Bekijk originele versie : Zoals je zou willen dat je zusje behandeld werd!
Mouna_leila
11-12-2003, 13:32
Wat is het toch met die Marokkaanse jongens die het niet kunnen laten elk Marokkaans meisje die voorbij loopt half omver te spugen met PSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST en TSSSSSSSSSSSSS S of ze besluipen meisjes half op straat om stiekem een beledigende opmerking in hun oor te maken en weer voorbij te lopen. Daarnaast heb je nog de opmerkingen die ze je gewoon in je gezicht zeggen en ga zo maar door. Vreselijk beledigend allemaal en zwaar vrouwonterend. Dus een oproep aan de jongens die zich aangesproken voelen: BEHANDEL EEN MEISJE MET RESPECT, DUS ZOALS JE ZOU WILLEN DAT JE ZUSJE DOOR EEN JONGEN BEHANDELD WERD!!
Miss_Wafae
11-12-2003, 13:40
JUIST...:goedzo:...JE HEBT HELEMAAL GELIJK!
rafiklover
11-12-2003, 13:45
HELEMAAL GELIJK!!!!!!!!!
Maarja, je kan hier wel over zeuren, maar dat soort jongens veranderen toch niet. Ze hebben totaal geen respect voor meisjes. En als je tegen ze zegt: Je zou het toch erg vinden als een jongen zich zo zou gedragen tegen je zusje?. Dan zeggen ze: ja, daar heb je gelijk in. Maar een paar seconden later gaan ze weer verder. Echt zieke gasten, for real, hahaha.
Odysseus
12-12-2003, 14:27
hmmm helemaal mee eens... maar je moet natuurlijk niet vergeten dat je ook meisjes hebt die een heleboel psssst-en en sussen
Mouna_leila
12-12-2003, 14:34
zo daar heb ik nooit van gehoord, vertel eens gaan meisjes tegonwoordig net als jongens op ordinair versiertour???
HAHAHAHA
Odysseus
12-12-2003, 14:35
niet? hmmmm okay... wou alleen mee zeggen dat vrouwen er ook wat van kunnen bnet de nass of niet
celine_4ever
12-12-2003, 14:44
je hebt helemaal gelijk... :D
tegenwoordig zie je de jongens hard weglopen, steeds maar achtervolgd door psssst , tozzzt :D
Mouna_leila
12-12-2003, 15:27
Origineel gepost door semir
tegenwoordig zie je de jongens hard weglopen, steeds maar achtervolgd door psssst , tozzzt :D
Zo zou ik het ook weer niet stellen hoor, en geloof me als een meisje pssssst naar een jongen roept loopt hij echt niet weg van haar, integendeel
hahahaha ik weet niet ik heb zelf nooit gezien dat een meisje pstt of so ging roepen naar een jongen of so je bent lekker of weet ik veel allemaal, en ja die jongens--}
Antiliaanen= Hey meisje waar woont je huis?
Hey lekkere pikachu....
hahahaha is tog dodelijk.
Marokkanen= Hey Schoonheid.
So je bent echt mooi.
Je bent de zonnetje van ......
en noem maar op.
Surinamers enzv.= So meisje je bent lekker.
So check haar dan.
gewoon droogheid.
Turken= Die staren je kapot aan,
of waar ga je heen?
hahaha.
cabo's.= Waar kom je vandaan?
je bent echt mooi.
nog wel beschaafd.
illi's= hey stop jij.
ik arresteer jou voor mooi zijn .
hahahah domste dingen
ik weet niet waarom maar van die antilliaanen daar ga ik echt kapot om ik hou dan altijd me lach in en als ik ze gepaseerd ben ga ik helemaal dood ze komen echt met de raarste dingen.
Odysseus
12-12-2003, 15:45
ben die meisjes wel tegen gekomen hoor. (vaak genoeg)
en tja zijn meestal meisjes die nog in hun puberteit zitten :p
Mouna_leila
12-12-2003, 15:50
Origineel gepost door Odysseus
ben die meisjes wel tegen gekomen hoor. (vaak genoeg)
en tja zijn meestal meisjes die nog in hun puberteit zitten :p
ooooooooohhhhhhhh giecheltjes bedoel je, maar die reken ik niet mee, die neem je toch niet serieus?
rachied007
12-12-2003, 16:12
he kijk dames de manier van aanspreken ligt ook aan de uitstraling van de meiden natuurlijk.soort zoekt soort.
>ben je negerslet en ja dan zullen de negers je aanspreken
>ben je zo een ili meid dan krijg je temaken met ili's
>ben je een dood gewone meid die zich gewoon normaal gedraagd en kleed dan krijg je met de normale jongens te maken die je wel met respect zullen aanspreken of helemaal niet zullen aanspreken.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.