Bekijk originele versie : AEL verstoort tv-uitzendingen in België
AEL verstoort tv-uitzendingen in België
Afgelopen avond zijn in België aanhangers van de radicale Arabisch-Europese Liga tv-studio's binnengedrongen. In de studio van de VRT probeerde ze een uitzending van het actualiteitenmagazine TerZake op Canvas te verstoren. De uitzending werd echter meteen stopgezet en de actievoerders kwamen niet in beeld.
Eerder op de avond hadden AEL-leden ook al de uitzendingen van de Antwerpse regionale tv-zender ATV verstoord. Een aantal relschoppers, waaronder de Belgische AEL-voorzitter Ahmed Azzuz, werd door de politie opgepakt.
De acties van de AEL in België hielden, net als in Nederland, verband met de herdenking van de eerste Palestijnse Intifada. Volgens de AEL brengt de regionale zender ATV "de betrekkingen die Antwerpen nog steeds onderhoudt met de koloniale terroristische staat Israël positief in beeld".
Over de VRT stelt de AEL als belastingbetalers ''niet tevreden te zijn met de berichtgeving over de Palestijnse zaak. Neutraliteit tussen een onderdrukker en onderdrukten is uit den boze en staat gelijk aan steun aan de onderdrukker ".
Elberfeld
10-12-2003, 11:52
Ofwel:wie niet voor ons is, is tegen ons. Wat wil de AEL hiermee bereiken?
Origineel gepost door Magyar
AEL verstoort tv-uitzendingen in België
Afgelopen avond zijn in België aanhangers van de radicale Arabisch-Europese Liga tv-studio's binnengedrongen. In de studio van de VRT probeerde ze een uitzending van het actualiteitenmagazine TerZake op Canvas te verstoren. De uitzending werd echter meteen stopgezet en de actievoerders kwamen niet in beeld.
Eerder op de avond hadden AEL-leden ook al de uitzendingen van de Antwerpse regionale tv-zender ATV verstoord. Een aantal relschoppers, waaronder de Belgische AEL-voorzitter Ahmed Azzuz, werd door de politie opgepakt.
De acties van de AEL in België hielden, net als in Nederland, verband met de herdenking van de eerste Palestijnse Intifada. Volgens de AEL brengt de regionale zender ATV "de betrekkingen die Antwerpen nog steeds onderhoudt met de koloniale terroristische staat Israël positief in beeld".
Over de VRT stelt de AEL als belastingbetalers ''niet tevreden te zijn met de berichtgeving over de Palestijnse zaak. Neutraliteit tussen een onderdrukker en onderdrukten is uit den boze en staat gelijk aan steun aan de onderdrukker ".
Als je het niet eens bent met de inhoud van de uitzendingen moet je een brief naar de redactie sturen. Niet de studio bezetten. Dat zijn praktijken die passen in ondemocratische landen waar een dictatoriale overheid de pers de mond snoert omdat ze niet zegt wat de dictator wil.
Het zou een mooie boel worden als iedereen die het niet eens is met de inhoud van een uitzending de studio gaat bezetten.
Als de AEL het er niet mee eens is begint ze zelf maar een krant of TV station. Dat kan namelijk in een vrije democratie als België.
Ik weet nog wel een leuke anchorman voor het AEL nieuws. Saheed Al-Sahaf is nog vrij.
Habibi_1984
10-12-2003, 13:05
Weet je.. je hebt wel gelijk. In het begin d8 ik dat de AEL een goede ontwikkeling zou zijn voor moslims in Nederland/belgie. Maar ik merk dat die ael vol foute acties zitten.
Nu bestormen ze een tv-uitzending. hoezo persvrijheid?
Als de Ael niet tevreden is over de berichtgeving van de palestijnse zaak.. maak dan je eigen programma.
De AEL heeft hierbij definitief mijn steun verloren. Ik heb de site nog bekeken en daar staat dat niet-moslims/arabieren geen volwaardig lid kunnen worden van de AEL.
sorry hoor! als er oprechte medenederlanders interesse hebben in de AEL.
Zou iemand het tof vinden als je geen lid kon worden van een sportvereniging alleen omdat het een christelijke achtergrond had...
by the way ze zorgen er alleen maar voor dat de tegenstelling autochtonen/allochtonen wordt verscherpt. Wat mij betreft is hij geen ene dirham/euro/cent wat dan ook meer waard dan die pim fortuyn die juist de autochtone "onderbuikgevoelens" een stem wilde geven.
Het zijn beide populisten die proberen macht te krijgen door een vlot babbeltje (zehma intellectueel tsss they dont fool everybody) en een bepaalde groep helemaal uit te sluiten. (maakt niet uit wie Joden Moslims Blanken Zwarten)
Allebei narcistische mannetjes
narcistisch: mensen die een ziekelijke liefde voor zichzelf hebben
tfoe! ..... dat is wat ik nog te zeggen heb
De selectieve verontwaardiging van sommigen leden laat echt niets aan de verbeelding over.
Als echte kleinburgelijke rechtse engerds die al op zeer jonge leeftijd vergiftigd zijn met het verlangen om alles wat niet in hun maatschappelijke visie past te verketteren als onruststokende elementen die dringend moeten verwijderd worden uit hun ideale Westerse samenleving treden zij stilletjes maar zeker in de voetsporen van grote Europese helden zoals Hitler, Mussolini,.....
:zwaai: Sword
Elberfeld
10-12-2003, 14:32
AEL-leden?
AlHoceima_Leila
10-12-2003, 19:47
zo erg man
ik vind dat een beetje te erg
Als echte kleinburgelijke rechtse engerds die al op zeer jonge leeftijd vergiftigd zijn met het verlangen om alles wat niet in hun maatschappelijke visie past te verketteren als onruststokende elementen die dringend moeten verwijderd worden uit hun ideale Westerse samenleving treden zij stilletjes maar zeker in de voetsporen van grote Europese helden zoals Hitler, Mussolini,.....
Sword, als jij net als mij in de jaren zestig zeventig groot geworden was als mij, dan zou je deze onzin gelijk weghalen. Juist mijn vrije denken zou een doorn in het islamitische vlees moeten zijn :-)
Nou, Magyar, is jouw naam niet de naam van een eeuwenoude stam in de buurt van het voormalig Joegoslavie, in Hongarije?
Of zit ik er weer eens naast?
Scottie.
Belachelijk toch dat een TV station niet eens meer normaal het nieuws kan brengen zonder zichzelf extra te beveiligen.
Is dit wat er gaat gebeuren als de AEL aan de macht zou komen?
Invallen in TV stations omdat die naar de zin van de AEL niet de juiste waarheid vertellen. Pure dictatoriale praktijken zijn dit.
Als dit een voorproefje is van wat ons staat te wachten als de AEL het voor het zeggen krijgt moeten de aanhangers van deze intolerante bende nog maar eens even goed nadenken waarmee ze bezig zijn.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.