Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : M.NL - debat.

Precumida
22-03-2008, 19:42

De stelling: Om wereldwijd miljoenen mensenlevens te kunnen blijven redden, moet de farmaceutische industrie correct vergoed worden voor de risico's die ze neemt. Eens? Oneens? Onderbouw uw reactie.

Precumida
25-03-2008, 21:01
Wat zijn jullie hier actief, zeg. :hihi: - http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1870981 -

cute_mokro
25-03-2008, 21:35
De pharmaceutische industrie verdient vele miljarden..... Als er een keer iets mis gaat, moeten zij genoeg buffer hebben om dit op te vangen. Als je met " ze" de overheid bedoelt: Sorry, ik betaal niet mee en velen met mij. Mocht de overheid mee willen betalen, dan willen ze vast en zeker ook delen in de winst. Kijk, dan wil ik zelfs mijn centen daarin stoppen. De ontwikkelingskosten zijn hoog, maar het maken van het product zelf kost geen hol. Dus, nee! Risico van het vak tenzij ertegenover staat dat overheid ook bij winst mee profiteert. Voor niets gaat de zon op.....

Precumida
25-03-2008, 22:06
De pharmaceutische industrie verdient vele miljarden..... Als er een keer iets mis gaat, moeten zij genoeg buffer hebben om dit op te vangen. Als je met " ze" de overheid bedoelt: Sorry, ik betaal niet mee en velen met mij. Mocht de overheid mee willen betalen, dan willen ze vast en zeker ook delen in de winst. Kijk, dan wil ik zelfs mijn centen daarin stoppen. De ontwikkelingskosten zijn hoog, maar het maken van het product zelf kost geen hol. Dus, nee! Risico van het vak tenzij ertegenover staat dat overheid ook bij winst mee profiteert. Voor niets gaat de zon op..... Ik weet zelf ook niet welke standpunt ik in moet nemen. We weten allen dat de farmaceutische industrie een van de motoren van onze samenleving zijn. Die bedrijfstak genereert gezondheid en welvaart. De waarheid is dat wij de farmaceutische industrie bitter nodig hebben. Die kosten zijn tot daar aan toe, veel erger is dat er nog steeds tal van ziekten zijn waar nauwelijks goede medicijnen voorhanden zijn. Om ervoor te zorgen dat er in de naam van de mensheid geproduceerd wordt, moet je hen aanzetten om alles op alles te geven. Een kind krijg je ook aan de praat als je hem/haar een lolly belooft. Trouwens; discussieer mee in die andere topic.