Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Trouw Vervoer

moiself
10-12-2003, 22:23

Heej lievelievemensen wie weet waar je ene mooie auto kan huren geen limo want die kan niet bij ons door de straat...... duseen mooie auto :( alvast bedankt

sihamtje
11-12-2003, 09:04
een cabrio met een open dak

lailaelmou
11-12-2003, 09:18
Origineel gepost door moiself Heej lievelievemensen wie weet waar je ene mooie auto kan huren geen limo want die kan niet bij ons door de straat...... duseen mooie auto :( alvast bedankt Ik vind een witte bentley wel leuk... Wat anders dan een limo... http://www.trouwvervoer-straver.nl/foto_vanden_plas_princess.htm Laila

Angel_82
11-12-2003, 15:08
hey meid, ik zie dat je uit breda komt. In prinsenbeek heb je best een grote zaak waar je best veel trouwauto's kan huren. Miischien moet je daar maar ff kijken. Veel succes. Ps: al aan een koets gedacht. Uit ervaring zeg ik dat het je bruiloft tot een sprookje maakt. Liefs Angel

lailaelmou
11-12-2003, 15:17

Origineel gepost door Angel_82 hey meid, ik zie dat je uit breda komt. In prinsenbeek heb je best een grote zaak waar je best veel trouwauto's kan huren. Miischien moet je daar maar ff kijken. Veel succes. Ps: al aan een koets gedacht. Uit ervaring zeg ik dat het je bruiloft tot een sprookje maakt. Liefs Angel koets is echt prachtig maar wel in de zomer

bouhia
11-12-2003, 17:27
Kijk ook eens op deze site www.devervoering.nl ze zijn best goedkoop En kan iemand mij vertellen hoeveel het kost om een koets te huren en waar ik dat kan het liefst in de buurt van nijmegen

moiself
14-12-2003, 13:51
Origineel gepost door laila el mou Ik vind een witte bentley wel leuk... Wat anders dan een limo... http://www.trouwvervoer-straver.nl/foto_vanden_plas_princess.htm Laila oww lieverd je bent een schat :Iluvu: Zie er wel een tussen staan ;)

moiself
14-12-2003, 13:53
Origineel gepost door Angel_82 hey meid, ik zie dat je uit breda komt. In prinsenbeek heb je best een grote zaak waar je best veel trouwauto's kan huren. Miischien moet je daar maar ff kijken. Veel succes. Ps: al aan een koets gedacht. Uit ervaring zeg ik dat het je bruiloft tot een sprookje maakt. Liefs Angel doe ik en bedankt lieverd ;) & ps we kunnen moeilijk met de koets naar r`dam snap je ;)

moiself
14-12-2003, 13:55
Origineel gepost door bouhia Kijk ook eens op deze site www.devervoering.nl ze zijn best goedkoop En kan iemand mij vertellen hoeveel het kost om een koets te huren en waar ik dat kan het liefst in de buurt van nijmegen dank je wel leiverd ;)