Bekijk originele versie : Vermoorde Belgische Marokkanen !
AlHoceima_Leila
11-12-2003, 17:26
> > > VOGELVRIJ!!!!!!! > > Door de pen van RIFMAN > >
Houdt er iemand het Marokkaanse dodenta :kwaad: l bij? In Mechelen was het weer raak. Een politieagent schoot van dichtbij een Marokkaanse jongen neer. Ongetwijfeld zal het lijstje dodelijke slachtoffers door de hand van ons politiediensten in de loop der jaren ruim gevuld zijn. > >
Wie herinnert zich niet de executie van Said Charki in Brussel. De man werd na omsingeling doorzeefd met kogels. Een bewakingscamera filmde het gebeuren maar volgens het gerecht stond de camera toevallig niet aan. Said Charki was een Marokkaanse dealer en dus vogelvrij verklaard. > >
Zo ook voor de Marokkaanse jongen in Mechelen. Doodgeschoten door een agent en dus zal de agent wel uit zelfverdediging gehandeld hebben. Het maakt niet uit dat de jongen ongewapend was, hij was gewapend met zijn imago. Het imago van vogelvrije, nietsbetekenende Marokkaan!>>
Wie herinnert zich niet Morad, de jongen die met enkele vrienden in Hasselt uitging, achterin de auto zat en prompt twee kogels in schouder en nek kreeg. Hij stierf gelukkig niet, hij werd levenslang verlamd. De agenten werden eerst vrijgesproken maar na 4 jaar voor het hof van beroep veroordeeld tot een schadevergoeding. De stad Hasselt die de familie had belooft de agenten te schorsen bij een veroordeling weigerden hun belofte na te komen. Idem dito voor de hoofdmoordenaar van Said Charki, de agent mocht zonder problemen verder rondjes draaien in hartje Kuregem. > >
In Mechelen gingen er burgerpatrouilles van het AEL van start. De burgemeester riep tijdens een interview ‘allochtone’ jongeren op zich niet aan te sluiten bij een organisatie die het conflictmodel hanteert. Amper één dag later werd op de middag in hartje Mechelen een Marokkaanse jongen van 15!! hardhandig opgepakt, uitgescholden, vier uur lang in de cel opgesloten en nadien voor de jeugdrechter geleidt. Zijn klasgenoten zaten ondertussen terug in de klas terwijl de jongen werd beticht van zaken waar hij zich na het oppakken aan schuldig maakte. De reden om de jongen tegen te houden was volgens de politie het feit dat hij geen helm droeg bij het achterop een bromfiets zitten, en dit op een plaats waar je niet eens mag rijden! Hij was dan ook te voet, de politie beschuldigde hem na hem onderuit geschopt te hebben van drugsbezit. Uiteraard moesten ze wel met iets anders afkomen toen bleek dat ze na fouillering geen drugs vonden. >>
Voel je maar eens op je gemak als jonge Marokkaanse gast. Probeer je leven maar eens op te bouwen. In Borgerhout situeert het merendeel van de werkenden zich rond de zelfstandigen met snackbars, teleboetieks, kruideniers, slagers, etc etc… >
We kunnen ons allemaal collectief verontwaardigd tonen en degenen die besluiten te dealen, of te stelen collectief veroordelen maar wat is het alternatief? Wat is het toekomstperspectief? Goed studeren? Tuurlijk, en alle Belgen hebben goed gestudeerd? Werk zoeken? Willen Marokkaanse jongeren niet werken dan? Alles is blijkbaar goed om racisme te ontwijken, niet te benoemen. Uitsluiting niet te erkennen, laat staan effectief aan te pakken. > >
Onze samenleving lijdt aan kanker, het kankergezwel van het racisme is al ernstig uitgezaaid, het criminaliseert en sluit minderheden niet alleen uit, het verklaart ze ook vogelvrij. >
Buurtbewoners die zich ergeren aan het lawaai van voetballende kinderen knalden er al meer dan één uit hun tuin waar de Marokkaanse jongens hun bal op wilden vissen. Aanbellen heeft toch geen zin, ofwel kafferen de buren hen uit, ofwel doen ze gewoon niet open. >
Met gestoorde psychopaten hetzelfde schietgrage verhaal, zij voelen zich gesterkt door dezelfde politici en politiebonzen die hun spijt betuigen op de plaatsen waar de racistische stoppen doorsloegen. > >
