Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Regels Van Vrouwen.

Pagina's : [1] 2

rachidabella
11-12-2003, 19:48

De regels van vrouwen, waar mannen zich aan te houden hebben. 01: De vrouw bepaald altijd de regels. 02: De regels kunnen ten alle tijden zonder voorafgaande kennis veranderd worden. 03: Geen enkele man zal ooit ALLE regels te weten komen. 04: Als de vrouw vermoed, dat hij ze wel allemaal kent, dient zij ze meteen te wijzigen. 05: De vrouw heeft altijd gelijk. 06: Als het lijkt, dat de vrouw ongelijk heeft, is dit vanwege een duidelijk misverstand,veroorzaakt door iets, wat de man zei, deed, of naliet te doen. 07: Indien regel 6 van toepassing is, moet de man direct zijn excuses aanbieden, voor dit misverstand. 08: De vrouw kan op elk willekeurig moment van gedachten veranderen. 09: De man mag nimmer van gedachten veranderen, mits van tevoren schriftelijk aangevraagd, en een schriftelijke bevestiging is ontvangen. 10: De vrouw heeft het recht om op elk willekeurig moment boos of overstuur te zijn. 11: De man moet ten alle tijde kalm blijven, tenzij de vrouw wilt, dat hij boos of overstuur is. 12: De man wordt geacht ten alle tijden de gedachten van de vrouw te kunnen lezen. 13: De vrouw mag nooit laten weten of ze wilt dat de man boos of overstuur is. 14: Van belang is slechts dat, wat de vrouw bedoeld, niet wat zij zegt! 15: Als de man niet gehoorzaamd aan de REGELS, is dat, omdat hij een watje is, geen ruggegraat heeft, en een zwakke persoonlijkheid! 16: Iedere poging van de man, om deze regels aan te passen, kan resulteren in lichamelijk letsel. 17: Als de man op enig moment denkt, gelijk te hebben, moet hij direct regel 5 raadplegen. 18: Een vrouw heeft altijd het laatste woord bij iedere discussie...Alles wat een man daarna zal zeggen, is het begin van een nieuwe discussie. 19: Iedere getrouwde man zal zijn fouten moeten vergeten. Het heeft geen zin, dat twee mensen zich hetzelfde herinneren.

zolikha
11-12-2003, 19:51
wahahahahahahha :goedzo:

rachidabella
11-12-2003, 19:51
de mannen moeten die eens uit hun hoofd gaan leren!

Lady_moi
11-12-2003, 20:06
utrecht zo domme regeles :jammer:

rachidabella
11-12-2003, 20:07

Origineel gepost door Lady_moi utrecht zo domme regeles :jammer: toevallig heb ik ze gekregen van me nicht uit belgie :rolleyes:

Lady_moi
11-12-2003, 20:12
ja ma utrecht zijde gij ik spreek u zo aan utrecht en de regels blijven stom :)

LellaBerkane
11-12-2003, 20:15
Rachidabella :goedzo: Ben benieuwd wat de mannen hiervan vinden :hihi:

