Bekijk originele versie : Ik waarschuw jullie!!!!!!!
De Aziatische Ontwikkelingsbank heeft de ekonomische groei voor Azie ( exclusief Japan) naar boven bijgesteld op 5.7 %.
Eerder ging de bank uit van een groei van 5.3%, maar de regionale vraag bleek groter dan verwacht.
Voor volgend jaar en 2005 verwacht men een groei van respectievelijk 6.2% en 6.3%!
--------------------------------------------------------------------------------
gewoon, zomaar een bericht achterin de pagina's van de krant!
Wow, een groei van 5.7%, dat halen we hier in europa LANG niet, 3 % is mooi!
Daar, bijna het dubbele!
De cijfers uit het Midden Oosten zal ik niet noemen, maar zij steken mager af bij Azie, zonder Japan!
Al die aziatische ex-kolonieen weten dus in knap 40, 50 jaar zich heel goed te ontwikkelen!
In de tussentijd slapen de inwoners van arabische landen gewoon door, terwijl hun diktators met grote vette dikke vingers wijzen naar het kleine Israel, en op die manier de aandacht afleiden van de troosteloze economie, het onbeperkt zich verrijken door de politieke kliek aldaar, de uitbuiting, en het gebrek aan sociale en politieke vrijheid!
Jongens, trap er niet in, de arabische thuislanden moeten anders bestuurd worden, en jullie zouden EERST en VOORAL je ogen moeten richten op de eigen "thuislanden", in plaats van hoofddoekje, islam, israel, irak, amerika en al dat negatieve gescheld, en gefocus.
En niet aankomen met schuld; "amerika"is de baas daar, want dat is onzin, kijk Irak! zelfs daar lukt het ze niet, haha ........
weg smoesje!
Wordt wakker, anders is het over 20 jaar gedaan met het midden-oosten.
wat is mijn zorg aan het midden oosten?
NoisySilence
10-12-2003, 22:33
Marokanen hebben veel groot praat maar als het erop aankomt geven ze niet thuis. Verdedigen gewoon uit wanhoop meer niet. Stelletje losers!:D
Marokkanen hebben hier niets mee te maken
NoisySilence
10-12-2003, 22:40
Origineel gepost door NA3 NA3
Marokkanen hebben hier niets mee te maken
Waarom bemoeien zij zich dan met de problemen in het middenoosten, ik zie bekant alleen maar topics over joden zus en palestijnen zo.
Origineel gepost door NoisySilence
Waarom bemoeien zij zich dan met de problemen in het middenoosten, ik zie bekant alleen maar topics over joden zus en palestijnen zo.
doe niet dom, MAROKKO heeft daar niets mee te maken
NoisySilence
10-12-2003, 22:54
Maar dat willen ze niet aanhoren omdat het een te gevoelig onderwerp is, lekker afgeven tegen anderen.
Origineel gepost door wolfowitz
jullie zitten hier, omdat marokko economies slecht presteert, daarom heb je er wel wat mee te maken, bijvoorbeeld,
erg slecht van je om daarom een link te leggen
had een betere reactie van je verwacht
Maar dat willen ze niet aanhoren omdat het een te gevoelig onderwerp is, lekker afgeven tegen anderen.
Marokko als LAND heeft daar niets mee te maken, er is niets gevoelig aan, je probeert er een personenkwestie van te maken
NoisySilence
10-12-2003, 22:57
doe niet dom, MAROKKO heeft daar niets mee te maken
Onee, topic gaat over arabische(moslim) landen waaronder ook marokko valt, wie is hier nu dom?.
NoisySilence
10-12-2003, 22:59
Marokko als LAND heeft daar niets mee te maken, er is niets gevoelig aan, je probeert er een personenkwestie van te maken
Jij draait om de pot, marokko als LAND heeft het economisch slecht dus.
NoisySilence
10-12-2003, 23:05
Daarbij opgeteld de vossen die het land hebben verlaten en alleen daar naar toe gaan om te feesten ipv op te bouwen en jawel marokko blijft altijd arm. Maar wel moord en brand schreeuwen dat ze ozo trots zijn op hun komaf, hypocriet volkje.
Onee, topic gaat over arabische(moslim) landen waaronder ook marokko valt, wie is hier nu dom?.
Topic gaat over midden oosten....beter lezen
NoisySilence
10-12-2003, 23:35
Origineel gepost door wolfowitz
niet zo beledigend, noisy, het gaat om cijfers, die de werkelijkheid tonen, een situatie die wij hier ook eens hadden, en die KAN worden veroorzaakt door het monsterverbond tussen religie en vorst; hou jij ze dom, dan hou ik ( de koning) ze arm!
mensen zijn echter niet dom, maar je moet ze wel onderwijzen!
Ja oke maar dan vind ik dat de schreeuwers in nederland wel een steentje mogen bijdragen om dat land te redden. Het zijn vaak de europeanen die daar investeren waardoor marokko mee profiteerd, spanje heeft onlangs iets van 380.000.000 euro in marokko gepompt.
Jij draait om de pot, marokko als LAND heeft het economisch slecht dus.
Draai niet om de pot....heb niet gezegd dat het goed gaat met Marokko....probeer dat maar ergens uit mn eerdere posten te vinden...
Het gaat er niet om of het slecht gaat met Marokko. Het gaat erom het feit dat het met Marokko slecht gaaat iet dezelfde redenen heeft waarom het in het Midden Oosten slecht gaat, er zijn verschillende oorzaken
er kan geen link gelegd worden met Marokko en het Midden Oosten en zeker niet hoe Wolfowitz het plaats in zijn verhaal
beter lezen en vooral BEGRIJPEND lezen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.