Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom heerst erzoveel ziektes op deze aarde>>>LEES

mohammed_b74709
10-12-2003, 00:28

Waarom er allerlij ziektes heersen op deze aarde is een verklaring af te leggen. Vroeger bestond er geen ziektes en dus ging een mens plotseling dood en Malik el Moowt die haalde de zielen dus op. Maar in die tijd waren mensen dan heel boos op Malik el Moowt omdat die onverwachts zomaar een ziel moest ophalen van ALLAH en dat kwam 'heel naar over bij die mensen' en dus vervloekten die mensen Malik El Moowt. Totdat Malik El Moowt het volgende dodenlijst ging ophalen bij ALLAH swt) en daarop vroeg de engel des doods aan ALLAH ''hoezo de mensen het op mij gemunt hebben als ik een ziel heb opgehaald?'' En daardoor had ALLAH ziektes op aarde laten neerdalen. En dus als er iemand aan een ziekte overleed, dan zeiden ze dus daarna die en die zijn aan die ziekte overleden. En dus daardoor de engel des doods vergaten

RisLaine
10-12-2003, 11:36
Origineel gepost door mohammed_b74709 Waarom er allerlij ziektes heersen op deze aarde is een verklaring af te leggen. Vroeger bestond er geen ziektes en dus ging een mens plotseling dood en Malik el Moowt die haalde de zielen dus op. Maar in die tijd waren mensen dan heel boos op Malik el Moowt omdat die onverwachts zomaar een ziel moest ophalen van ALLAH en dat kwam heel naar over bij die mensen en dus die mensen vervloekten die Malik El Moowt. Totdat Malik El Moowt het volgende dodenlijst ging ophalen bij ALLAH swt) en daarop vroeg de engel des doods aan ALLAH hoezo de mensen het op mij gemunt hebben als ik een ziel heb opgehaald. En daardoor had ALLAH ziektes op aarde laten neerdalen en dus als er iemand aan een ziekte overleed dan zeiden ze dus daarna die en die zijn aan die ziekte overleden. En dus de engel des doods vergaten Volgens Mij Moet Je, Je Tekst Nog AfMaken. :)

doudia
10-12-2003, 13:02
ja maar goed. Ik denk zelf dat gelovige mensen wel weten dat malik el moowt zijn werk is.

mohammed_b74709
10-12-2003, 13:29
Nee stelletjes ellendige sukkels, ik probeer jullie nu dus zo duidelijk te maken 'waarom ALLAH de ziektes heeft nederdalen'. over die ellendige sukkels>>>>>GRAPJUH :D

RisLaine
10-12-2003, 13:44

Origineel gepost door mohammed_b74709 nee ellendige sukkels, ik probeer jullie nu dus zo duidelijk te maken waarom ALLAH de ziektes heeft nederdalen over die ellendige sukkels>>>>>GRAPJUH :D Kreeg Weer Eens Last, Van M'n ZogeNoemde AgressieAanVallen. TotDat Ik 'Grapje' Zag Staan. :D

mohammed_b74709
10-12-2003, 13:54
Origineel gepost door RisLaine Kreeg Weer Eens Last, Van M'n ZogeNoemde AgressieAanVallen. TotDat Ik 'Grapje' Zag Staan. :D hahaha nee nee zo zit ik gelukkig niet in me'elkaar, zoals hier de meeste wel. Als ik een potje zou schelden, doe ik dat wel recht voor iemands gezicht, en niet via het forum>>>>zeeer laag is dat om achter je pc'tje te schelden. ;)

smaraagd
10-12-2003, 14:05
Ayooooooooow Kreeg shie aanvallen..... Is goed maar dat je GRAPJUH zij.... Anders had ik jen gepakt via m´n beeldscherm :D En geloof me bij de mensen waar k dat heb gedaan...zijn nooit meer terug gekomen.... :D Smaraagd :zwaai:

RisLaine
10-12-2003, 14:20
Origineel gepost door mohammed_b74709 hahaha nee nee zo zit ik gelukkig niet in elkaar, zoals hier de meeste wel, als ik een potje zuo schelden doet ik dat wel recht voors iemand neus en niet via chat>>>>zeeer laag is dat om achter je pc'tje te schelden. ;) Tis Wel Zeer Laag, Maar Ook Non-Stoten OpVangen. ;)

Lady_moi
10-12-2003, 14:39
Origineel gepost door mohammed_b74709 Waarom er allerlij ziektes heersen op deze aarde is een verklaring af te leggen. Vroeger bestond er geen ziektes en dus ging een mens plotseling dood en Malik el Moowt die haalde de zielen dus op. Maar in die tijd waren mensen dan heel boos op Malik el Moowt omdat die onverwachts zomaar een ziel moest ophalen van ALLAH en dat kwam heel naar over bij die mensen en dus die mensen vervloekten die Malik El Moowt. Totdat Malik El Moowt het volgende dodenlijst ging ophalen bij ALLAH swt) en daarop vroeg de engel des doods aan ALLAH hoezo de mensen het op mij gemunt hebben als ik een ziel heb opgehaald. En daardoor had ALLAH ziektes op aarde laten neerdalen en dus als er iemand aan een ziekte overleed dan zeiden ze dus daarna die en die zijn aan die ziekte overleden. En dus de engel des doods vergaten isda echt waar? wist ik nie ma goed thnx voor je uitlegke :) ps: tis toch geen zever he :confused: :zwaai:

mohammed_b74709
10-12-2003, 15:53
Origineel gepost door Lady_moi isda echt waar? wist ik nie ma goed thnx voor je uitlegke :) ps: tis toch geen zever he :confused: :zwaai: zever.....???? :schrik2:

Lady_moi
10-12-2003, 15:58
ja ge weet ma nooit se :rolleyes: tzijn hier nie alleen moslims ma ook christenen en joden en weet ik veel wa hier lid :)

Sweet_Esma
11-12-2003, 12:10
Origineel gepost door mohammed_b74709 zever.....???? :schrik2: HAhaahahaha ze komt uit belgie...vandaar die...zever :stoned:

mohammed_b74709
11-12-2003, 15:09
Origineel gepost door Sweet_Esma HAhaahahaha ze komt uit belgie...vandaar die...zever :stoned: Hahaha, maar What the f*ck is zever????

Lady_moi
11-12-2003, 16:13
aah ge bedoelt wa zever is? :) uh geintje ofzoiets :rolleyes:

Sweet_Esma
11-12-2003, 17:23

Origineel gepost door Lady_moi aah ge bedoelt wa zever is? :) uh geintje ofzoiets :rolleyes: Oke dan....weer wat nieuws bij geleerd.... :D