Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Getrouwd en dan..

Sushitime
20-03-2008, 11:24

dan ben je getrouwd met iemand waar je nog geen sexuele ervaringen mee hebt en hij of zij blijkt niet zo goed erin te zijn. Wat doe je dan als partner?? hele leven maagd denk je ooow nu ga ik het krijgen want je hebt wel allemaal verhalen gehoord maar uiteindelijk valt het zwaar tegen. Ik ben benieuwd hoe de mannen en vrouwen hierop reageren :goedzo:

NiceMocro23
20-03-2008, 17:09
Rome was ook niet in een dag gebouwd.........

misscocogirl
20-03-2008, 17:21
ja dat is dan balen, oefen, oefen en nog eens oefen!! Want meteen een scheiding aanvragen wordt tegenwoordig ook normaler met de dag! Je mioet een oplossing zien ten vinden om elkaars lichaam goed te leren kennen!

Sushitime
20-03-2008, 17:36
ja dat is dan balen, oefen, oefen en nog eens oefen!! Want meteen een scheiding aanvragen wordt tegenwoordig ook normaler met de dag! Je mioet een oplossing zien ten vinden om elkaars lichaam goed te leren kennen! ja tuurlijk ga je het proberen maar stel het is echt niet wat je wilt ga je dan scheiden alleen omdat de sex niet goed is ????

rabatia-ikram
20-03-2008, 17:48

ja tuurlijk ga je het proberen maar stel het is echt niet wat je wilt ga je dan scheiden alleen omdat de sex niet goed is ???? dat lijkt me toch echt de zwaarste onzin...om te gaan scheiden omdat de sex niet op z'n best is...

Sushitime
20-03-2008, 17:59
dat lijkt me toch echt de zwaarste onzin...om te gaan scheiden omdat de sex niet op z'n best is... nou lijkt mij oko moeilijk de rest van je leven met iemand blijven die je geen genot/voldoening kan geven

rabatia-ikram
20-03-2008, 18:02
nou lijkt mij oko moeilijk de rest van je leven met iemand blijven die je geen genot/voldoening kan geven dus jij zou scheiden om het feit dat de sex niet goed is.... telt jouw liefde voor haar dan op dat moment helemaal niet..

Sushitime
20-03-2008, 18:06
dus jij zou scheiden om het feit dat de sex niet goed is.... telt jouw liefde voor haar dan op dat moment helemaal niet.. nee hoor dat hoor je mij niet zeggen het is allebei even belangrijk vind ik zowel de liefde als de sex. ik zou er alles aan doen om niet te hoeven scheiden maar weet je wat je dan denk ik krijgt .. vreemdgaan en dan ben je helemnaal verder van huis

rabatia-ikram
20-03-2008, 18:10
nee hoor dat hoor je mij niet zeggen het is allebei even belangrijk vind ik zowel de liefde als de sex. ik zou er alles aan doen om niet te hoeven scheiden maar weet je wat je dan denk ik krijgt .. vreemdgaan en dan ben je helemnaal verder van huis zeker dat is belangrijk ben ik met je eens... maar aan vreemd gaan denken..dan ben je toch wel triest hoor

Sushitime
20-03-2008, 18:14
zeker dat is belangrijk ben ik met je eens... maar aan vreemd gaan denken..dan ben je toch wel triest hoor Yep vreendgaan zou heel erg zijn ik denk dat je samen met je man of vrouw eruit moet komen wat de ander lekker vind om dat dan te gaan doen maar hoop dat ze een natuurtalent is :hihi: haha

rabatia-ikram
20-03-2008, 18:19
Yep vreendgaan zou heel erg zijn ik denk dat je samen met je man of vrouw eruit moet komen wat de ander lekker vind om dat dan te gaan doen maar hoop dat ze een natuurtalent is :hihi: haha dat hoop ik ook voor je..:haha: maar ja als jij al een natuurtalent bent dan ben je al een heel eind denk ik :haha: daarom is goede communicatie gewoon belangrijk in een huwelijk...open staan voor elkaar..en in het begin zal dat wel moeilijk maar eenmaal aan elkaar gewend dan moet dat goed komen..

Bent_Bledek
20-03-2008, 19:15
dan ben je getrouwd met iemand waar je nog geen sexuele ervaringen mee hebt en hij of zij blijkt niet zo goed erin te zijn. Wat doe je dan als partner?? hele leven maagd denk je ooow nu ga ik het krijgen want je hebt wel allemaal verhalen gehoord maar uiteindelijk valt het zwaar tegen. Ik ben benieuwd hoe de mannen en vrouwen hierop reageren :goedzo: Ik geloof dat communicatie een belangrijke rol speelt. Sowieso is de eerste keer geen bollywood moment, althans als ik dat op meningen van anderen mag baseren. Gewoon door simpelweg te vragen wat iemand lekker/leuk vindt of signalen van jouw partner oppikken is al een begin van een goede seksleven.. :goedzo:

misscocogirl
21-03-2008, 10:01
de islam geeft wel aan dat wanneer je niet van de sex geniet en een man of een vrouw jou geen genot kan brengen, je dan mag scheiden van je partner!

Sushitime
21-03-2008, 13:10
de islam geeft wel aan dat wanneer je niet van de sex geniet en een man of een vrouw jou geen genot kan brengen, je dan mag scheiden van je partner! dat wist ik nooit:kweetnie: