Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kan ik ooit nog verliefd worden op een andere meisje?

Pagina's : [1] 2

LZN
10-12-2003, 02:07

Ik heb ooit heel veel :Iluvu: van een mooie meisje gehouden. Zij was mijn eerste echte liefde in mijn leven. Ik dacht safie zij wordt mijn vrouw, met haar wil ik mijn leven delen. Later ( 2 jaar ) zijn we uit mekaar gegaan........Zou ik ooit zoveel van een andere meisje kunnen houden als van haar? :confused: :huil2:. Sommige mensen zeggen dat liefde niet bestaat! nou...ik zal jullie eens wat zeggen; liefde bestaat, maar het heeft ook zijn nadelen :( , , het kan pijn doen....

maghrebgirl20
10-12-2003, 02:28
tuurlijk wel, heeft alleen tijd nodig en je naam zegt het al ...................... blijf lachen :zwaai:

Sjabakkia
10-12-2003, 06:56
Je zal zeker je hart vinden bij een ander meisje. Blijkbaar was dat ene meisje dat toch niet de ware en is er een ander die voor jou bestemd is. That's my oppinion.... Ciao

Sweet_Esma
10-12-2003, 09:05
Origineel gepost door Blijf_lachen Ik heb ooit heel veel :Iluvu: van een mooie meisje gehouden. Zij was mijn eerste echte liefde in mijn leven. Ik dacht safie zij wordt mijn vrouw, met haar wil ik mijn leven delen. Later ( 2 jaar ) zijn we uit mekaar gegaan........Zou ik ooit zoveel van een andere meisje kunnen houden als van haar? :confused: :huil2:. Sommige mensen zeggen dat liefde niet bestaat! nou...ik zal jullie eens wat zeggen; liefde bestaat, maar het heeft ook zijn nadelen :( , , het kan pijn doen... Liefde is een woordje...zo mooi en klein.. maar de inhoud bevat alleen maar stress en pijn... :D

rachied007
10-12-2003, 10:09

liefde is voor korte duur daarna wordt het houden van of scheiden van en bij jullie was het kennelijk scheiden van ja je moet gewoon toegeven aan de harde wereld niets aan te doen!!!

sweetness1984
10-12-2003, 10:29
ik weet het niet... jongen.. ik persoonlijk geloof er niet zo in...

Angel_82
10-12-2003, 10:33
Weet zeker dat het bestaat.... En denk dat je ook niet zonder liefde zou kunnen. Zeker zijn er nadelen. Juist omdat je zoveel van diegene houdt, kan hij/zij jou het meest pijn doen..

sousiagirl21
10-12-2003, 10:55
Origineel gepost door Blijf_lachen Ik heb ooit heel veel :Iluvu: van een mooie meisje gehouden. Zij was mijn eerste echte liefde in mijn leven. Ik dacht safie zij wordt mijn vrouw, met haar wil ik mijn leven delen. Later ( 2 jaar ) zijn we uit mekaar gegaan........Zou ik ooit zoveel van een andere meisje kunnen houden als van haar? :confused: :huil2:. Sommige mensen zeggen dat liefde niet bestaat! nou...ik zal jullie eens wat zeggen; liefde bestaat, maar het heeft ook zijn nadelen :( , , het kan pijn doen... ik heb precies het zelfde meegemaakt je moet het tijd geven om het te verwerken,je hoeft er niet te vergeten maar gewoon een plaatsje in je hart te geven. en het doet zeker pijn. :(

missghzalla
10-12-2003, 11:09
Origineel gepost door Blijf_lachen Ik heb ooit heel veel :Iluvu: van een mooie meisje gehouden. Zij was mijn eerste echte liefde in mijn leven. Ik dacht safie zij wordt mijn vrouw, met haar wil ik mijn leven delen. Later ( 2 jaar ) zijn we uit mekaar gegaan........Zou ik ooit zoveel van een andere meisje kunnen houden als van haar? :confused: :huil2:. Sommige mensen zeggen dat liefde niet bestaat! nou...ik zal jullie eens wat zeggen; liefde bestaat, maar het heeft ook zijn nadelen :( , , het kan pijn doen... ZOals ze zeggen....love is like heaven...but it hurts like hell!/// :(

