Bekijk originele versie : Wie Kan Mij Helpen
sheik_majid
09-12-2003, 20:51
selaam mensen ik heb een grote probleem sinds kort heb ik een vriendin :) en we gaan al 6 7 maanden met elkaar tot we op een punt kwamen dat we sex met elkaar konden hebben :D eenmaal in bed begonnen we elkaar heftig te kussen en te strelen :D totdat zij met haar hand bij me ballen kwam :eek: en erin kneep en ze schrok ze sprong uit bed deed de licht aan en zag dat ik 3 ballen had :eek: in plaats van 2 zij raapte al haar kleren bij mekaar kleede zich aan in de gang en liep toen boos :( weg ik zei nog dat ik een normale gezonde jongen ben maar dat kon niet baten sindsdien heb ik haar niet meer gesproken :( of gezien wie kan mij helpen pleazzz ik ben ter einde raad
Bentennas
09-12-2003, 21:07
Is dit echt waar?????
MiniMeisje
09-12-2003, 21:18
Je hoort geen sex voor het huwelijk te hebben :kwaad:
LEUK VERHAAL .
MAAR IS HET WAARGEBEURT VERHAAL ??????????????????////
MARO
sheik_majid
09-12-2003, 21:27
natuurlijk is het waar mensen ik ga tog niet liegen over zoiets ik wou er zelfs een foto op het forum gooien van mijn misvormingen maar dat gaat net iets te ver maar het is waar dus mensen als jullie het weten help me dan aub want dit is egt een hele grote probleem voor me ik voel me hierdoor heel onzeker ik durf een meisje niet eens aan te kijken laaste 2 3 weken zit ik alleen thuis ik durf geeneens naar buiten te gaan ik ben bang dat die meisje het heeft gezegd tegen een vriendin en dat zo nu de hele buurt het weet maar mensen ik ben egt ten einde raad help me!
lovelymeknesia
09-12-2003, 21:35
wajoow 3 ballen als ik jou was zou ik zelfmoordplegen hahahahhahah
3 ballen hahahahah
sheik_majid
09-12-2003, 21:40
meisje ik weet niet wat zo grappig is :confused: maar ik ben dood serieus dat jij er nog grapjes om kan maken en erom lachen om iemands mankementen dat kan ik gewoon niet begrijpen niet eens n beetje begrip van me broeders en zusters alleen wansmakelijke grappen sorry mensen als jullie nix beters te melden hebben zeg dan aub nix zeg alleen iets als je me ermee kan helpen anders hou je het maar voor jezelf
Glimlachje
09-12-2003, 21:41
Ik hoop dat je nu je lesje hebt geleerd?
Is niet kwaad bedoeld hoor.
Sorry kan niks voor je betekenen.Wat ik wel zou doen is dat meisje mijn excuses aanbieden op z'n minst....
En dan Allah voor vergiffenis vragen.
Bentennas
09-12-2003, 21:45
lovelymeknesia......dat gaat een beetje te ver vind je niet moord plegen omdat Allah jou 3 ballen heeft gegeven??? Zeg Elhamdulillah en de gene met wie jij gaat Sheik_majid hoord dit gewoon van jou te accepteren....ze hoort jou te nemen zoals je bent uiteindelijk gaat het om het innerlijk en niet om het uitrelijk...het is wel zo dat je je door het uiterlijk een beetje aangetrokken moet voelen maar het uitmaken omdat je 3 ballen hebt???
Elhamdulillah en wees tevreden met wat allah je gegeven heeft....
wees blij dat alleen jou vrouw het kan zien stel je voor dat het iets anders was dat iedereen kon zien zoals twee neuzen of zo.....
En ehh trouwens sex voor dat je wettelijk getrouwd bent en op een Islamitische manier is niet toegestaan.....
sheik_majid
09-12-2003, 21:47
maar waarom moet ik me excuses aanbieden en Allah voor vergiffenis vragen? is het mijn schuld dat ik 3 ballen heb>? heb ik er zelf voor gekozen GLIMLACHJE lees me verhaal nog n keer of 4 5 door en probeer het te begrijpen en reageer dan pas want wat jij hier zegt klopt van geen ene kant omdat ik 3 ballen heb moet ik mijn excuus aanbidden aan die meisje en allah om vergiffenis vragen???? zo ben ik nou eenmaal dit ben ik ik kan me niet veranderen voor niemand hoe graag ik het ook zou willen
sheik_majid
09-12-2003, 21:48
En ehh trouwens sex voor dat je wettelijk getrouwd bent en op een Islamitische manier is niet toegestaan.....
dat weet ik maar ik hou zo veel van dat meisje we hebben het zelfs gehad over trouwen kinderen krijgen inshallah alles we hielden egt veel van mekaar we waren onafscheidelijk elke dag zag ik haar ze hoorde gewoon bij leven zij maakte me gelukkig zo compleet maar dat je geen sex mag voor het huwelijk dat weet ik zelf ook maar infeite was er helemaal geen sex we hebben het niet gedaan
lovelymeknesia
09-12-2003, 21:55
ja dat van zelf moordplegen dat was een grapje!!!!!
maar ze hebben gelijk voor een moslim geen sex voor het huwelijk!!!!!!!!!!!!
en trouwens kan nooit dat hij drie ballen heeft want bij de geboorte word ie eraf gehaald of je kan hem er nu uit laten halen als je 1 bal hebt of geen dan heb je pas een probleem!!!!!!!!!!!!!!
lovelymeknesia
09-12-2003, 22:01
en nu niet komen met je smoesje en zeggen dat het waar is .....
jongen je zoekt aand8 en dat weet je zelf ook. want je hebt meer van die verhalen gezet!!!!!!!!!!!!!
Bentennas
09-12-2003, 22:01
Lahoe ja3lam......
sheik_majid
09-12-2003, 22:02
lovelymeknesia waarom geloof je me niet ik begrijp dat het ongeloofwaardig klinkt maar het is waar waarom je dat niet wilt snappen dat weet ik egt niet lovelymeknesia wat ik nodig heb is hulp raad hoe om te gaan met me probleem maar geen grapjes erover probeer dat aub te begrijpen want die mankement heb ik tot aan me dood dus ik zit me hele leven aan vast wil je aub er geen grapjes meer over maken als je me kan helpen of steunen reageer dan alleen anders niet
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.