Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe voel jij je........

Missprive
10-12-2003, 23:38

assalaam iedereen heeft vast wel een dierbare verloren, mijn vraag is hoe ga je daarmee om hoe verwerk je het hoe praat je erover Ik heb mijn dierbare al nu 8 jaar verloren...maar ik herinner het me als de dag van vandaag accepteren lukt me niet laaatstaan verwerken enigste wat ik kan doen is huilen en vragen waarom.... het leven kan in 1 klap,seconden, flits voorbij zijn realisseer je dat wees zuinig op je dierbare als je die nog hebt en vertel hun hoeveel je m hun geeft.... Nu het nog kan Iets waar ik en veel mensen geen kans voor hebben gehad om dat te zeggen..........

maghrebgirl20
10-12-2003, 23:52
ik heb veel mensen verloren, ik heb veel gehuild en zo. maar ik probeer er niet aan te denken omdat ik dan alleen maar verdrietig word. het is wel goed om je af en toe te beseffen dat je blij moet zijn met je geliefden nu je nog hebt (je ouders bijv.), maar niet te vaak, anders maak je je zelf alleen maar gek. ik tenminste, ik word gek bij het idee dat mn ouders, mn broers,zus en vrienden niet mn hele leven bij mn zullen zijn.

tatouzient
10-12-2003, 23:56
kheb nu meer dan een jaar geleden mn beste vriend Allahie rahmoe verloren. gestorven aan een werkongeval (kbespaar je de details, zn beetje bloederig :() hoe ik persoonlijk mee leer leven? tja... de eerste dagen waren verschrikkelijk bij ons thuis, omda hij deel uitmaakte van onze familie, buiten moi, waren mn ouders, broers en zussen er ook kapot van. we waren met zn allen samen gegroeid, like brothers and sisters. kheb er leren omgaan, mn geloof was de bron waaruit ik mn sbar uithaalde... op een gegeven moment moet je het gewoon accepteren, alles is mektab en we gaan allemaal eens sterven, dus accepteren moet je gewoon. kben wel pas na een jaar nr zn graf geweest in maroc, toen dringde het pas echt echt door van yep, hij is er ni meer. kben hierdoor nog meer gaan bezighouden met de islaam, hamdoellillah. misschien da jij het ook moet doen en da je het op deze manier ooit zal accepteren?? bisous xxx

LellaBerkane
11-12-2003, 00:19
Ik heb mijn vader, Allah I ra7moe, 6 jaar geleden verloren :( Op dat moment voelde ik zoveel pijn, dat ik me allemaal van die gekke dingen in me hoofd ging halen.. Er is geen dag voorbij gegaan dat ik niet aan die dag denk, en elke keer is het weer net zo pijnlijk. Vergeten zal je nooit, maar je moet het wel een plekje geven. Als ik me down voel, denk ik altijd terug aan me vader, Allah I Ra7moe. Ik begin vaak te huilen, maar dat lucht wel op. Inscha Allah heeft mijn vader Jenna mogen betreden, waar hij het goed zal hebben. Boussa Faiza

jasmina19
11-12-2003, 09:46

lah yar hmoe

Sweet_Esma
11-12-2003, 09:47
Ik heb ook veel mensen verloren...maar je moet gewoon sbarr hebben....en het leven gaat door...no matter what...

Kawtarina
11-12-2003, 10:16
Origineel gepost door LellaBerkane Ik heb mijn vader, Allah I ra7moe, 6 jaar geleden verloren :( Op dat moment voelde ik zoveel pijn, dat ik me allemaal van die gekke dingen in me hoofd ging halen.. Er is geen dag voorbij gegaan dat ik niet aan die dag denk, en elke keer is het weer net zo pijnlijk. Vergeten zal je nooit, maar je moet het wel een plekje geven. Als ik me down voel, denk ik altijd terug aan me vader, Allah I Ra7moe. Ik begin vaak te huilen, maar dat lucht wel op. Inscha Allah heeft mijn vader Jenna mogen betreden, waar hij het goed zal hebben. Boussa Faiza Allah ra7moe....ik vind het echt heel erg voor je....en voel héél erg met je mee....want niks is ergers als je ouders verliezen... Bousa

Kawtarina
11-12-2003, 10:20
maar dan kom ik even terug op hoe verwerk je dit?Ik heb 2 belangrijke mensen in mijn leven verloren....ik heb echt héél veel gehuild....dat is mijn manier van verwerken....en nu nog steeds als ik aan ze denk...moet ik altijd huilen...daarom probeer ik zo min mogelijk aan hen te denken.....maar het engste is...1 van die overledenen was mijn oma ...en die komt om de paar maanden terug in mijn dromen....het lijkt dan net alsof ze nog bestaat en we doen de dingen die we altijd deden...dan voel ik me de volgende ochtend echt zo erg...

sousiagirl21
11-12-2003, 12:46
ik wou dat ik kon huilen. ik heb 3 mensen verloren in de familie. maar ik ken gevoelens niet plaatsen.

Sweet_Diamond
14-12-2003, 18:14
Vastklammen aan iemand waar je heel veel van houdt vermindert de pijn een beetje, maar......of dat de oplossing is weet ik echt niet...........

Lady_moi
14-12-2003, 18:23
Origineel gepost door tatouzient kheb nu meer dan een jaar geleden mn beste vriend Allahie rahmoe verloren. gestorven aan een werkongeval (kbespaar je de details, zn beetje bloederig :() hoe ik persoonlijk mee leer leven? tja... de eerste dagen waren verschrikkelijk bij ons thuis, omda hij deel uitmaakte van onze familie, buiten moi, waren mn ouders, broers en zussen er ook kapot van. we waren met zn allen samen gegroeid, like brothers and sisters. kheb er leren omgaan, mn geloof was de bron waaruit ik mn sbar uithaalde... op een gegeven moment moet je het gewoon accepteren, alles is mektab en we gaan allemaal eens sterven, dus accepteren moet je gewoon. kben wel pas na een jaar nr zn graf geweest in maroc, toen dringde het pas echt echt door van yep, hij is er ni meer. kben hierdoor nog meer gaan bezighouden met de islaam, hamdoellillah. misschien da jij het ook moet doen en da je het op deze manier ooit zal accepteren?? bisous xxx woelah hij was de beste jongen die ik kende :verdriet: allah irahmou ik mis hem kapotttt waarom hij? :( ik snap het nog altijd nie hij was echt pff ya rabi woelah als ik denk aan de dag dat hij is gestorven wat deed ik dan?ik zat in brussel te shoppen plezier te maken :huil: het kwam echt hard aan toen ik het hoorde :( allah yatiena a sbar ou safe