Bekijk originele versie : Vetvrije dieet!! Ladiess
smisha_V_maroc
22-03-2008, 21:42
Salaam meiden:)
Morgen begin ik met deze dieet. Ik ga hier niet iedere dag opzetten van wat ik heb gegeten..maar laat zo dan en nu weten hoe het gaat. Het duurt gelukkig maar 3 weken..dus effe discipline hebben moet toch wel lukken :hihi:
Mohim wie er mee wilt doen let me know..ik plaats hieronder de website van de vetvrije dieet. Dus check het en misschien is het iets voor jou.
By the way..mijn doel is 5 kilo ongeveer.
Let me know ladies :goedzo:
http://www.checklistpagina.nl/checklist.php?cl=Vetvrije%20dieet
Groetjes
Smishaa
mocromeid
22-03-2008, 22:07
Ik doe met je mee,,!!!
Ik wil het al een lange tijd dieeten maar het komt er nooit van, nu wil ik het echt proberen. Ben 1.50m en weeg ongeveer 58kg mijn einddoel insha-allah is 50 kg. Suc-6
Ps. Ik begin maandag
smisha_V_maroc
22-03-2008, 22:09
Ik doe met je mee,,!!!
Ik wil het al een lange tijd dieeten maar het komt er nooit van, nu wil ik het echt proberen. Ben 1.50m en weeg ongeveer 58kg mijn einddoel insha-allah is 50 kg. Suc-6
Ps. Ik begin maandag
ok dan..welkom meid
Goed dat je maandag wilt beginnen helemaal top..ik begin morgen omdat ik vandaag boodschapjes heb gedaan en moet naar de datum kijken van de yoghurt en kwark :hihi:
insha Allah lukt het je en laat zo dan en nu effe weten hoe het gaat :goedzo:
succes meid:banana:
Dit dieet wordt toch ook wel het ziekenhuisdieet genoemd? De verhalen die hierover de ronde doen, is echt niet normaal. Maar ik wens je veel succes meid. Trouwens, bij het ziekenhuisdieet staat er dat je als je dit dieet een week volgt, 3 a 5 kilo kunt verliezen.
smisha_V_maroc
22-03-2008, 22:16
Dit dieet wordt toch ook wel het ziekenhuisdieet genoemd? De verhalen die hierover de ronde doen, is echt niet normaal. Maar ik wens je veel succes meid. Trouwens, bij het ziekenhuisdieet staat er dat je als je dit dieet een week volgt, 3 a 5 kilo kunt verliezen.
Klopt, maar daarom mag je deze dieet niet lang volgen. En je hoeft het niet extreem te volgen. Doe er een eigen tintje aan, maar houd het wel gezond.
maar thanks anyway :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.