Bekijk originele versie : Veel topic"s.... deel II
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
Ffeiza opende een topic waarin ze zich zorgen maakte over de haat & nijd die over en weer ging..niet-moslims die moslims belachelijk willen maken en visa versa.
Ik deel de zorgen met Ffeiza, want ik word er ook niet goed van, het lijkt zo langzamerhand gewoon te zijn om elkaar naar beneden te halen, ...spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is het beste in marokko.nl land?
Aub...laten we elkaar de hand geven, en er mee ophouden, het heeft nl. geen zin...het maakt de kloof tussen niet-moslims en moslims alleen maar groter.
Op elkaar schelden, familie-leden bij discussie te betrekken, elkaar doodwensen...dat mag niet getolereerd worden, laat zien dat je beter kan dan ordinair gedrag op internet te vertonen.
AlHoceima_Leila
11-12-2003, 19:58
je hebt gelijk
maar jah
Origineel gepost door AlHoceima_Leila
je hebt gelijk
maar jah
Maar jah..?
Origineel gepost door wolfowitz
ik vind het ook, al die gasten, die zelf nog niet eens de Koran hebben gelezen, maar toch met grote stelligheid beweren dat de Bijbel een leugenboek is; verdraaid, veranderd, etc.
Wat een onrespektabel gedrag!
Gesteld dat christenen zoiets zeiden over de Koran, dan was het huis te klein. Gelukkig doen die dat niet, of veel minder expliciet!
Als dit soort 'moslims"eens een toontje lager zongen, dan was de discussie over en weer ook een stuk vriendelijker!
Nou, wolfje..jij bent anders ook geen 'heilig boontje'.... :rolleyes:
Als het goed is, hebben moslims de afgelopen vastenmaand de Koran gelezen, het is nl. gewoon in de maand ramadaan om elke dag een deel van de Koran te lezen. De Koran bestaat uit 30 delen, en kan je dus in een maand uit lezen. Degene die beweerd dat de Bijbel een leugenboek is, maakt een groffe/grove (ben even vergeten hoe je het spelt.. :) ) fout.
Ik hoop echt dat we op een andere manier met elkaar communiceren dan we dat nu doen. Wat zou helpen is, het onderwerp van de topic, niet steeds moslims in een kwaad daglicht zetten, of niet-moslims als sexuele monsters afschilderen, tussendoor zijn er genoeg andere onderwerpen die veel interessanter.
Ik geef je helemaal gelijk Sahira;) thnxx... Jammer dat ze die andere weg hebben gehaald waarom weet ik niet:confused:
Origineel gepost door ffeiza
Ik geef je helemaal gelijk Sahira;) thnxx... Jammer dat ze die andere weg hebben gehaald waarom weet ik niet:confused:
Niks te danken Ffeiza, het is ook eigenbelang hoor dat ik dit doe..waarom de andere topic weggehaald is weet ik ook niet, kan er alleen naar gissen.
Goed. Ik zal proberen lief te zijn.
arabchrstn
12-12-2003, 09:58
Origineel gepost door percolator
Want wees nu even eerlijk, de topics gaan haast allen over het zelfde.
Palestina en Irak, hoofddoekjes en ael, Amerika en het verdorven westen, de Islam en het christendom.
Dit terwijl er zoveel onderwerpn zijn om over te praten of in discussie te gaan op een repectvolle wijze dan wel te verstaan.
En komt er dan eens zo'n hufter de boel op stelten zetten is negeren het beste middel om de zaken niet uit de hand te laten lopen.
Het moet toch mogelijk zijn, of niet?
:hoera:
Je hebt helemaal gelijk
Origineel gepost door Erwin
Goed. Ik zal proberen lief te zijn.
Lief... :D :D
Altijd het proberen waard of niet?
Sahira...die af en toe lief is.. ;)
Origineel gepost door Multikul
Ach hier konden ze wel eens gelijk in hebben, maar wij prefereren de term 'tijgers' ;)
Mijn petekind vroeg me laatst: Tante Sahira, ben jij ook een kroegtijgertje..?? Eh...Nee, antwoordde ik maar vroeg me af hoe dat kind er op komt..wat blijkt? Zijn vader gaat regelmatig de kroeg in, zogenaamd op zoek naar kroegtijgers... :D
Dit terwijl er zoveel onderwerpn zijn om over te praten of in discussie te gaan op een repectvolle wijze dan wel te verstaan.
En komt er dan eens zo'n hufter de boel op stelten zetten is negeren het beste middel om de zaken niet uit de hand te laten lopen.
Het moet toch mogelijk zijn, of niet?
Alles is mogelijk, als je goede wil hebt dan moet het zeker lukken!
babyvanbelisma
12-12-2003, 11:49
Goed idee, gaan we zeker doen!!!
Origineel gepost door babyvanbelisma
Goed idee, gaan we zeker doen!!!
Daar hou ik jullie aan hoor...anders krijgen jullie met mama Sahira te maken.. :D
Het is dan wel een gezegde wat men meestal met Kerstmis gebruikt, maar het is ten allen tijde van toepassing.
'Vrede op aarde aan alle mensen van goede wil.' ;)
We willen allemaal vrede, niemand wil ruzie of oorlog, en niet alleen met Kerstmis, wat dat betreft zou het altijd Kerstmis moeten zijn.
Verbeter de wereld, begin bij jezelf, dat is mijn motto voor het komende jaar..Insha Allah.
oke gaan we aan werken:goedzo:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.