Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Iemand naar NL halen.

Pagina's : [1] 2

Saliiee
21-03-2008, 12:55

Salaam alaikoum, Ik heb een vraagje. Wat moet je allemaal hebben en wat moet je doen om iemand naar NL te kunnen overhalen. Ik weet dat je een bepaald bedrag moet verdienen, maar weet niet precies hoeveel en of het een vaste baan moet zijn enzo. kan iemand mij daar meer over informeren??? Alvast bedankt. Wasalaam alaikoum.

kaniza
21-03-2008, 14:05
waarom al die moeite ga jij daar wonen

Africanrose.
21-03-2008, 16:01
Vraag in een gemeentehuis ofzo...

fatihamarokaans
21-03-2008, 21:05
ind.nl daar kan je heel veel informatie vinden. het is best veel wat ze van je vragen. ik moet gaan beslama

foreverappie
21-03-2008, 21:20

zoooooo als je iemand naar nederland wilt halen, moet deze persoon eerst een basisexamen in het land van herkomst afleggen.. Deze bestaat uit: - toets kennis nederlandse taal - toets kennis nederlandse samenleving De kosten bedragen 350 euro per examen.. Als hij dit examen haalt, mag hij naar NL komen, echter hier moet hij een inburgeringsexamen volgen..(hij heeft als hij naar Nederland komt een machtiging voorlopig verblijf, dus nog geen verblijfsvergunning!!) Deze bestaat uit de volgende onderdelen: - praktijkdeel - centraal deel het praktijkdeel bestaat uit het aanleggen van een portfolio en/of het afleggen van enkele praktijktoetsen. Het centrale deel bestaat uit het TGN, KNS en de digitale praktijktoets TGN= toets gesproken nederlands (spreken en luisteren) KNS= kennistoets Nederlandse samenleving Digitale praktijktoets= alle vaardigheden worden getoetst (lezen, luisteren, spreken, schrijven, gespreksvaardigheid) Als hij hierin slaagt, krijgt hij een verblijsvergunning...

Africanrose.
22-03-2008, 09:18
zoooooo als je iemand naar nederland wilt halen, moet deze persoon eerst een basisexamen in het land van herkomst afleggen.. Deze bestaat uit: - toets kennis nederlandse taal - toets kennis nederlandse samenleving De kosten bedragen 350 euro per examen.. Als hij dit examen haalt, mag hij naar NL komen, echter hier moet hij een inburgeringsexamen volgen..(hij heeft als hij naar Nederland komt een machtiging voorlopig verblijf, dus nog geen verblijfsvergunning!!) Deze bestaat uit de volgende onderdelen: - praktijkdeel - centraal deel het praktijkdeel bestaat uit het aanleggen van een portfolio en/of het afleggen van enkele praktijktoetsen. Het centrale deel bestaat uit het TGN, KNS en de digitale praktijktoets TGN= toets gesproken nederlands (spreken en luisteren) KNS= kennistoets Nederlandse samenleving Digitale praktijktoets= alle vaardigheden worden getoetst (lezen, luisteren, spreken, schrijven, gespreksvaardigheid) Als hij hierin slaagt, krijgt hij een verblijsvergunning... nooit van gehoord, maar is wel een hele brok! succes ermee!

ashelhi
22-03-2008, 11:14
wat ben ik blij dat ik in belgie leef wij moeten gewoon een inkomen hebben dat is alles

