Bekijk originele versie : Wie weet hier goede raad op....
firdausse
10-12-2003, 14:58
hoi allemaal,
Ik wilde een situatie met jullie delen en wilde graag advies van jullie.
Een goede vriendin van mij is een jaar geleden getrouwd met een jongen vanuit marokko.
Ze hebben besloten dat zij naar Marokko zou gaan verhuizen en daar haar leven zou gaan leiden.
Dit heeft zij ook gedaan, ik heb nog steeds goede contact met haar en zij verteld mij steeds dat zij het erg moelijk heeft.
Ze heeft gewenningsproblemen en kan haar plek niet vinden daar?
Ze mist van alles en is daar erg ongelukkig.
Ik heb van alles geprobeerd om het haar een beetje makkelijk te maken maar ze heeft het echt moelijk.
hebben jullie advies voor haar, Alvastbedankt jongens!
Life_sucks
10-12-2003, 15:02
zou het niet makkelijker voor haar zijn om terug te verhuizen naar nederland?
Miss_wild
10-12-2003, 15:03
JA OF OM AF EN TOE EEN BEZOEKJE TE BRENGEN ZODAT ZE DE HEIMWEE EEN BEETJE WEGKRIJGT!
'
SUCCES MEID
maghrebgirl20
10-12-2003, 15:05
Origineel gepost door Life_sucks
zou het niet makkelijker voor haar zijn om terug te verhuizen naar nederland?
ja inderdaad, ze kan toch nog terugkomen of niet?
hoelang woont ze daar nou?
HaagseHafida
10-12-2003, 15:09
Ik neem aan dat ze nog steeds getrouwd is dan is het voor haar dus echt niet zo makkelijk om weer terug te komen. Wat vind hij er eigenlijk van?
Life_sucks
10-12-2003, 15:12
ze kunnen samen naar nederland vehuizen, ik denk niet dat hij veel bezwaar zal tonen om naar elgariez te verhuizen.
Lady_moi
10-12-2003, 15:12
als zij die keus heeft gemaakt om daar te gaan wonen dan moet ze ook maar de gevolgen ervan dragen
HaKiM_HaKeeM
10-12-2003, 15:23
wat zij kan doen??
Royal Air Maroc to Amsterdam Airport nemen dat kan ze doen
wat bezield haar nu dat ze daar is gaan wonen???:rolleyes:
C ya HakimPTje ... :zwaai:
lalla_mosibah
10-12-2003, 16:05
Origineel gepost door firdausse
hoi allemaal,
Ik wilde een situatie met jullie delen en wilde graag advies van jullie.
Een goede vriendin van mij is een jaar geleden getrouwd met een jongen vanuit marokko.
Ze hebben besloten dat zij naar Marokko zou gaan verhuizen en daar haar leven zou gaan leiden.
Dit heeft zij ook gedaan, ik heb nog steeds goede contact met haar en zij verteld mij steeds dat zij het erg moelijk heeft.
Ze heeft gewenningsproblemen en kan haar plek niet vinden daar?
Ze mist van alles en is daar erg ongelukkig.
Ik heb van alles geprobeerd om het haar een beetje makkelijk te maken maar ze heeft het echt moelijk.
hebben jullie advies voor haar, Alvastbedankt jongens!
Dit doet er misschien niet toe...maar waar in marokko woont ze nu...???
firdausse
11-12-2003, 10:40
Ze woont in tetouan en echt jongens in het begin is het hartstikke makkelijk om je spulletjes te pakken en weg te gaan, maar zodra het tot je doordring5 dat je in marokko bent en blijft, ja dan kun je het spaans benauwd krijgen.
Ze wil graag terug maar hij wil hier niet naar toe komen, jaaa geloof het of nie maar deze wil niet naar nederland.
dat maakt het een stukje moelijker
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.