Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het valt me op hierzo....

Pagina's : [1] 2

Screech_Bep
09-12-2003, 23:26

Het valt mij op hierzo dat mensen volledig afhankelijk zijn van hun uiterlijk. Als een iets er mis mee mis, beginnen mensen te huilen zoals ik eerder hier heb gelezen. Het beeld van de "mooie" westerse vrouw heeft in hun een leven een centrale punt ingenomen waaraan voldaan MOET worden. Schoonheid oke, je moet ervoor zorgen dat je verzorg bent, maar als er iets mis is en mensen beginnen te huilen en te krijsen dat gaat te ver vind ik. Zo zat er een meisje bij mij in de bus, helemaal onder de make-up. Waarom? blijkbaar omdat uiterlijk ook bij haar een centrale punt inneemt. Wees blij dat Allah jullie een voortreffelijk leven heeft gegeven. En dat geld waarmee je elke dag lippenstift koopt ofzo, kun je beter aan een goed doel schenken. Werpt u voor Allah neder en aanbidt Hem.

cheima
10-12-2003, 09:43
Ik ben ook best ijdel, ik hoor het ook vaak om me heen, kan er niets aan doen..zo ben ik gewoon..:) Ciao..

Screech_Bep
10-12-2003, 13:34
Origineel gepost door cheima Ik ben ook best ijdel, ik hoor het ook vaak om me heen, kan er niets aan doen..zo ben ik gewoon..:) Ciao.. Nou dan wil ik wel eens zien als je oud wordt, en rimpels krijgt. Dan wordt je denk zo wanhopig dat je de dood denkt. Ja he? Als jullie later in je graf liggen, ben je dan nog steeds ijdel? Ga je dan je eigen nog steeds opmaken enz...hehehe meisjes zijn ehct grappig man :D

Screech_Bep
10-12-2003, 13:35
Origineel gepost door asalah20 :confused: een dikke 10 voor je reactie!!!!

sousiagirl21
10-12-2003, 14:43

Origineel gepost door Screech_Bep Nou dan wil ik wel eens zien als je oud wordt, en rimpels krijgt. Dan wordt je denk zo wanhopig dat je de dood denkt. Ja he? Als jullie later in je graf liggen, ben je dan nog steeds ijdel? Ga je dan je eigen nog steeds opmaken enz...hehehe meisjes zijn ehct grappig man :D nou nou nou jongen wat kan jou het schelen

zhino
10-12-2003, 15:00
hahah wil jij zeggen dat als jij naar buiten gaat ofzo dat je dan niet voor de spiegel zit te kijken hoe je haar kleding etc wel goed zit ik zal je nog wat zeggen Als jongens makeup op zouden doen en dit dus heel zeghme normaal zou zijn dan Hoor je Toch ook niet alle meisjes Roepen JA ik zag vandaag een jongen in de Bus helemaal onder de makeup Waarom nou gewoon omdat de uiterlijk blijkbaar dus nogal belangerijk is

MiSsOuJDiA
10-12-2003, 15:08
Lekker belangrijk

aicha2003
10-12-2003, 15:22
Origineel gepost door Screech_Bep Het valt mij op hierzo dat mensen volledig afhankelijk zijn van hun uiterlijk. Als een iets er mis mee mis, beginnen mensen te huilen zoals ik eerder hier heb gelezen. Het beeld van de "mooie" westerse vrouw heeft in hun een leven een centrale punt ingenomen waaraan voldaan MOET worden. Schoonheid oke, je moet ervoor zorgen dat je verzorg bent, maar als er iets mis is en mensen beginnen te huilen en te krijsen dat gaat te ver vind ik. Zo zat er een meisje bij mij in de bus, helemaal onder de make-up. Waarom? blijkbaar omdat uiterlijk ook bij haar een centrale punt inneemt. Wees blij dat Allah jullie een voortreffelijk leven heeft gegeven. En dat geld waarmee je elke dag lippenstift koopt ofzo, kun je beter aan een goed doel schenken. Werpt u voor Allah neder en aanbidt Hem. Oplossing: EXTREME MAKEOVER Geef je op zou ik zeggen !!

Screech_Bep
10-12-2003, 15:49
Origineel gepost door zhino hahah wil jij zeggen dat als jij naar buiten gaat ofzo dat je dan niet voor de spiegel zit te kijken hoe je haar kleding etc wel goed zit ik zal je nog wat zeggen Als jongens makeup op zouden doen en dit dus heel zeghme normaal zou zijn dan Hoor je Toch ook niet alle meisjes Roepen JA ik zag vandaag een jongen in de Bus helemaal onder de makeup Waarom nou gewoon omdat de uiterlijk blijkbaar dus nogal belangerijk is Tuurlijk kijk ik wel, maar ik ga niet huilen ofzo als ik een puistje heb (zoals ik eerder op dit forum heb gelezen) :D

zhino
10-12-2003, 16:15
Echt niet wie gaat er in gods naaaam janken om een puist je praat maar(( weer eens net als je andere topics ) om aandaacht als het niet zo is bewijs het maar als je wil.

sousiagirl21
10-12-2003, 16:30
Origineel gepost door Screech_Bep Tuurlijk kijk ik wel, maar ik ga niet huilen ofzo als ik een puistje heb (zoals ik eerder op dit forum heb gelezen) :D nou ik weet niet wat voor wijven dat zijn. maar die zijn dan heel onzeker over zich zelf.

Screech_Bep
10-12-2003, 18:03
Origineel gepost door zhino Echt niet wie gaat er in gods naaaam janken om een puist je praat maar(( weer eens net als je andere topics ) om aandaacht als het niet zo is bewijs het maar als je wil. Heheheh billah er is hier eentje die wel ging huilen. Maar in het belang van het onderzoek, doe ik geen verdere mededelingen die het onderzoek kunnen schaden :D Dus...ja...

Lampjuh
10-12-2003, 22:45
Huilen omdat je niet mooi bent? :confused: Nou alleen als je gepest wordt kan ik me dat wel voorstellen maar anders niet

Screech_Bep
10-12-2003, 22:49
Preciessssssssssssssssssss

MAROC_SENIORITA
11-12-2003, 15:36

Whatever!! Ik draag een hoofddoek daarmee verberg ik al een hoop, dus het interesseert me verder echt niet wat mensen vinden van het feit dat ik eventueel puisten zou kunnen hebben... Gaat wel weer weg, en anders leer je er maar mee leven!! Maar ik zie mezelf echt geen kilo foundation er opsmeren zoals bepaalde meiden dat doen, want daarmee valt het alleen meer op En ik vind het echt zonde dat meiden die wel een mooie huid hebben, dat verpesten door er allerlei troep op te smeren...zonde :(

Pagina's : [1] 2