Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik zoek mijn broer

Pagina's : [1] 2

LZN
09-12-2003, 22:03

lieve mensen ongeveer 7 jaar geleden hadden mijn vader en broer altijd ruzie ze hebben altijd ruzie gehad omdat mijn broer een beetje meflis was . maar 5 jaar terug was zo erg dat mijn broer zijn koffers pakte en weg ging hij ging op zichzelf wonen zei hij.' hij kwam altijd in het weekend bij ons logeren en dat was altijd heel gezellig de stilte keerde terug in huis. doordat mijn broer doordeweeks niet meer thuis was hield mijn vader zich in als hij bij ons kwam in het weekend het ging een een half jaar goed. Maar op een weekend kwam mijn broer niet meer thuis en dat vonden wij raar. dus wij bellen bleek dat zjn nummer niet meer bestond en toen gingen mijn andere 2broers bij hem langs maar hij woonde niet meer op dat adres hij is gewoon verdwenen. We hebben overal gezocht maar we hebben hem nooit meer teruggezien, mijn moeder en vader werden heel ongerust mijn vader werd toen ernstig ziek hij kreeg een hersensbloeding hij kwam in het ziekenhuis terecht en kwam in coma , we waren helemaalkapot van verdriet we dachten we zijn hem verloren maar gelukkig kwam hij na 2 dagen weer bij alleen hij was niet meer mijn oude vader maar hij was aan een deel van zijn lichaam verlamd. Van een zelfstandige man werd mijn vader een gehandicaptte man. Mijn moeder had het heel moeilijk ermee maar ze heeft hem altijd geholpen tot mijn vader niet meer kon en overleed hij heeft oongeveer 5 jaar zo geleefd mijn vaderheeft altijd gehoopt op de terug keer van mijn broer maar helaas hij heeft hem nooit meer teruggezien mijn vader is met elaid van 2001 overleden ik heb altijd geloofd dat mijn vader aan verdriet is overleden..

Hadria
09-12-2003, 23:09
Salaam ik vind erg voor jou en je familie Maar ik ben nu aan het werk, we werken o.a. samen met de politie. Als je me meer informatie kan en wil geven dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen. Ik werk in de Rotterdamse havens, we hebben niet alle informatie maar misschien via via. O ja ik woon zelf in Rotterdam

Mima
09-12-2003, 23:10
salaam meid ik vind het erg voor jou en je familie ik leef met je mee ik begrijp wat je voelt maar als je weet dat hij in rotterdam woont waaarom ga je niet daar naar de politie of gemeente hij moet zich toch ergens inschrijven desnoods doe je een oproep via een t.v programma misschien kijkt hij of iemand die hem goed kent en wie weet kan hij bij jou huwelijk inschalah wel aan wezig zijn van mij alvast een proficat en veel geluk met het zoeken naar je broer

Ikram_4ever
10-12-2003, 12:36
Ik heb een brok in me keel na het lezen van jou verhaal.!! Ik hoop insha..allah dat je broer gauw gaat inzien wat hij heeft gemist. Insha..allah zal hij gauw weer contact met jullie opzoeken. Wat je vader betreft allah rahmoe, zijn dag was gekomen. Ina ilahi wa ina ilaihi razihoen. Wollah meid, ik weet een beetje wat je meemaakt. Ik heb 3.5 jaar geleden me broer verloren waar ik ontzettend veel van hield en nog steeds hou. En hij is op een verschrikkelijke manier om het leven gekomen. Ik kan het nog steeds niet loslaten. Maar ik geloof in Allah(swt) en zijn engelen. Dat is mijn stimulans om door te gaan. Hamdoelilah zijn er ook mooie dingen in het leven. Ik denk aan je meid, en insha..allah zal alles goed komen!!! Ma salama, Ikram

Sweety_1979
10-12-2003, 13:03

Veel sterkte meid...Kon ik je maar helpen..:( :zwaai:

