Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een nagelsalon beginnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

yasmina_zina198
23-03-2008, 13:23

Selem mensen, Ik wil heel graag een nagelsalon beginnen. Het liefst met iemand samen. Wie wil graag iets voor zichzelf beginnen en wilt dit samen met iemand verwezenlijken. Heeft iemand tips of iets dergelijks???????????????????? Alvast bedankt.

alhoceima_queen
23-03-2008, 13:32
Ja lijkt me ook leuk kwil dat later inchallah ook doen, maar dan inet alleen voor nagels maar ook make-up en haar.

JaKweenie
23-03-2008, 15:54
Ja lijkt me ook leuk kwil dat later inchallah ook doen, maar dan inet alleen voor nagels maar ook make-up en haar. Precies... volgens mij ligt de kunst 'm in het combineren. Stel zo'n salonnetje gaat dan heel goed -> huur je pand ernaast ook af voor een kledingwinkel! (hel voor mannen maar vrouwen zouden zoiets helemaal het einde vinden! :hihi: ) Dan kan je gaan denken aan arrangementen, makeovers, bruidjes, die hele bla - kortom kassa.

yasmina_zina198
23-03-2008, 17:52
ik vind het egt ideaal. ik wil zo graag inchallah iets voor mezelf beginnen. PFfff ik kan niet wachten

Zinebb
28-03-2008, 00:19

Hallo, Ik heb me kappers diploma en me visagie en me nagelstylist behaald. misschien kunnen we samen wat ondernemen.

Africanrose.
28-03-2008, 12:33
Ik wil later na mn serieuse studies fotografie doen en dan ook een eigen zaakje beginnen :o