Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : je hebt een leven dat niets voorsteld....

Pagina's : [1] 2 3

qwatra
11-12-2003, 14:41

Salaam, Ik ben een heel gewoon meisje, dat geef ik eerlijk toe, er gebeurt nooit echt iets inmijn leven waar ik van zeg: nou heb ik wat ergs meegemaakt, hamdoellilah zeg ik dan, maar soms als je dan de verhaaltjes van vriendinnen of je broers hoort. Hun jeugd was geweldig, vol spanning, ook wel risico's, en toch zijn ze gelukkig, ik voel soms aan dat ik niet zoveel meemaak, ik ben rustig van nature, ik draag hoofddoek maar ik heb nog nooit iets meegemaakt dat me met mezelf confronteerd, nou is mijn vraag, ik wil heel graag naar jullie verhaaltjes luisteren, wat is het ergste dat jullie tot nu toe hebben meegemaakt in jullie leven....of zijn jullie saai ?????

Amalia_Fassi
11-12-2003, 14:50
sorry maar als ik moet beginnen dan is het einde zoek............... ik was een jongens meisje en deed vroeger dus altijd met de jongens mee van appels stelen tot aan autotjes uit de bartsmit...!! ik kan niet zeggen dat is er spijt van heb, het was gewoon te leuk!!!!! Het ergste was dat wanneer we ons gejatte speelgoed zat waren we deze ook nog even terug brachten om in te ruilen voor iets anders. en dan maar zeggen dat Marokkanen niet eerlijk zijn.......... groetjes Amal

qwatra
11-12-2003, 15:03
in dat geval heb ik wel wat meegemaakt: toen ik 9jaar was gingen ik en mijn vriendjes van deur aan deur om geld intezamelen, we zeiden dan dat het voor broedelijk delen was, een actie die geld stuurt naar ontwikkelingslanden...hschoema maar ik was nog jong he

ChOcOtOfFfF
11-12-2003, 15:05
Het ligt er maar net aan wat jij onder saai verstaat. Als je goed leeft en geen rottigheid uithaalt, of geen erge dingen hebt gedaan ben je dan saai?

qwatra
11-12-2003, 15:10

nee dan ben je niet saai, maar dan heb je misschien wel minder ervaring. Ja het is goed om zonder probs te leven, maar is het niet soms een uitdaging om dingen mee te maken die je normaal niet meemaakt...

RisLaine
11-12-2003, 15:25
Origineel gepost door qwatra Salaam, Ik ben een heel gewoon meisje, dat geef ik eerlijk toe, er gebeurt nooit echt iets inmijn leven waar ik van zeg: nou heb ik wat ergs meegemaakt, hamdoellilah zeg ik dan, maar soms als je dan de verhaaltjes van vriendinnen of je broers hoort. Hun jeugd was geweldig, vol spanning, ook wel risico's, en toch zijn ze gelukkig, ik voel soms aan dat ik niet zoveel meemaak, ik ben rustig van nature, ik draag hoofddoek maar ik heb nog nooit iets meegemaakt dat me met mezelf confronteerd, nou is mijn vraag, ik wil heel graag naar jullie verhaaltjes luisteren, wat is het ergste dat jullie tot nu toe hebben meegemaakt in jullie leven....of zijn jullie saai ????? Als Ik Aan Mijn Jeugd Denk, Vraag Ik Me Af, Hoe Het Mogelijk Is Dat Ik Nog In Leven Ben. :rolleyes: *Gebeten Door Een Hond, Gat In M'n Been. *SkateBoard Op M'n Hoofd, Gat In M'n Hoofd. *Op De Fiets, Voet Tussen De Spaken, Enkel Gebroken. *Van M'n Fiets Gevallen, Gat In M'n Kin. *Van De Trap Gevallen, Arm Gebroken. *Met Geld Spelen, Munt In M'n Keel. *In KeukenKastje Spieken, Chloor In M'n Maag. *BakSteen Op M'n Hoofd, 2e Gat In M'n Hoofd. Still I Survived EveryThing. :D

qwatra
11-12-2003, 15:32
haha, ja nog zo iets ik heb nog nooit in mijn leven wat gebroken, wolah nog nooit, zelfs nog niet eens verstruikt of in het ziekenhuis gelegen behalve bij men geboorte elhamdoellilah!!

samia15
11-12-2003, 17:56
WEES TROTS OP JE ZELF MEID WALLAH IK BEN PAS 15 EN JE WEET NIET HOEVEEL SPIJT IK NU AL HEB VAN ZOVEEL DINGEN LAAT STAAN ALS IK LATER 20 BEN MAAR MEID BE PROUD OF YOUR SELF\ JIJ BENT PRECIES HET MEISJE DAT MIJN OUDERS ZOUDEN WILLEN(DAT IK HET WAS DUS)MAAR IK BEN GEWOON EEN JOHNY SO BE PROUD

lakia
11-12-2003, 19:28
he k heb een keer een popcorn gesnoven wat vind je daarvan he

laboudanda
11-12-2003, 19:35
Wohohohoooo WC piepierrrrrr tussen 2 vingers en dan je AARS ermee vegen en dan die WC piepier tussen je KEFKA KEFTA KEFKA stoof schotel stoppen en dan .. EET SMAKELIJK..... Wijn advies: Le redeu hellos.

