Bekijk originele versie : Ik Heb Een Probleem !!!
JA FOLKS MAROCLOVER HEEFT EEN PROBLEEM: HIJ DENKT DE HELE DAG AAN SEX :o :o EN HIJ KAN ER ZELF NIKS AAN DOEN, DE MEIDEN VRAGEN ER GEWOON OM MET HUN STRAKKE OUTFITJES, TERWIJL DIE ZIELIGE MAROCLOVER :( GEWOON MAAGD WIL BLIJVEN TOT ZIJN HUWELIJK. EN DAT DUURT NOG WEL EEN TIJDJE, WANT MAROCLOVER MOET EERST ZIJN HBO AFMAKEN. :(.
mrs_jamila
07-09-2002, 16:30
Origineel gepost door maroclover
JA FOLKS MAROCLOVER HEEFT EEN PROBLEEM: HIJ DENKT DE HELE DAG AAN SEX :o :o EN HIJ KAN ER ZELF NIKS AAN DOEN, DE MEIDEN VRAGEN ER GEWOON OM MET HUN STRAKKE OUTFITJES, TERWIJL DIE ZIELIGE MAROCLOVER :( GEWOON MAAGD WIL BLIJVEN TOT ZIJN HUWELIJK. EN DAT DUURT NOG WEL EEN TIJDJE, WANT MAROCLOVER MOET EERST ZIJN HBO AFMAKEN. :(
Begin je nou alweer??? Je opent vaker zulke topics he??!!!!
Miskien ben je je aan het vervelen...Ga iets nuttigs doen en ga je Ma helpen ofzo....!!!
Tip: Kijk de andere kant op!!!!
ga pagga trekken ofsjow...
JA FOLKS MAROCLOVER HEEFT EEN PROBLEEM: HIJ DENKT DE HELE DAG AAN SEX :o :o EN HIJ KAN ER ZELF NIKS AAN DOEN, DE MEIDEN VRAGEN ER GEWOON OM MET HUN STRAKKE OUTFITJES, TERWIJL DIE ZIELIGE MAROCLOVER :( GEWOON MAAGD WIL BLIJVEN TOT ZIJN HUWELIJK. EN DAT DUURT NOG WEL EEN TIJDJE, WANT MAROCLOVER MOET EERST ZIJN HBO AFMAKEN. :(
Hmm..
Ga Vasten :)
Ciao Baby ;)
...........doe ik ook al........... ;)............helpt niet
Zoek een meisje.
Word verliefd op haar.
Leer van haar te houden/hou van haar.
Zodat je met haar kan verloven.
Jij je studie afkan maken.
En daar na met haar kan trouwen.
En zo snel mogelijk je seksuele behoeftes kan bevredigen.
is dat niet een goed idee :)
Ciao Baby ;)
Goed idee, maar dat meisje ben ik nog niet tegen gekomen......waar is ze......??
HEB gedult en ze komt vanzelf..
of anders ga je naar haar op zoek..
maar je weet..liefde moet je niet zoeken ..liefde komt wel aanwaaien :)
Ciao Baby ;)
lang leven internet
lang leven de sexsites
lang leven het klaarkomen
lang leven maroclover
dat is wat jij denkt aan het einde van de dag
groetjes hayat
Ik ben benieuwd naar hoe de ander yasmina leden (vooral de dames ...) morgen gaan reageren op je ...je weet ..bij de meeting ...:hihi:
Ja dat denk ik ook ..dan alleen de dames die op kaspones en geile gasten vallen ....zeldzaam of niet ..:rolleyes:
tangia19
07-09-2002, 19:52
ze worden allemaal verliefd :Iluvu:
ik heet niet voor niks maroclover.:D
daaaaaaaaaaaaaaaarom stuurde je steeds die pm's jek al3ajel???wacht maar :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.