Bekijk originele versie : Ben je gelukkig?
Ik ben benieuwd of iedereen wel gelukkig is. Als ik om me heen kijk, zie ik best wel veel ongelukkige mensen enzo. Vooral nu in deze tijd van oorlogen, inflatie, dure euro's, mannen en vrouwen die vreemdgaan. Ik wil graag van je horen of je gelukkig bent of niet. Zo ja, wat heeft je gelukkig gemaakt?.Zo nee, wat mis je dan in je leven?
Ik zelf ben niet super gelukkig, maar ik dank allah voor wat hij mij tot heeft geschonken. Kijk> ik heb een dak boven mijn hoofd, Heb elke dag te eten. ik kan op een schone kleedje bidden, ik kan douchen, ik rijd een auto, ik zit op school, ik ben lichaamlijk gezond, ik ben niet lelijk ( ook belangerij, al was lelijk zou ik alsnog tevreden zijn), ik voer geen oorlog, ik heb mijn ouders nog.Kortom geen aanleiding om gelukkig te zijn eigenlijk.........Elhamdoelilah...........>Ik mis alleen nog een mooie, lieve vrouw in mijn leven! :Iluvu: en dan ben ik SUPER gelukkig.
What about you?.
sneakynawal
11-12-2003, 01:57
Ik mis spanning & avontuur :D
Niemand kan zn hele leven gelukkig blijven dat brengt saaiheid met zich mee en om de smaak van het gelukkig zijn te proeven moet je wel eens ongelukkig zijn dan pas zal de smaak van het gelukkig zijn perfect zijn
Sweet_Esma
11-12-2003, 09:07
Origineel gepost door sneakynawal
Ik mis spanning & avontuur :D
:lol:
Ik mag niet klagen, ik heb eten een dak boven mijn hoofd, familie om mij heen ewa wat wil ik nog meer, hamdoelah heb ik het goed. Kijk naar de andere mensen die iedere keer om een stukje brood moeten vechten. EN wij maken ons druk om de kleinste stomste dingen wat je maar kan bedenken.
Ik zou zeggen volg je geloof en alles komt goed, bereid je je voor de dood, dat zijn mij tips die ik elke moslim kan geven.
Nassiramoi
11-12-2003, 09:27
Ik mag niet klagen ik heb ook een dak boven me hoofd en eten genoeg en een leuke baan en vertrouwbare vrienden!!! En een grote fantastische familie. Alleen heb ik geen vriend maar ja dat komt nog wel als de tijd rijp is en dat geld volgens mij ook voor jou!! We moeten niet klagen Hamdoelah kijk eens wat je heb daar kun je trots op zijn en gelukkig mee zijn.
Ik wens je veel succes
Nassira
NoreJihan
11-12-2003, 09:29
Origineel gepost door Blijf_lachen
Ik ben benieuwd of iedereen wel gelukkig is. Als ik om me heen kijk, zie ik best wel veel ongelukkige mensen enzo. Vooral nu in deze tijd van oorlogen, inflatie, dure euro's, mannen en vrouwen die vreemdgaan. Ik wil graag van je horen of je gelukkig bent of niet. Zo ja, wat heeft je gelukkig gemaakt?.Zo nee, wat mis je dan in je leven?
Ik zelf ben niet super gelukkig, maar ik dank allah voor wat hij mij tot heeft geschonken. Kijk> ik heb een dak boven mijn hoofd, Heb elke dag te eten. ik kan op een schone kleedje bidden, ik kan douchen, ik rijd een auto, ik zit op school, ik ben lichaamlijk gezond, ik ben niet lelijk ( ook belangerij, al was lelijk zou ik alsnog tevreden zijn), ik voer geen oorlog, ik heb mijn ouders nog.Kortom geen aanleiding om gelukkig te zijn eigenlijk.........Elhamdoelilah...........>Ik mis alleen nog een mooie, lieve vrouw in mijn leven! :Iluvu: en dan ben ik SUPER gelukkig.
What about you?
Ik heb geen reden om ongelukkig te zijn
Ik heb mijn ouders,dak boven me hoofd,eten,studie,geloof.