SweetRose
11-12-2003, 20:33
Origineel gepost door rachidabella De regels van vrouwen, waar mannen zich aan te houden hebben. 01: De vrouw bepaald altijd de regels. 02: De regels kunnen ten alle tijden zonder voorafgaande kennis veranderd worden. 03: Geen enkele man zal ooit ALLE regels te weten komen. 04: Als de vrouw vermoed, dat hij ze wel allemaal kent, dient zij ze meteen te wijzigen. 05: De vrouw heeft altijd gelijk. 06: Als het lijkt, dat de vrouw ongelijk heeft, is dit vanwege een duidelijk misverstand,veroorzaakt door iets, wat de man zei, deed, of naliet te doen. 07: Indien regel 6 van toepassing is, moet de man direct zijn excuses aanbieden, voor dit misverstand. 08: De vrouw kan op elk willekeurig moment van gedachten veranderen. 09: De man mag nimmer van gedachten veranderen, mits van tevoren schriftelijk aangevraagd, en een schriftelijke bevestiging is ontvangen. 10: De vrouw heeft het recht om op elk willekeurig moment boos of overstuur te zijn. 11: De man moet ten alle tijde kalm blijven, tenzij de vrouw wilt, dat hij boos of overstuur is. 12: De man wordt geacht ten alle tijden de gedachten van de vrouw te kunnen lezen. 13: De vrouw mag nooit laten weten of ze wilt dat de man boos of overstuur is. 14: Van belang is slechts dat, wat de vrouw bedoeld, niet wat zij zegt! 15: Als de man niet gehoorzaamd aan de REGELS, is dat, omdat hij een watje is, geen ruggegraat heeft, en een zwakke persoonlijkheid! 16: Iedere poging van de man, om deze regels aan te passen, kan resulteren in lichamelijk letsel. 17: Als de man op enig moment denkt, gelijk te hebben, moet hij direct regel 5 raadplegen. 18: Een vrouw heeft altijd het laatste woord bij iedere discussie...Alles wat een man daarna zal zeggen, is het begin van een nieuwe discussie. 19: Iedere getrouwde man zal zijn fouten moeten vergeten. Het heeft geen zin, dat twee mensen zich hetzelfde herinneren. Ik vind ze wel grappig. Maar zelf zou ik niet willen dat m'n verloofde die regels kent! Want ik wil niet dat m'n mannetje onder de sloef ligt. :D Wat is er nou zo leuk aan een relatie als de man geen eigen mening heeft? En wat is er zo leuk aan als de man altijd maar ja knikt op alles wat je zegt en doet? Dan is ie net een zombie ofzo :maf:. Neihh..nix voor mij dus die regels :). Maar ze zijn wel grappig :).

Lady_moi
11-12-2003, 20:46
Origineel gepost door SweetRose Ik vind ze wel grappig. Maar zelf zou ik niet willen dat m'n verloofde die regels kent! Want ik wil niet dat m'n mannetje onder de sloef ligt. :D Wat is er nou zo leuk aan een relatie als de man geen eigen mening heeft? En wat is er zo leuk aan als de man altijd maar ja knikt op alles wat je zegt en doet? Dan is ie net een zombie ofzo :maf:. Neihh..nix voor mij dus die regels :). Maar ze zijn wel grappig :). daarmee vind ik ze stom :)

SweetRose
12-12-2003, 13:31
Origineel gepost door Lady_moi daarmee vind ik ze stom :) Nou stom vind ik ze niet. Sommigen kunnen met die regels leven dus waarom moeilijk doen? Maar het is gewoon het feit dat het die regels meestal zijn die een relatie kapot maken.

Miss_Loco_Mocro
12-12-2003, 13:36
juistem SweetRose....helemaal met je eens!!!

sweetness1984
12-12-2003, 13:57
en zie nu maar die man te vinden :D:D

Lady_moi
12-12-2003, 13:58
:hihi:..

rachidabella
12-12-2003, 20:02
Origineel gepost door Lady_moi ja ma utrecht zijde gij ik spreek u zo aan utrecht en de regels blijven stom :) ja als jij ze stom vind das jou mening!!! vertaal dit eens voor me: "ja ma utrecht zijde gij ik spreek u zo aan utrecht" :)

LovelY_Zizi
12-12-2003, 20:28

Origineel gepost door rachidabella ja als jij ze stom vind das jou mening!!! vertaal dit eens voor me: "ja ma utrecht zijde gij ik spreek u zo aan utrecht" :) Rachidaaaaaaaaaa & Souaaaaaaaaddddddd & Zinebbbbbbb & Souaaaaaaaaddddddd & Zinebbbbbbb & Souaaaaaaaaddddddd & Zinebbbbbbb & Souaaaaaaaaddddddd & Zinebbbbbbb Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr waahhaha waarom reageert die gekke souad niet wahahahah Kush moi :zwaai:

Pagina's : [1] 2