Als Belgische burgers(buren, agenten, werkgevers, …) zo weinig respect tonen voor Marokkanen is dat enkel omdat onze Belgische leiders dat ook niet doen. Het zijn de Belgische politici, het Belgische gerecht en de Belgische politiebonzen die de verpletterende verantwoordelijkheid dragen voor het voortwoekeren van het racisme, van de maatschappelijke uitsluiting van en in het verlengde ervan, de moord op Marokkanen, … > >
En niets wijst erop dat ook de moord op een jonge Marokkaan in Mechelen voor politici en gerecht een fait divers zal zijn, voor de agenten op straat een bevestiging van het vogelvrije status van Marokkaanse jongeren, voor Belgische burgers een vrijbrief voor racisme en voor de Marokkanen een zoveelste frustratie die af en toe eens uitbarst… maar ja, wie ligt daar nu wakker van! > > > > > >
---- einde ----
groeten van karim K.: AEL-activist
HIj heeft echt waar gelijk man
tfoe en gewoon niemand die er wat aan doet
de waarheid is echt hard man wollah
SabroenDjamiel
11-12-2003, 21:21
Belgen zijn echt racisten, eerlijk waar....Daarom moet de AEL in Belgie blijven, om die frietekoppen daar eens aan te pakken....Want hier in Nederland kramen ze maar onzin uit, ze moeten Belgen niet gaan vergelijken met Hollanders, want Hollanders zijn veel toleranter i.t.t. Belgen....
Hey AEL,er,
Ik begrijp je verontwaardiging niet zo goed omtrent de doden die er vallen in het criminele milieu door toedoen van de politie. Die minderjarige jongen die in Mechelen is doodgeschoten was wel degelijk ongewapend maar hij droeg wel een bivakmuts gedurende de overval en ook tijdens zijn noodlottige vlucht.
Dat de politie een overvaller met een bivakmuts neerschiet tijdens zijn vlucht lijkt me niet meer dan normaal, dat achteraf blijkt dat het een marokkaanse minderjarige jongen was, spreekt de politie die ter plaatse was gekomen vrij van racisme of enig gebruik van buitensporig geweld.
Die minderjarige jongen die in Hasselt is neergeschoten was wel degelijk onschuldig , maar hij bevond zich spijtig genoeg wel achteraan in een gestolen wagen die op de vlucht was voor de politie! Als men tijdens een dolle rit door het centrum van Hasselt meerdere keren wordt aangemaand om te stoppen dan weet je dat op een bepaald moment de politie geweld gaat gebruiken om de achtervolging te stoppen. Dat hij en zijn familie nog een schadevergoeding hebben verkregen getuigt alleen maar dat de gemeentelijke overheden "een oplossing" hebben gezocht om het leed v/d familie te verzachten en de rust in de goegemeente te behouden.
Dat je die Saïd Charki uit Kuregem ook vermeld is gewoon schandalig en getuigt van een demagogie buiten alle proporties, die ellendige drugsdealer die waarschijnlijk honderden marokkaanse jongens/meisjes verslaafd heeft gemaakt en in de criminaliteit/prostitutie heeft gelokt heeft zijn verdiende loon gekregen!!! Doorzeefd met politiekogels, eindelijk heeft de politie in mijn ogen eens iets goeds gedaan want geloof mij AEL,erke dat stuk uitschot had al veel vroeger geëlimineerd moeten worden!!!
Er zijn vele echte onschuldige doden, zoals die Islamleraar die vorig jaar door toedoen van een racistische "gek" is doodgeschoten en die marokkaanse familie die bijna helemaal is uitgemoord door een andere racistische "gek". De lijst is ondertussen al aan het 52°ste slachtoffer toe! Onschuldige marokkanen en andere migranten van buiten de EU die oftewel doodgeranseld zijn geweest door racistisch crapuul ofwel door racistische politie met een kussentje zijn vermoord op hun uitzettingsvlucht!!!
Alleen die onschuldige slachtoffers zijn het waard te gedenken op een waardige manier en alleen die mensen kunnen als voorbeeld dienen om het alom tegenwoordige racisme en uitsluiting in de Belgische maatschappij aan de kaak te stellen !!!
:zwaai: Sword
ik heb niets toe te voegen..ik ben het eens met meneer van hierboven.