Maar voel me op 1 of andere manier toch leeg
sweetness1984
11-12-2003, 10:26
ik ben hamdolileh wel gelukkig ok af entoe ben ik wel down, maar dat gebeurt omdat ik dan TE VEEL ga denken over bepaalde dingen, normaal toch...
ben wel ``gelukkig``, ik mag niet klagen, heb bijna alles wat ik zou willen. maar we zijn maar mensen en zoals iedereen weet wil een mens altijd meer en meer, ik ook geloof ik :verdomme:
sweet_nadoria
11-12-2003, 10:36
Ik ben wel gelukkig. Ik kom niks te kort, en ik zeg altijd alhamdoullah. Ik heb 2 ouders die mij liefhebben en genoeg aandacht geven. Ik heb een dak boven mn hoofd, krijg eten met baraka, ik heb kleding.
Wat me wel ongelukkig maakt is, als ik net een heerlijke douche heb gehad denk ik aan al die lieve kindjes die in de oorlog zitten en dan zeg ik tegen mezelf, wallah iela als ik de kans kreeg om een van jullie te verzorgen zou ik je zo goed behandelen en zou je echt never nooit wat te kort komen.
Ik maak echt van elke dag een feest. Wallah iela moet, ik moet be3da elke dag lachen. Een dag niet gelachen is echt een dag niet geleefd. Mohiem dat lukt ook wel zonder moeite met die gekke gasten om me heen ..
En natuurlijk THE BEST of all, ik heb iets waar ik me aan kan vast houden en dat is me geloof. Ik ben zo blij om het leven te hebben gekregen als moslima, Yarabi shokran.
En natuurlijk iets dat niet kan ontbreken in je leven. Zoals ik al weet zijn alle meningen verdeeld. Maar ik denk dus zo; Allah heeft me laten kennis maken met een special iemand die ik mijn hart en ziel toevertrouw. Hiervoor dank ik Allah elke dag.
Ik hou van je hobie ...
Ik zeg altijd; Zeg altijd Al Hamdoullah met wat je hebt, en denk aan de anderen die alleen maar kunnen dromen van wat jij WEL hebt ... :rolleyes:
Liefs,
S. Nadoria :
yesmina19
11-12-2003, 10:38
ik mag niet klagen
ik heb alles wat ik nodig heb in me dagelijks leven
huis,studie,brood
alleen ik mis wat
maar wat moet ik nog zoeken
Ihsanetje
11-12-2003, 11:21
What about you?
We mogen niet klagen, we leven alhamdoellilah in veiligheid, we weten dat we aan het einde van de dag gewoon naar huis kunnen gaan (wat niet iedereen kan zeggen) schone kleren, schone omgeving, voedsel....kortom alles wat we we nodig hebben en meer. Als we problemen hebben dan zijn dat luxe problemen.....wat voor opleiding ga ik volgen, wat moet ik morgen aan??, en ookal hebben we problemen kunnen we altijd terecht bij ouders, familie en/of vrienden terecht. Pas als je ziet hoe mensen in arme landen leven of in Palestina bijvoorbeeld realiseren je je pas hoe goed we het hebben. Het belangrijkste is onze gezondheid, als je dat hebt dan moet je dag en nacht Allah swt danken.
Ik ben niet ongelukkig maar echt echt gelukkig is een persoon denk ik nooit, er is altijd wel iets wat je denkt dat je leven compleet gaat maken maar of het waar is.................allah ou a3lam.
Ik mis ook die :Iluvu: of my life die mn leven "compleet"zal maken
Alhamdoellilah 3ala koelie nie3ma
What about you?
ja geld ook voor mij ook al hebben we thuis wel wat problemen ben ik toch gelukkig!
ik ben vandaag zooooooooooo ziek :(
Origineel gepost door Nassiramoi
Ik mag niet klagen ik heb ook een dak boven me hoofd en eten genoeg en een leuke baan en vertrouwbare vrienden!!! En een grote fantastische familie. Alleen heb ik geen vriend maar ja dat komt nog wel als de tijd rijp is en dat geld volgens mij ook voor jou!! We moeten niet klagen Hamdoelah kijk eens wat je heb daar kun je trots op zijn en gelukkig mee zijn.
Ik wens je veel succes
Nassira
wat geldt voor mij???
EN wat moet je met een vriend??? je bedoeld een man zeker?
Onder gewone omstandigheden ben ik ook gelukkig, alleen op het moment gaat het K***e met m'n werk, ze willen mijn contract niet verlengen.. maar is niet erg, ik vind heus wel iets anders de wereld vergaat er niet mee.
Voor iedereen die dit nu ook meemaakt, veel succes toegewenst in het zoeken naar een nieuwe leuke job!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.