Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Street Fighter IV

C_warrior
23-03-2008, 00:13

http://trailers.gametrailers.com/gt_vault/5667/t_sf4_aou_eng.wmv klassieker in een nieuwe jasje :D. Chung Li blijfffft kawai :o

gabriel1890
23-03-2008, 00:37
Totaal niet mijn Game !! Ben toch meer lief hebber van ''Solo'' Shooter Games. Bijv: Splinter cell, Rainbow Six: Vegas, Hitman,

C_warrior
23-03-2008, 00:39
Totaal niet mijn Game !! Ben toch meer lief hebber van ''Solo'' Shooter Games. Bijv: Splinter cell, Rainbow Six: Vegas, Hitman, serieus? zo'n klassieker! shootgames horen meer op de pc :hihi: cryssis ziet er echt goed uit!

gabriel1890
23-03-2008, 00:51
serieus? zo'n klassieker! shootgames horen meer op de pc :hihi: cryssis ziet er echt goed uit! Crysis is zeker een goede Vooral als jij hem speelt op een nieuwe GeForce 9600 GT of 8800 GT Sli. Oeeee niet te stoppen.

C_warrior
23-03-2008, 00:56

Crysis is zeker een goede Vooral als jij hem speelt op een nieuwe GeForce 9600 GT of 8800 GT Sli. Oeeee niet te stoppen. ik zit op een Geforce Fx 5200 :huil: 3nzMdPwO2Qw

moonwalker
23-03-2008, 01:55
Leuke nieuwe moves, maar voor de rest hetzelfde verhaal. Vind het nog steeds een erg goede game, was de eerste op wie ik verslaafd was geraakt. Maar ze volgen dezelfde weg als Mortal Kombat. Jammer...

moonwalker
23-03-2008, 03:14
Ik vond Mortal Kombat juist steeds slechter worden. Een paar nieuwe gasten erbij doen, een paar nieuwe moves, beetje 3D en dan de game verkopen. Was nooit verslaafd aan geraakt zoals bij Street Fighter of King of Fighters. ;)

moonwalker
23-03-2008, 03:40
King of fighters is een genre apart en schittert boven die andere 2 titels uit, de beste en coolste was die 2-ling, en heb nu echt zin gekregen om die game te spelen, eerst kwam die uit op de neo-geo dat ondertussen al begraven is -net zoals sega ... vervolgens op de PS1 en daarna PS2 maar heeft nooit echt een rage gekent in europa want als ik me niet vergis is het spel hier nooit officieel uitgekomen... http://www.gamesheep.com/game/king-of-fighters/thumb_big.jpg Klopt helemaal. Het is op zich wel jammer dat het nooit de eer kreeg die het verdiende, aangezien één van de beste Fight games die ooit op de markt zijn verschenen. Leuk verhaal, erg veel characters en mooie combos. Favoriete van mij blijft toch: http://kingoffighters.planets.gamespy.com/hosted/andynomiko/kofIoripurple.jpg Iori Yagami En we kunnen ons al verheugen op een film. Lees ik net op wikipedia: A live-action movie of the King of Fighters will begin shooting in the first quarter of 2008.[3][4] The movie will be directed by action director Gordan Chan ("The Medallion," "Fist of Legend"). Production is by Axis Entertainment's Joseph Chou (currently producing upcoming "Appleseed: Ex Machina") and Tim Kwok of L.A.-based Convergence Entertainment ("Wicked City".) and will be jointly financed by Japanese production and rights management group Micott & Basara and Australian-U.S. sales agent Arclight/Easternlight. The screenplay is being written by "Fearless" scriptor Chris Chow. Kan niet wachten. :)

haatsmurf
23-03-2008, 03:41
Totaal niet mijn Game !! Ben toch meer lief hebber van ''Solo'' Shooter Games. Bijv: Splinter cell, Rainbow Six: Vegas, Hitman, :goedzo: goede games

haatsmurf
23-03-2008, 03:42
[B] King of fighters is een genre apart en schittert boven die andere 2 titels uit, de beste en coolste was die 2-ling, en heb nu echt zin gekregen om die game te spelen, eerst kwam die uit op de neo-geo dat ondertussen al begraven is -net zoals sega ... vervolgens op de PS1 en daarna PS2 maar heeft nooit echt een rage gekent in europa want als ik me niet vergis is het spel hier nooit officieel uitgekomen... king of fighters is leuk in marokko in die speelhallen... hiasie = al3iyaschie :hihi:

haatsmurf
23-03-2008, 03:47
http://trailers.gametrailers.com/gt_vault/5667/t_sf4_aou_eng.wmv klassieker in een nieuwe jasje :D. Chung Li blijfffft kawai :o ziet er wel goed uit... er zijn een paar nieuwe gasten bij... die ander karakters hebben nog steeds hun vechtstijl... blanka- electriciteit ryu- ayoekit :hihi: maar waar gaat het op draaien ? ps3 xbox ?

C_warrior
23-03-2008, 19:09
ziet er wel goed uit... er zijn een paar nieuwe gasten bij... die ander karakters hebben nog steeds hun vechtstijl... blanka- electriciteit ryu- ayoekit :hihi: maar waar gaat het op draaien ? ps3 xbox ? het staat er niet op ik denk wel dat ie op meeste consoles komt. het is niet zo prachtig dat het alleen op ps3 en 360 komt :hihi:.