Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aspirant - zelfmoordcommando's

Pagina's : [1] 2 3 4 5

babyvanbelisma
10-12-2003, 12:48

Ik vind het echt onrustbarend dat er blijkbaar (kon haast niet anders) ook in Nederland mensen zijn die de zelfmoordacties goedkeuren en ervan overtuigd zijn dat deze mensen in het paradijs komen. Nu vraag ik me af, hoe kun je logischerwijs verwachten dat moordenaars (want dat zijn het) in het paradijs komen. Allah swt heeft alle mensen zelf geschapen en iemand die een leven neemt, neemt iets van Allah swt weg en iedereen die dit beseft kan niet zeggen dat dat een goede daad is. Denk na alsjeblieft, wat veel mensen onder Jihad verstaan (het opblazen van synagoges, kerken en amerikanen) is zondig en ingegeven door Sjaitan. Denk je nou echt dat Allah swt wil dat wij elkaar gaan haten en gaan vermoorden? Wordt wakker en kom tot je positieven. Probeer liever een vredige oplossing te vinden. We kunnen de wereldpolitiek niet veranderen maar in onze eigen leefomgeving kunnen we veel goed doen. Laat zien dat je als moslim aanhanger bent van een van oorsprong vredige godsdienst, die het beste voor heeft met zijn medemens. Behandel iedereen zoals je zelf ook behandeld wilt worden en vel niet over iedereen die anders dan jij denkt gelijk een vernietigend en dodelijk oordeel. Alsjeblieft, voor iedereen die nog een beetje waarde hecht aan menselijkheid, normen, waarden en gezond verstand, vergeet die gewelddadige ideeen en denk liever aan de Profeet (saws), die toch heel andere dingen als moord en doodslag verkondigde. Mijn hart huilt als ik sommige posts hier lees....:tranen: Wa salamu 'aleikum wa rahmatollah wa barakatu

sword
10-12-2003, 12:59
Origineel gepost door babyvanbelisma Ik vind het echt onrustbarend dat er blijkbaar (kon haast niet anders) ook in Nederland mensen zijn die de zelfmoordacties goedkeuren en ervan overtuigd zijn dat deze mensen in het paradijs komen. Nu vraag ik me af, hoe kun je logischerwijs verwachten dat moordenaars (want dat zijn het) in het paradijs komen. Allah swt heeft alle mensen zelf geschapen en iemand die een leven neemt, neemt iets van Allah swt weg en iedereen die dit beseft kan niet zeggen dat dat een goede daad is. Denk na alsjeblieft, wat veel mensen onder Jihad verstaan (het opblazen van synagoges, kerken en amerikanen) is zondig en ingegeven door Sjaitan. Denk je nou echt dat Allah swt wil dat wij elkaar gaan haten en gaan vermoorden? Wordt wakker en kom tot je positieven. Probeer liever een vredige oplossing te vinden. We kunnen de wereldpolitiek niet veranderen maar in onze eigen leefomgeving kunnen we veel goed doen. Laat zien dat je als moslim aanhanger bent van een van oorsprong vredige godsdienst, die het beste voor heeft met zijn medemens. Behandel iedereen zoals je zelf ook behandeld wilt worden en vel niet over iedereen die anders dan jij denkt gelijk een vernietigend en dodelijk oordeel. Alsjeblieft, voor iedereen die nog een beetje waarde hecht aan menselijkheid, normen, waarden en gezond verstand, vergeet die gewelddadige ideeen en denk liever aan de Profeet (saws), die toch heel andere dingen als moord en doodslag verkondigde. Mijn hart huilt als ik sommige posts hier lees....:tranen: Wa salamu 'aleikum wa rahmatollah wa barakatu If you can't stand the heat, stay out of the kitchen baby :rolleyes: :zwaai: Sword

babyvanbelisma
10-12-2003, 13:03
:confused: Huh?

Peej
10-12-2003, 13:13
Origineel gepost door sword If you can't stand the heat, stay out of the kitchen baby :rolleyes: :zwaai: Sword Jij hebt je inmiddels zeker ook aangemeld bij één van die schietscholen!?!