Lady_moi
11-12-2003, 19:50
owwwww als ik denk aan vroeger damn kwas echt erg :o ik had geen vriendinnen gewoon eentje ik speelde enkel met jongens ben eens naar nederland gefietsd met enkele jongens van mn buurt ik was 12 ofzo en kwamen we gelijk terug met joints ik heb eens ingebroken met mn vrienden op mn basischool in de liften gespeeld, belletje trek doen ingebroken in een huis :o :o vuurwerk gericht op een politiebureau van ons wijk :o vechten met andere jongens :jammer: raam breken van een flatgebouw oh mijn god ik was een echte manwijf tot mijn 13de ofzo iwaa nu steek ik nog dingskes uit ma nie meer van die crimineel gedoe en ik loop nie meer met jongens als ik hen nu zie mn oude vrienden damn iedereen is zo verandert allemaal deftige mensen geworden tbarakallah en nu jah gewoon wat chille in andere stede met vriendinne..een dagke melde op school als 'ziek' en de hele dag winkele ofzo haha :zwaai:

SaMiax
11-12-2003, 21:27
Origineel gepost door Lady_moi owwwww als ik denk aan vroeger damn kwas echt erg :o ik had geen vriendinnen gewoon eentje ik speelde enkel met jongens ben eens naar nederland gefietsd met enkele jongens van mn buurt ik was 12 ofzo en kwamen we gelijk terug met joints ik heb eens ingebroken met mn vrienden op mn basischool in de liften gespeeld, belletje trek doen ingebroken in een huis :o :o vuurwerk gericht op een politiebureau van ons wijk :o vechten met andere jongens :jammer: raam breken van een flatgebouw oh mijn god ik was een echte manwijf tot mijn 13de ofzo iwaa nu steek ik nog dingskes uit ma nie meer van die crimineel gedoe en ik loop nie meer met jongens als ik hen nu zie mn oude vrienden damn iedereen is zo verandert allemaal deftige mensen geworden tbarakallah en nu jah gewoon wat chille in andere stede met vriendinne..een dagke melde op school als 'ziek' en de hele dag winkele ofzo haha :zwaai: ay hay gataar hadshie hé :) k maak op zich ook spannende dingen mee.. vroeger en nu nog steeds.. k hou van drukte en van gekkigheid.. maar hé.. met mate dan :D

qwatra
03-01-2004, 17:33
hey dank jullie voor de reacties, dank je samia15, maar ik weet dat er velen van ons erge dingen meemaken. Ok hier whe go (de preek...), ik heb wel spijt dat ik deze topic heb geopend, omdat ik natuurlijk blij moet zijn dat ik weinig dingen heb meegemaakt die voor mij negatief zouden kunnen zijn. Ik ben gewoon dat soort meisje niet die domme dingen zou gaan doen, zoals andermans spullen vernielen, of met iemand vechten. Mijn lieve zus had deze topic gelezen en had me op de vingers getikt, we zijn ons samen gaan herinnert wat we vroeger allemaal hebben uitgespookt, and still, ik was steeds de persoon die ongedeerd bleef, het was een van mijn zussen die "gewond" raakte of de hele situatie tot het einde dreef, ik ben braaf al zeg ik het zelf, en ik moet eerlijk zijn daar ben ik echt trots op, I'm a special person,.........misschien jullie ook wel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

alhoceima_boy15
03-01-2004, 17:44
Origineel gepost door qwatra in dat geval heb ik wel wat meegemaakt: toen ik 9jaar was gingen ik en mijn vriendjes van deur aan deur om geld intezamelen, we zeiden dan dat het voor broedelijk delen was, een actie die geld stuurt naar ontwikkelingslanden...hschoema maar ik was nog jong he :lol: dat hadden we ook geflikt :hihi: maar dat was toen met die ene aarbeving in turkije

qwatra
03-01-2004, 17:51

Origineel gepost door alhoceima_boy15 :lol: dat hadden we ook geflikt :hihi: maar dat was toen met die ene aarbeving in turkije shame on you :D

Pagina's : [1] 2 3