Bekijk originele versie : Alweer een Droom ...
Ik weet ja ja. Ik droom de laatste tijd heel veel :D
Maar dit keer is het iets vaags. Ik heb gedroomd over een persoon die ik meer daan 8 jaar niet gezien heb. Een neef van mij eigenlijk dat hij hierheen kwam en bij ons logeerde en dat ik de kamer binnen kwam hij sliep toen, ineens werd hij wakker maar hij was naakt :rolleyes: Dus ik schrok ervan en draaide me gezicht de ander kant op en beschermde me ogen met me hand. Maar ik was niet bang....
Kan het absoluut niet verklaren
Screech_Bep
10-12-2003, 22:53
Zozo wat een droom.
Ik droom ook de laatste tijd vaak dat ik binnenkort iemand om zeep ga helpen
Origineel gepost door Screech_Bep
Zozo wat een droom.
Ik droom ook de laatste tijd vaak dat ik binnenkort iemand om zeep ga helpen
Ja vage droom... mooie dromen kan ik niet onthouden en vage dromen vergeet ik niet :rolleyes:
hahaha jouw droom is al uitgekomen :p
Ik smeek u, help mij aan een verklaring of iets wat erop lijkt :p
maghrebgirl20
11-12-2003, 00:47
betekend naakt zijn in je dromen niet zoiets als kwetsbaar zijn?
Origineel gepost door maghrebgirl20
betekend naakt zijn in je dromen niet zoiets als kwetsbaar zijn?
Ik zou het echt niet weten, hij was naakt trouwens niet ik
Mensen, pas aub op met het verklaren van dromen. Je weet niet wat voor effect dat kan hebben. Wend je tot een imam als je daar een islamitisch oordeel over wil, maar zelfs zij kan niet weten wat het betekent.
Origineel gepost door achie25
Mensen, pas aub op met het verklaren van dromen. Je weet niet wat voor effect dat kan hebben. Wend je tot een imam als je daar een islamitisch oordeel over wil, maar zelfs zij kan niet weten wat het betekent.
Ik woon helaas in een locatie waar geen imams te vinden zijn, mijn enige optie is een cyberimam, maar deze droom houdt me echt bezig, want ik kan geen verband vinden tussen dingen die ik meegemaakt heb en de droom of diingen die eventueel zouden kunnen gebeuren
Allah a3lam
MAROC_SENIORITA
11-12-2003, 15:41
Wat te doen als je een slechte droom hebt gehad...???
*Spuug met een beetje vocht 3 keer een beetje naar je linkerkant, en zoek toevlucht bij allah tegen de duivel en tegen het kwaad dat u gezien hebt!!!
Dus 3 keer achter elkaar " a3odoe billahie miena aschaytanie radjiem"
zeggen. Praat hier vervolgens met NIEMAND over. En ga dan op je andere zijde liggen. Als je wil kan je opstaan en gaan bidden om wat rust te vinden.
Origineel gepost door MAROC_SENIORITA
Wat te doen als je een slechte droom hebt gehad...???
*Spuug met een beetje vocht 3 keer een beetje naar je linkerkant, en zoek toevlucht bij allah tegen de duivel en tegen het kwaad dat u gezien hebt!!!
Dus 3 keer achter elkaar " a3odoe billahie miena aschaytanie radjiem"
zeggen. Praat hier vervolgens met NIEMAND over. En ga dan op je andere zijde liggen. Als je wil kan je opstaan en gaan bidden om wat rust te vinden.
Ja dat heb ik ook gehoord, dat je zoiets moet doen . Alleen dit was geen slechte droom :o
Dromen ja ik word er Ziek van :jammer:
Mjn dromen zijn :huil::huil::huil::huil
Origineel gepost door farah77
Mjn dromen zijn :huil::huil::huil::huil
Ahhh is day zo erg? :(
Origineel gepost door farah77
Dromen ja ik word er Ziek van :jammer:
zeg dat wel :rolleyes:
Origineel gepost door Anoniemetje
Salaam.......
Ik heb een vraag je hoe zit het nou met het dromen van "Vieze dingen"? is dat haram??? Met vieze dingen bedoel ik dat als je sochtens wakker wordt en je moet douchen!!
Graag serieuze antwoorden....
XXX
Bedoel je bij de mannen een natte droom? Bij de vrouwen kan ik me namelijk niet voorstellen dat je vies wordt en moet douchen :confused:
Kun je misschien wat duidelijk zijn??
En als het een droom is die je meemaakte toen je in slaap viel, dan kan je er zelf niets aan doen en het is dan niet haram, maar als je bedoelt een droom in de vorm van fantasie of zo, want je hebt het over vieze dingen, dan kan je a3oedoe bellahi mina ashaitani aradjiem zeggen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.