Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nen vraag voor de gene die er ietsv van weten.

ladyalhouceima
20-03-2008, 00:49

als ge naar net werkverbinding gaat dan zie je normaal altijd zo 1 lan verbinding staan ma ik zie opeens uit het niets een 2de Lan-verbinding 3 Verbonden Microsoft TV/Video-verbinding en toen ik pc herstarte was da weg wa is da ??? mss iemand die da kan uitleggen :sjans:

gabriel1890
20-03-2008, 13:22
Mmm raar ! mocht u nogmaals de zelfe probleem hebben maak er dan een print scrn van A.u.B Wil dat wel een zien.

C_warrior
20-03-2008, 16:54
had je wat aangesloten en is het vista of xp?

ladyalhouceima
20-03-2008, 19:04
Mmm raar ! mocht u nogmaals de zelfe probleem hebben maak er dan een print scrn van A.u.B Wil dat wel een zien. ja is goe ma das ook de eerste keer dat da gebeurd is ?? das egt raar

asdfghjkl
20-03-2008, 20:54

Ik had het ook lange tijd geleden en heb het toen uitgezocht Als je je pc opnieuw start dan zal je zien dat deze lanverbinding weg is. Dat is eenmalig maar, op het moment dat je een webcam of een tv tunerkaart aansluit. Het is bekend bij microsoft dat dit dan te zien is maar is niks spannends aan en ook niks om je druk over te maken

ladyalhouceima
21-03-2008, 13:42
Ik had het ook lange tijd geleden en heb het toen uitgezocht Als je je pc opnieuw start dan zal je zien dat deze lanverbinding weg is. Dat is eenmalig maar, op het moment dat je een webcam of een tv tunerkaart aansluit. Het is bekend bij microsoft dat dit dan te zien is maar is niks spannends aan en ook niks om je druk over te maken ah oke thnx ge hebt me egt blij gemaakt :D :sjans:

ladyalhouceima
21-03-2008, 13:43
bedankt ik heb iedereen een puntje gegeven :sjans: