Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : !!aandacht!!

MiSs_YoU_1
19-03-2008, 14:45

hoe kan ik een filmpje van youtube nou op een mp3 bestandje krijgen of iniedergeval downloaden!!!!!:confused: ;)

Tangaouiaaaaaaa
19-03-2008, 14:48
dat kan volgnesmij niet..

MiSs_YoU_1
19-03-2008, 14:49
ik heb een promotiefilmpje nodig dat op youtube staat... maar weet niet hoe ik dat fimpje kan downloaden? iemand die mij kan helpen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!

AmazingMe
19-03-2008, 15:02
dat kan volgnesmij niet.. Kan wel.

MiSs_YoU_1
19-03-2008, 15:09

Kan wel. hoe dan|?

MiSs_YoU_1
19-03-2008, 15:10
zou je me aub kunnen helpen?:confused:

AmazingMe
19-03-2008, 15:11
hoe dan|? Iemand die ik ken doet het voor mij en stuurt me dan die liedjes door :o maar die is nu niet online, druk bezig met studeren. Als je tegen vanavond nog altijd geen antwoord hebt gekregen van een van de leden hoe je dat doet, dan zal ik het aan diegene wel vragen en zijn uitleg hier neerzetten waga? ;)

MiSs_YoU_1
19-03-2008, 15:19
Iemand die ik ken doet het voor mij en stuurt me dan die liedjes door :o maar die is nu niet online, druk bezig met studeren. Als je tegen vanavond nog altijd geen antwoord hebt gekregen van een van de leden hoe je dat doet, dan zal ik het aan diegene wel vragen en zijn uitleg hier neerzetten waga? ;) is het ook mogelijk om een fimpje te downloaden of alleen liedjes?

AmazingMe
19-03-2008, 15:28
is het ook mogelijk om een fimpje te downloaden of alleen liedjes? Ik denk dat dat mogelijk is ja om filmpjes te downloaden.

AmazingMe
19-03-2008, 15:29
Ik herinner het me weer :D hijzelf heeft videoclips van youtube op zijn documenten dus ja filmpjes kan ook. ;)

MiSs_YoU_1
19-03-2008, 15:36
Ik herinner het me weer :D hijzelf heeft videoclips van youtube op zijn documenten dus ja filmpjes kan ook. ;) So je me maakt me nu egt blij moet een stom project maken over een engelse stad en heb die filmpje er bij nodig dus als het kan zou iemand me graag willlen helpen.....:D je krijgt ook een groene Puntje ervoooor:goedzo:

amazigh_boer
19-03-2008, 15:49
zo het is me gelukt voor degene die ook filmpjes en muziek van youtube af willen halen, zo gaat het... kopieer link van youtube naar deze site. plakken http://keepvid.com/ daarna opslaan als movie.flv daarna ga je naar deze site http://media-convert.com/omzetten/ doe zet het om in mp3 of avi of wmv of wat dan ook...

AmazingMe
19-03-2008, 15:58
So je me maakt me nu egt blij moet een stom project maken over een engelse stad en heb die filmpje er bij nodig dus als het kan zou iemand me graag willlen helpen.....:D je krijgt ook een groene Puntje ervoooor:goedzo: No problem. :sjans: amazigh_boer heeft het al goed uitgelegd dus je kan weer verder. :banana: