Bekijk originele versie : Jongens Playen Eerst Meiden Uit Nederalnd En Nemen Uitendelijk Een Boerin!
lela_Hanan
11-12-2003, 18:44
Salaam oe3alaikoem,
Ik hoor van veel klasgenoten op school dat de meiden uit Nederland gemakkelijk zijn te krijgen....?
Ik heb gevraagd om uitleg daarbij want ik vond het zo een rare mening...hij zei tegen mij dat de meiden uit Nederland makkelijk een relatie aangaan...en als ie klaar is met ze na een paar jaar...vraagt hij zijn moeder of ze een bent a nass...wil voor hem halen...
En dat is meestal een meisje uit het platteland...!!!
Ik vind dit echt een schande en daar wou ik jullie mening over horen...
:)
salaaam lela hanan
ik wilde efee reageren op jou stelling in veel gevallen geef ik deze jongens gelijk maar zoals ze zeggen niet iedreen over een kam schren .weet je waarom ik het eens ben met hun nou simpelweg omdat meisjes hier inderdaad gemakkelijk zijn om mee te spelen niet allemaal nogmaals maar ik ben zelf een meisje en inderdaad soms heb je van die meisjes die verdienen het om geplayd te woredn begrijp je mij
dit is mijn menig maar ik weet niet of je er wat aan hebt
lela_Hanan
11-12-2003, 18:53
Lakia ik begrijp wat je bedoelt...ik ken zulke meiden...en ik zeg niet dat iedereen zo is...
Omdat meiden zo gevoelig zijn maken de jongens er misbruik van en dat is nou waarom die meiden zo makkelijk zijn....
Maar ik ben het niet eens met die jongens die...meiden uit de platteland halen...waarom nemen ze nou niet iemand die geschoold is?
minaatje
11-12-2003, 18:54
Origineel gepost door lela_Hanan
Salaam oe3alaikoem,
Ik hoor van veel klasgenoten op school dat de meiden uit Nederland gemakkelijk zijn te krijgen....?
Ik heb gevraagd om uitleg daarbij want ik vond het zo een rare mening...hij zei tegen mij dat de meiden uit Nederland makkelijk een relatie aangaan...en als ie klaar is met ze na een paar jaar...vraagt hij zijn moeder of ze een bent a nass...wil voor hem halen...
1-Hoe kan men nagaan of ALLE marokkaanse dames van NL geen bnat enass zijn???
2-Waarom gaan de jongens een relatie dan aan, ze zijn medeplichtig aan het vervuilen van hun aard als marokkaanse moslim
NL-jongen/meisje
3- Na een relatie te hebben met zo'een meisje is hij net zo minder waardig als zij,dus ook geen haar beter,kan hij ook niet over haar praten.
4-Bij het Veralgemenen van alle marokaanse meisjes van NL strijkt hij ook zijn zusjes/nichtjes/familie over een kam,laat hem daar maar eerst over denken.
5-Wie kan hem verzekeren dat de vrouw die hij uit marokko zal halen 100%ben enass is???
en zo kan ik uren doorgaan...
Wat ik hiermee wil zegge is dat er goeie en slechte dames zijn hier in NL maar ook in marokko,
so think twice before U judge ...
laboudanda
11-12-2003, 19:39
Ga eerst naar die MIRC kanaal daar sharen ze de beste SOUNDFONTS ...ja jah met goeie kwaliteit....en dan kun je zelf aan de SLAG en kun je die GEEKS van OCR een poep(je) laten ruiken...
Vaag he.......maar dit is mijn zaak en niet die van jullie dus get yourself some nuts'n'milk and get lost!
NEXT!
littlegirl
11-12-2003, 21:46
Jongens Playen Eerst Meiden Uit Nederalnd En Nemen Uitendelijk Een Boerin! (Bericht #)
Salaam oe3alaikoem,
you go girl!!
Salaam oe3alaikoem,
En nu? Lekker makkelijk de schuld schuiven aan de jongens jullie meiden treffen ook schuld.Een koekje van eigen deeg als je zooo graag een jarenlange relatie wilt zehma ik ben verwesters en modern so be it maar kom niet achteraf klagen dat je gedumpt ben je eigen schuld.
Dacht je nu echt dat een jongen serieus met je zal trouwen droom maar lekker verder jarenlang knoeien en strelen,zoenen,.. en jij verwacht dat hij om je hand komt vragen? Waar is je grenz,ben je een moslima,hecht je waarde aan de normen en waarden,... nee je bent gewooon makkelijk en goed voor lekker te gebruiken.
En de jongens? Hun straf komt nog wel ...
Salaam oe3alaikoem,
nee niet uit het platteland, maar uit de bergen :stout:
Origineel gepost door lakia
salaaam lela hanan
ik wilde efee reageren op jou stelling in veel gevallen geef ik deze jongens gelijk maar zoals ze zeggen niet iedreen over een kam schren .weet je waarom ik het eens ben met hun nou simpelweg omdat meisjes hier inderdaad gemakkelijk zijn om mee te spelen niet allemaal nogmaals maar ik ben zelf een meisje en inderdaad soms heb je van die meisjes die verdienen het om geplayd te woredn begrijp je mij
dit is mijn menig maar ik weet niet of je er wat aan hebt
Ja precies
Beter een boerin :rolleyes: dan een gemakkelijk meid ;)
Salaam oe3alaikoem,
ach meid
maak je daar niet druk om
platteland meiden zijn ook makkelijk
6 op 10 komt er een scheiding omdat de jongens denken deze meiden in controle te kunnen houden
pech komt ervan
maar voor de meiden is het de zelfde hoor
zij denken ook zo een stille man van de bergen te halen maar zijn veel luider dan ze denken
ik zeg altijd behandel iedereen zoals jij wilt behandelt worden ook in de liefden
Origineel gepost door Najiha
Beter een boerin :rolleyes: dan een gemakkelijk meid ;)
ik neem toch maar 1 van hier, gaat makkelijker, dan heb ik het niet over regelen, maar het leven gaat makkelijker, en ze heeft dan kennis van NL. (taal enz)
Niet net als een vrouw uit marokko, die geplukt wordt, en dan elke gebouw raar blijft aankijken.
:D
dus liever een meid van hier ;)
Sweet_Esma
11-12-2003, 22:03
Origineel gepost door babyboy
ik neem toch maar 1 van hier, gaat makkelijker, dan heb ik het niet over regelen, maar het leven gaat makkelijker, en ze heeft dan kennis van NL. (taal enz)
Niet net als een vrouw uit marokko, die geplukt wordt, en dan elke gebouw raar blijft aankijken.
:D
dus liever een meid van hier ;)
Aaaaaj oke dan..... :Iluvu:
Zakaria_Magrabi
11-12-2003, 22:25
sorry is allemaal bledder e3la bla...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.