misstomaatje
10-12-2003, 11:11
Origineel gepost door Blijf_lachen Ik heb ooit heel veel :Iluvu: van een mooie meisje gehouden. Zij was mijn eerste echte liefde in mijn leven. Ik dacht safie zij wordt mijn vrouw, met haar wil ik mijn leven delen. Later ( 2 jaar ) zijn we uit mekaar gegaan........Zou ik ooit zoveel van een andere meisje kunnen houden als van haar? :confused: :huil2:. Sommige mensen zeggen dat liefde niet bestaat! nou...ik zal jullie eens wat zeggen; liefde bestaat, maar het heeft ook zijn nadelen :( , , het kan pijn doen... aaah wat erh voor je jongen :(

Lady_moi
10-12-2003, 14:22
eerst en vooral heel veel sterkte..en jah vooral als ge een relatie van 2 jaar achter de rug hebt..mja liefde kan inderdaad heel erg pijnlijk zijn..je moet weten dat het tijd pakt..misschien 1 of 2 jaar..verschilt van persoon tot persoon natuurlijk..met de tijd heelt de wonde zeggen ze..ik begrijp hoe je u voelt se..heb ik ook es meegemaakt niet echt hetzelfde mja de eerste echte liefde die hebben denk ik bij iedereen een speciaal plekje in het hart..en jah je gaat nog wel een leuk meisje tegenkomen..echt waar..maar geloof me de liefde die je gaf aan je eerste liefde zou je nooit evenveel aan een ander kunnen geven hoeveel je ook van haar houd..mja life goes on..alles komt wel goed..en een antwoord op je vraag "ja je kan nog verliefd worden op een ander meiske zodra ge er een beetje over haar heen bent" misschien niet nu..maar alles op zn tijd nogmaals veel sterkte

NoreJihan
10-12-2003, 16:10
Origineel gepost door Blijf_lachen Ik heb ooit heel veel :Iluvu: van een mooie meisje gehouden. Zij was mijn eerste echte liefde in mijn leven. Ik dacht safie zij wordt mijn vrouw, met haar wil ik mijn leven delen. Later ( 2 jaar ) zijn we uit mekaar gegaan........Zou ik ooit zoveel van een andere meisje kunnen houden als van haar? :confused: :huil2:. Sommige mensen zeggen dat liefde niet bestaat! nou...ik zal jullie eens wat zeggen; liefde bestaat, maar het heeft ook zijn nadelen :( , , het kan pijn doen... Tijd heelt wonden :zwaai:

Sweet_Esma
10-12-2003, 22:52
Origineel gepost door cheb_sensei sweet_esma jij hebt zo te zien alleen maat slechte ervaringen met liefde sorry dat ik je gevoels heb gekwetst Huh??? :confused: welke gevoelens ??? Lieve schat...ik voel me niet gekwetst hoor....

no_more
10-12-2003, 23:11
nou kijk toen ik me hier had aangemeld was het net uit met me ex en geloof me ik heb echt veelllll van hem gehouden en d8 ik zal nooit meer iets voor een ander kunnen voelen of een andere jongen leuk kunnen vinden vandaar dat mijn naam no_more is... maar ja ik denk dat er al wat verandering komt ik heb de hoop weer gekregen op een beter maar dan ook veel beter leven zonder zo'n klootzak... en ja je zegt het is uit maar wat is de reden daarvan ligt het aan jou of aan haar.... en je moeyt je zelf de tijd geven om weer verliefd te kunnen worden het zal ooit weer gebeuren.... dont give up

Darkeye
11-12-2003, 00:08

hallo, dat is iets waar ik ook dagelijks mee loop hoe zet ik hem in godsnaam uit mijn hoofd. hoe kan ik zonder hem leven. hy is mijn eerste liefde ik hou zoveel van hem dat mijn hart soms overstroomt maar hoe kap je ermee? het begint allemaal onschuldig maar het einde is zoek dus als iemand het antwoord weet laat het mij ook weten. want hoe kan ik nog zo intens gelukkig worden met iemand anders dat kan toch niet...!!!!

Pagina's : [1] 2