Africanrose.
22-03-2008, 14:21
wat ben ik blij dat ik in belgie leef wij moeten gewoon een inkomen hebben dat is alles ahàaa , dat verklaart waarom ik nooit van die moeilijke test heb gehoord :o wij hebben dan echt geluk :o

bentbled
22-03-2008, 20:17
zoooooo als je iemand naar nederland wilt halen, moet deze persoon eerst een basisexamen in het land van herkomst afleggen.. Deze bestaat uit: - toets kennis nederlandse taal - toets kennis nederlandse samenleving De kosten bedragen 350 euro per examen.. Als hij dit examen haalt, mag hij naar NL komen, echter hier moet hij een inburgeringsexamen volgen..(hij heeft als hij naar Nederland komt een machtiging voorlopig verblijf, dus nog geen verblijfsvergunning!!) Deze bestaat uit de volgende onderdelen: - praktijkdeel - centraal deel het praktijkdeel bestaat uit het aanleggen van een portfolio en/of het afleggen van enkele praktijktoetsen. Het centrale deel bestaat uit het TGN, KNS en de digitale praktijktoets TGN= toets gesproken nederlands (spreken en luisteren) KNS= kennistoets Nederlandse samenleving Digitale praktijktoets= alle vaardigheden worden getoetst (lezen, luisteren, spreken, schrijven, gespreksvaardigheid) Als hij hierin slaagt, krijgt hij een verblijsvergunning... je vergeet wel dat : je minimaal 21 jaar moet zijn en die persoon die je wilt halen ook je een jaarcontract moet hebben die nog 1 jaar geldig is vanaf de aanvraag, minimun €1.441,26 euro netto per maand moet verdienen voor de rest heb je t wel goed uitgelegd

Saliiee
25-03-2008, 18:22
zoooooo als je iemand naar nederland wilt halen, moet deze persoon eerst een basisexamen in het land van herkomst afleggen.. Deze bestaat uit: - toets kennis nederlandse taal - toets kennis nederlandse samenleving De kosten bedragen 350 euro per examen.. Als hij dit examen haalt, mag hij naar NL komen, echter hier moet hij een inburgeringsexamen volgen..(hij heeft als hij naar Nederland komt een machtiging voorlopig verblijf, dus nog geen verblijfsvergunning!!) Deze bestaat uit de volgende onderdelen: - praktijkdeel - centraal deel het praktijkdeel bestaat uit het aanleggen van een portfolio en/of het afleggen van enkele praktijktoetsen. Het centrale deel bestaat uit het TGN, KNS en de digitale praktijktoets TGN= toets gesproken nederlands (spreken en luisteren) KNS= kennistoets Nederlandse samenleving Digitale praktijktoets= alle vaardigheden worden getoetst (lezen, luisteren, spreken, schrijven, gespreksvaardigheid) Als hij hierin slaagt, krijgt hij een verblijsvergunning... Wat als hij al heel goed nederlands kent en de nederlandse samenleving??? Moet hij dan als nog een toets afleggen in marokko???

fatihamarokaans
25-03-2008, 18:25
ja dat moet is tog mooi meegenomen dat die nederlands kan. dan haalt die die examen voldoende

R_berkaniia
25-03-2008, 19:45
Kijk eens bij; jebezorgtjezelfteveelhoofdpijn.nl :zwaai:

fatihamarokaans
25-03-2008, 19:59
Kijk eens bij; jebezorgtjezelfteveelhoofdpijn.nl :zwaai: :maf: denk dat je daar zelf moet kijken. je was zelf zo nieuwsgierig om deze topic te open :hihi:

Saliiee
26-03-2008, 18:39
Kijk eens bij; jebezorgtjezelfteveelhoofdpijn.nl :zwaai: Best meid, Kan je zeggen dat als ik niet van hem hield en de liefde wederzijds zou zijn dan zou ik er helemaal niet aan beginnen. Maar ik hou van hem en hij van mij en dat is het enige wat telt voor mij nu. Dat hij geen verblijfsvergunning heeft maakt het alleen iets moeilijker. Maar inchallah zal het uiteindelijk wel goed komen. Groetjes.

R_berkaniia
26-03-2008, 21:43

:maf: denk dat je daar zelf moet kijken. je was zelf zo nieuwsgierig om deze topic te open :hihi: Uh nee? Probeer het de volgende keer.

Pagina's : [1] 2