Erwin
10-12-2003, 13:23

Origineel gepost door sword If you can't stand the heat, stay out of the kitchen baby :rolleyes: :zwaai: Sword http://bb.bbboy.net/moods/loser.gif

babyvanbelisma
10-12-2003, 13:25
jaja....heel grappig allemaal maar het punt is juist dat dit geen grappig onderwerp is. Denk er gewoon even overna en serieuze reacties zijn heel welkom.

Peej
10-12-2003, 13:27
Mijn reactie was bepaald niet grappig bedoeld.

Elberfeld
10-12-2003, 13:44
Origineel gepost door babyvanbelisma :confused: Huh? wat sword bedoelt, is dat het leuk is dat er moslims zijn als Babyvb, maar in de strijd om de wereld te veroveren en te herinrichten naar het evenbeeld van Osama B.L verdient zij zelfs de term 'nuttige idioot' niet. Haar enige nut is het met haar zoetsappige praatjes de mond snoeren van critici, die de ware, geweldadige intenties doorhebben van de machtswellustelingen, die onder de moslimvlag opereren. Het klinkt voor mijn doen erg hard, maar ik geloof dat sword dit ongeveer bedoelt.

Gollum
10-12-2003, 13:48
zolang ze opkomen voor een partij wie onrecht aan wordt gedaan heb ik er totaal geen problemen mee. wil je dat ze zich niet op gaan blazen schaf dan maar tanks en ander geschut voor ze aan.

babyvanbelisma
10-12-2003, 13:49
Ik zou mijn praatjes niet als zoetsappig willen bestempelen maar eerder als humaan. Ik ben bang dat deze mensen toch wel hun eigen zin doordrijven, of dat nou volgens hun geloof is of niet....

Gollum
10-12-2003, 13:52
volgens het geloof mag het niet.

babyvanbelisma
10-12-2003, 13:53
Origineel gepost door Gollum zolang ze opkomen voor een partij wie onrecht aan wordt gedaan heb ik er totaal geen problemen mee. wil je dat ze zich niet op gaan blazen schaf dan maar tanks en ander geschut voor ze aan. Nee, ze mogen het ook niet doen voor een partij die onrecht aangedaan wordt. Volgens de Koran is zelfmoord alleen toegestaan als het gebeurt omdat anders de geloofsuitoefening onmogelijk wordt. Deze mensen (in Israel bv) plegen zelfmoord om land en om politieke redenen ---> Harammmmmm!!! JA inderdaad deze mensen zijn hun huis, geld, familie en soms hun eigenwaarde kwijt maar leven is leven en er is altijd een mogelijkheid je eigen lot te verbeteren. Okee je leven is verwoest, well, tough luck, maar dat wil nog niet zeggen dat je jezelf op hoeft te blazen en daarmee mensen met je meeneemt de dood in. Zelfmoord is een bijzonder laf fenomeen, en wordt gepleegd door de zwakste mensen die er zijn. Helden? Laat me niet lachen, mietjes zijn het, die voor de makkelijkste weg kiezen. Tazz, zoek liever een vruchtbare oplossing voor je problemen....

Elberfeld
10-12-2003, 13:55
Origineel gepost door Gollum zolang ze opkomen voor een partij wie onrecht aan wordt gedaan heb ik er totaal geen problemen mee. wil je dat ze zich niet op gaan blazen schaf dan maar tanks en ander geschut voor ze aan. ik doelde op de prikkers hier die schietles willen gaan nemen voor de jihad. Als Gollum de moord op onschuldigen goedkeurt, en voorbereidingen daartoe ook, zolang dat maar gebeurt in naam van 'bestrijding van onrecht' behoort hij tot de categorie die ik net noemde.

Gollum
10-12-2003, 14:10
die onschuldigen zijn zoals jullie ze noemen collateral damage ;)

babyvanbelisma
10-12-2003, 14:33

Origineel gepost door Gollum die onschuldigen zijn zoals jullie ze noemen collateral damage ;) OH JA JOH??? Dus die kinderen van nog geen 10 jaar oud en die vrouwen zijn een gevaar? Eej, kappen nou hoor, want ik kan me hier dus gigantisch kwaad om maken!! collateral damage........ja je moeder misschien.

Pagina's : [1] 2 3 4 5