Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik verfoei mensen die............

sweetyfeyrouz
07-09-2002, 20:09

Wat verfoei ik mensen toch die altijd commentaar hebben op anderen met hoe ze leven, wat ze doen en waar ze zich mee bezig houden, wat wel en wat niet mag en noem het maar op. Deze mensen die het zgn. het beste denken te weten en het hardst van de daken schreeuwen zijn in mijn ogen het minst waard. Mensen die dit doen zijn in mijn ogen ten eerste; Niet tevreden met hun eigen leven, missen iets......?? Hebben schijnbaar niets beters te doen,....... Vullen jullie verder aan?

nime
07-09-2002, 20:10
Origineel gepost door sweetyfeyrouz Wat verfoei ik mensen toch die altijd commentaar hebben op anderen met hoe ze leven, wat ze doen en waar ze zich mee bezig houden, wat wel en wat niet mag en noem het maar op. Deze mensen die het zgn. het beste denken te weten en het hardst van de daken schreeuwen zijn in mijn ogen het minst waard. Mensen die dit doen zijn in mijn ogen ten eerste; Niet tevreden met hun eigen leven, missen iets......?? Hebben schijnbaar niets beters te doen,....... Vullen jullie verder aan? /me kijkt naar Najib en ;)

MizzFez
07-09-2002, 20:10
Mensen die jaloers zijn

Chaimae
07-09-2002, 20:13
Origineel gepost door sweetyfeyrouz Wat verfoei ik mensen toch die altijd commentaar hebben op anderen met hoe ze leven, wat ze doen en waar ze zich mee bezig houden, wat wel en wat niet mag en noem het maar op. Deze mensen die het zgn. het beste denken te weten en het hardst van de daken schreeuwen zijn in mijn ogen het minst waard. Mensen die dit doen zijn in mijn ogen ten eerste; Niet tevreden met hun eigen leven, missen iets......?? Hebben schijnbaar niets beters te doen,....... Vullen jullie verder aan? mag een persoon je niet informeren op een juiste manier als jij daar niet tegen kan luister dan ook niet en er zijn inderdaad mensen die dat op de verkeerde manier doen maar sommige mensen zijn zelf ook heel scheinheilig en kunnen niet tegen de waarheid :)

MissZanab
07-09-2002, 20:18

mensen die altijd op andere personen moeten letten, dat is echt niet normaal vind. Het is echt een ziekte vind ik, mensen die roddelen en bezighouden met zaken die hun niet aan gaan. ZULK SOORT MENSEN MOETEN EERST NAAR ZICH ZELF KIJKEN VOORDAT ZE ANDERE MENSEN GAAN OORDELEN! GET A LIFE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sweetyfeyrouz
07-09-2002, 20:24
Ik heb het hier niet over goed advies en mensen die je informeren op een juiste manier, daar heb ik respect voor en daar neem ik graag goede raad van aan. Ik heb het hier over mensen die alles in het negatieve trekken. Mensen die bijv. jaloers zijn of zelf dingen in hun leven missen. Die nog nooit van het woord optimistisch hebben gehoord. Dit is niet voor diegene die mij niet begrijpen of zich aangesproken voelen want dat is geens zins mijn bedoeling. Groet Feyrouz

MissZanab
07-09-2002, 20:37
ALS JE GAAT DRUK MAKEN HOE MENSEN ZIJN EN HOE MENSEN DENKEN OVER JOU DAN HEB JE HET ECHT SLECHT VIND IK. LEEF JE EIGEN LEVEN EN DOE WAT JE HARTJE ZEGT EN LAAT DIE MENSEN MAAR IN HUN GEKKE WERELDJE WAARBIJ ZE DENKEN DAT ZE ZO NAAR HET PARADIJS GAAN. VERGEET DAT MAAR!

sweetyfeyrouz
07-09-2002, 20:55
Ik maak me er juist helemaal niet druk om, dan had ik zeker geen leven gehad. Mijn leven leven doe ik zeer zeker wel, ik ben maar aan 1 iemand verantwoording schuldig en dat is Allah SWT verder moet een ieder doen of laten wat hij/zij goed vind voor zichzelf. Moe wordt ik er soms wel van, van al dat onzinnige gekrakeel over andermans leven. Ik hou van alle mensen en hou van discussieren that's all.

Jemal2002
07-09-2002, 22:57
Origineel gepost door sweetyfeyrouz Wat verfoei ik mensen toch die altijd commentaar hebben op anderen met hoe ze leven, wat ze doen en waar ze zich mee bezig houden, wat wel en wat niet mag en noem het maar op. Deze mensen die het zgn. het beste denken te weten en het hardst van de daken schreeuwen zijn in mijn ogen het minst waard. Mensen die dit doen zijn in mijn ogen ten eerste; Niet tevreden met hun eigen leven, missen iets......?? Hebben schijnbaar niets beters te doen,....... Vullen jullie verder aan? zo iemand ken ik.......... ik heb ook een hekel aan mensen die niet kunnen discussiëren. Ze perken iets maar kunnen dit niet verdedigen, als je er op in gaat….. Triest vind ik dat.........:(

MrEsco
08-09-2002, 05:24
Ik verfoei mensen die............ die hun zin niet afmaken. just kidding MrEsco

Soumayaa
08-09-2002, 09:27
Origineel gepost door jimpie Mensen zijn eenmaal zo....................maar is dat jammer?Vind ik niet....zo kan je nog iets van iemand leren... Goed advies is altijd welkom......... maar of dat het altjid goed advies is....weet ik niet hoor :) thalla