Als je een misdaad begaat ,is het logische gevolg meestal dat je aangetast kan worden.een gewapende overval kan het gevolg hebben dat die persoon gewond kan geraken of zal sterven..dat weet het kleinste kind al.
je bent verantwoordelijk voor je daden,deze mannen,deze jongens waren allemaal vrij om te doen en te laten wat ze wilden.ze kozen jammer genoeg de verkeerde wegen..
om hen dan,na hun daden die ,naar mijn weten niet goedgekeurd worden door de islam,de hemel worden ingeprijst en ingekleed worden als slachtoffers,is fout.
wees verstandig en geef het goede voorbeeld..een politieagent schiet je heus niet dood als je een normale levensstijl aanneemt en je jezelf gedraagt naar de normen die hier gevraagd worden.
JA HALLOOOO sinds wanneer is een bivakmuts een wapen geworden???? Het is niet omdat je een bivakmuts draagt dat het wil zeggen dat je die persoon mag dood schieten!!!!!!!
Wat is er nu zo logisch aan ASANA !! sinds wanneer mag de politie voor rechter spelen!!! Uitspraak was de politie de doodstraf......!! naar mijn weten bestaat de doodstraf niet meer in België!
Trouwens sinds wanneer heeft de politie de taak van GOD over genomen om te beslissen die mag leven en die niet !!!!
ONLY GOD CAN JUDGE not some FAGGET cop who shoots from the back!!!
Als men iets verkeerds doet dan zal men moeten voor de sancties moeten opdraaien niet met hun leven beboeten
U_ TURN
Barbarije
12-12-2003, 03:26
Origineel gepost door U_Turn
JA HALLOOOO sinds wanneer is een bivakmuts een wapen geworden???? Het is niet omdat je een bivakmuts draagt dat het wil zeggen dat je die persoon mag dood schieten!!!!!!!
Wat is er nu zo logisch aan ASANA !! sinds wanneer mag de politie voor rechter spelen!!! Uitspraak was de politie de doodstraf......!! naar mijn weten bestaat de doodstraf niet meer in België!
Trouwens sinds wanneer heeft de politie de taak van GOD over genomen om te beslissen die mag leven en die niet !!!!
Als men iets verkeerds doet dan zal men moeten voor de sancties moeten opdraaien niet met hun leven beboeten
U_ TURN
Helemaal mee eens!
goodfellow
12-12-2003, 04:14
als eerst wil ik jullie laten weten dat ik mij erger aan het taalgebruik waar de mensen zich hier van bedienen ik vind het ongepast en het getuigd van een niet beschaafde opvoeding.
met praten en disccusieren kunnen we een heel eind komen maar
we kunnen niet het uiteindelijke doel realiseren een maatschapij
waarin iedereen gelijk is en ik denk ook niet dat dit te realiseren is .
want het enig waar in wij gelijk zijn is het feit dat we allemaal verschillend zijn .
goodfellow
12-12-2003, 04:19
Origineel gepost door asana
ik heb niets toe te voegen..ik ben het eens met meneer van hierboven.
Als je een misdaad begaat ,is het logische gevolg meestal dat je aangetast kan worden.een gewapende overval kan het gevolg hebben dat die persoon gewond kan geraken of zal sterven..dat weet het kleinste kind al.
je bent verantwoordelijk voor je daden,deze mannen,deze jongens waren allemaal vrij om te doen en te laten wat ze wilden.ze kozen jammer genoeg de verkeerde wegen..
om hen dan,na hun daden die ,naar mijn weten niet goedgekeurd worden door de islam,de hemel worden ingeprijst en ingekleed worden als slachtoffers,is fout.
wees verstandig en geef het goede voorbeeld..een politieagent schiet je heus niet dood als je een normale levensstijl aanneemt en je jezelf gedraagt naar de normen die hier gevraagd worden.
JA HALLOOOO -knip-
U_ TURN
Tja, de misdaad is nog nooit zonder risico's geweest, immers.
Door de bivakmuts wist de politie niet dat de persoon eronder geen woord Vlaams sprak en hij de woorden: "Stop of ik schiet!" niet heeft verstaan. Daarbij hoor je als agent niet te richten op fatale delen van het lichaam, lijkt mij, maar om een 'moving target' te raken waar je wil, is moeilijk.
U_ TURN
teveel 2pac geluisterd of zo? :zwaai:
Elberfeld
12-12-2003, 16:27
Ik blijf het vreemd vinden dat het doodschieten van iemand, die gemaskerd is met een bivakmuts, als 'racistisch' wordt gezien.
babyvanbelisma
12-12-2003, 16:48
Wat is een fagget?
Ik ken wel een fagot, da's een instrument en ik ken ook een faggot, maar geen fagget.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.