Ikram_4ever
10-12-2003, 13:24
Origineel gepost door arrouichick hallo lieve ikram meid ik vind het verschrikkelijk wat je overkomen is mijn pijn is zeker niets vergeleken met die van jou, ik vind het zo erg voor jou dat je broer is overleden allah rihmoe ik hoop dat hij nu rust heeft en in een betere plek leeft het is moeilijk om iemand te verliezen waar je zo van houdt ik heb het meegemaakt met mijn vader ik dacht ik kom er nooit meer overheen de gedacht dat hij nooit meer bij ons zou zijn nooit meer elaid zou meemaken nooit zijn dochter zien troewen en zijn zoons nooit je vader met je kinderen bezig zien. dat doet allenmaal verschrikkelijk veel pijn ik heb een tijdje als een zomdie geleefd en zonder de steun vn mijn vriendinnen en familie was ik er nooit overheen gekomen ik heb het nu een plekje gegeven maar mijn vader is elke dag bij mij in mijn hart er gaat geeen dag voorbij dat ik niet aan hem denk maar ja we moeten het accepeten we zijn van god en we zullen terugkeren naar god. Maar meid ik hoop dat ik gauw mijn broer zal terugzien, en dat hij weer in onze levens terugzal keren inschallah. dikke kus Dank je wel lieverd, we moeten sbar hebben. Allah (swt) heeft alleen het beste met ons voor. Na de dood van me broer allah rahmoe, leefde ik ook als een zombie. Ik herken veel dingen wat je schreef. Maar hamdoelilah heb ik een fijne familie. Die heeft me geholpen met de verwerking van me verdriet. En ik heb een schat van een verloofde. Die steunt mij ook met alles. Het komt goed meid, insha..allah. En nog gefeliciteerd met je verloving. Allah iekem 3ala gier insha...allah. Dikke kus, Ikram

SOF
10-12-2003, 13:59
he meid ! Ik vind het heel erg wat je hebt meegemaakt. Ik hoop voor je dat je je broer terugvind en dat het hulp van de anderen nog wat opleverd. heel veel succes

Bent_Fes
10-12-2003, 20:12
Meid vindt het erg om te lezen wat je allemaal mee moet maken. Veel sterkte toegewenst met het verlies van je vader Allah yarhamoe....en succes met het vinden van je broer, Insh'Allah vindt je hem gauw.

lilaJ
10-12-2003, 22:20
jouw vader allaah ie rahmo en jouw broer allaah ie tebtoe wi hdieh

mo_ali_tetouan
13-12-2003, 15:14
Salaam lieve zuster, Na jouw verhaal gelezen te hebben, heb ik een brok in mijn keel gekregen. Ik vind het zeer moedig dat jij op zoek gaat naar jouw broer voor vooral jouw moeder. Als ik wist wie hij was hoe hij er precies uitzietdan zou ik wel een oproep doen in de provincie waar ik woon. Maar goed, mascha allah, allah swt zal jullie beschermen en de ogen van jouw broer open doen zodat hij ziet wat hij allemaal doet. Verder weet ik tot mijn verbazing niks te zeggen, maar een ding wel: volhouden meid. Allah swt houdt van moslims die volhouden ook al is het moeilijk. Hou vol!

ffeiza
13-12-2003, 20:56
Salaam Meid.. Jammer dat het zo moet aflopen.. Kan niks voor je betekenen:( Maar wil jou en je familie veel succes en sterkte wensen.. Allah i3awenkoum en wie weet komt het inchaAllah nog goed.. succes liefje

GangstaLovin
14-12-2003, 01:08
Jammer... ik wens je veel sterkte. Maar keep in mind dat het nog steeds de keus van je broer is of ie nu wel of geen contact met jou en de rest van de familie wilt.

Esita
14-12-2003, 02:31
Meid, ik vind het echt erg voor je dat je niet weet waar je broer is, en dat je hem niet kan opzoeken, inchallah zal je hem vinden en kan je je hele leven nog met hem delen. allah rahmoe voor je vader, hij zal nu in veel beter plaats zijn inchallah. Sterkte, Take care

alhoceimachaima
14-12-2003, 13:29
heyz lieverd wat erughh voor je :huil2: ik heb nu tranen ik met ogen moge allah(swt) jullie helpen en je vader in jena ook insallah vind je hem laat je het dan horen als je hem vindt amien ya rabie halamien>CHAIMAA<

Miss_Arabia
19-12-2003, 13:36

Hey meid, Ik wilde jou en je familie heel veel sterkte wensen. Ook heel erg dat jullie je vader zijn kwijt geraakt. Maar zijn tijd was gekomen, en iedereen weet dat hij nu op een goede plek is, bij Allah (SWT). En natuurlijk hoop ik dat jullie jouw broer kunnen vinden Inch Allah! Ik wou dat ik je kon helpen, maar helaas kan ik niets voor je betekenen, onthou dat Allah (SWT) jullie zal helpen en beschermen. Liefs

Pagina's : [1] 2