik kijk weleens 's-nachts naar de mooie hemel en dan zie ik die mooie grote volle maan tussen al die talloze sterren en denk ik bij me eigen wajowww....wat is deze wereld van allah toch groot. 6 miljard mensen over de hele wereld....6.000.000.000 mensen weet je hoeveel dat zijn. En elk mens ziet er anders uit, leeft in zijn eigen wereldje en elk mens heeft zijn eigen problemen.En ik ben een van die 6 miljard mensen en ik zit nu naar die grote maan te staren.Zal ergens op deze wereld ook iemand zijn die op dit moment naar die maan kijkt en zich hetzelfde afvraagt? Ben ik de enige die zich dat afvraagt? Mooie gedachten

Che_Guevara
11-12-2003, 22:21
Origineel gepost door MissBlaBla Dit heeft niks met depressiviteit te maken. BlaBla weet ik iedereen denkt wel eens zo ;)

firdausse
12-12-2003, 15:17
Oh dit vind ik helemaal niet gek hoor!, ik doe dit ook erg vaak. Soms te vaak. dat ik ga nadenken over alles, alle handelingen die ik pleeg. Dat ik denk misschien zijn er nog meer mensen op deze werled die nu precies hetzelfde doen als ik. Als ik op vakantie ben in marokko kan ik 's avonds urenlang naar de hemel kijken en me afvragen hoe groot god is en hoe hij de hele wereld heeft geschapen. Echt prachtig. Ik denk dat je vaker stil moet bijven staan van de dingen die Allah heeft geschapen, dan pas zal je merken hoe belangrijk en hoe mooi alles is. Firdausse

SweetRose
12-12-2003, 15:22
Origineel gepost door Blijf_lachen He mensen, hebben jullie dat weleens...het gevoel dat je eigenlijk een hele klein wezentje bent. Ik bedoel; ik kijk weleens 's-nachts naar de mooie hemel en dan zie ik die mooie grote volle maan tussen al die talloze sterren en denk ik bij me eigen wajowww....wat is deze wereld van allah toch groot. 6 miljard mensen over de hele wereld....6.000.000.000 mensen weet je hoeveel dat zijn. En elk mens ziet er anders uit, leeft in zijn eigen wereldje en elk mens heeft zijn eigen problemen.En ik ben een van die 6 miljard mensen en ik zit nu naar die grote maan te staren.Zal ergens op deze wereld ook iemand zijn die op dit moment naar die maan kijkt en zich hetzelfde afvraagt? Ben ik de enige die zich dat afvraagt? Ik vind het goed dat je dit hier zet, want zo denk ik er ook vaak over. Ik vind het echt raar op dat moment!! Maar ja..that's life é....Maar je moet je niet aangevallen voelen door diegene die hier negatief op reageren. Want er zijn er veel die zo denken als jij..alleen geven ze het niet toe!! :)

Johanna
12-12-2003, 15:25
Ik dacht dat ik een van de weinige was, gelukkig niet

SweetRose
12-12-2003, 15:27
Origineel gepost door Johanna Ik dacht dat ik een van de weinige was, gelukkig niet Neen hoor zeker niet Tis gewoon zo dat mensen er niet altijd over praten. Ze vind het maar 'onbelangrijk' en dat vind ik niet zo goed! Dus je bent echt niet alleen.;)

misstomaatje
12-12-2003, 15:31
Origineel gepost door Blijf_lachen He mensen, hebben jullie dat weleens...het gevoel dat je eigenlijk een hele klein wezentje bent. Ik bedoel; ik kijk weleens 's-nachts naar de mooie hemel en dan zie ik die mooie grote volle maan tussen al die talloze sterren en denk ik bij me eigen wajowww....wat is deze wereld van allah toch groot. 6 miljard mensen over de hele wereld....6.000.000.000 mensen weet je hoeveel dat zijn. En elk mens ziet er anders uit, leeft in zijn eigen wereldje en elk mens heeft zijn eigen problemen.En ik ben een van die 6 miljard mensen en ik zit nu naar die grote maan te staren.Zal ergens op deze wereld ook iemand zijn die op dit moment naar die maan kijkt en zich hetzelfde afvraagt? Ben ik de enige die zich dat afvraagt? nee hoor je bent niet de enige. hier nog eeen gek :zwaai:

NoreJihan
12-12-2003, 16:26
Origineel gepost door LevisKontje als ik opt wc zit en er is geen wc papier dan denk ik ook zit rustig niet schreeuwen je bent niet alleen , hoeveel mense daarzo hebben hetzelfde probleem :maf: nee:D ik doe dat meestal in marokko op de stah naar de hemel kijke met men zus mooi filosoferen weg dromen in slaap vallen en dan goe ruzie krijgen life :D Weet je Dat heb ik ook als ik op het dakterras(sta7) zit,lig of sta Dan kijk ik ook naar de sterren en de maan en dan komen de meest bizarre vragen bij je op. :zwaai:

Pagina's : [1] 2