Bekijk originele versie : Trouw Vervoer
Heej lievelievemensen wie weet waar je ene mooie auto kan huren geen limo want die kan niet bij ons door de straat...... duseen mooie auto :(
alvast bedankt
sihamtje
11-12-2003, 09:04
een cabrio met een open dak
lailaelmou
11-12-2003, 09:18
Origineel gepost door moiself
Heej lievelievemensen wie weet waar je ene mooie auto kan huren geen limo want die kan niet bij ons door de straat...... duseen mooie auto :(
alvast bedankt
Ik vind een witte bentley wel leuk... Wat anders dan een limo...
http://www.trouwvervoer-straver.nl/foto_vanden_plas_princess.htm
Laila
Angel_82
11-12-2003, 15:08
hey meid, ik zie dat je uit breda komt. In prinsenbeek heb je best een grote zaak waar je best veel trouwauto's kan huren. Miischien moet je daar maar ff kijken. Veel succes.
Ps: al aan een koets gedacht. Uit ervaring zeg ik dat het je bruiloft tot een sprookje maakt.
Liefs Angel
lailaelmou
11-12-2003, 15:17
Origineel gepost door Angel_82
hey meid, ik zie dat je uit breda komt. In prinsenbeek heb je best een grote zaak waar je best veel trouwauto's kan huren. Miischien moet je daar maar ff kijken. Veel succes.
Ps: al aan een koets gedacht. Uit ervaring zeg ik dat het je bruiloft tot een sprookje maakt.
Liefs Angel
koets is echt prachtig maar wel in de zomer
Kijk ook eens op deze site www.devervoering.nl ze zijn best goedkoop
En kan iemand mij vertellen hoeveel het kost om een koets te huren en waar ik dat kan het liefst in de buurt van nijmegen
Origineel gepost door laila el mou
Ik vind een witte bentley wel leuk... Wat anders dan een limo...
http://www.trouwvervoer-straver.nl/foto_vanden_plas_princess.htm
Laila
oww lieverd je bent een schat :Iluvu:
Zie er wel een tussen staan ;)
Origineel gepost door Angel_82
Liefs Angel
doe ik en bedankt lieverd ;)
& ps we kunnen moeilijk met de koets naar r`dam snap je ;)
Origineel gepost door bouhia
Kijk ook eens op deze site www.devervoering.nl ze zijn best goedkoop
En kan iemand mij vertellen hoeveel het kost om een koets te huren en waar ik dat kan het liefst in de buurt van nijmegen
dank je wel leiverd ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.