Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Klootzakken : VS doodt opnieuw kinderen bij luchtaanval

AlHoceima_Leila
09-12-2003, 19:55

VS doodt opnieuw kinderen bij luchtaanval In het oosten van Afghanistan zijn in de nacht van de zondag op maandag bij een luchtaanval van de Verenigde Staten acht burgers gedood. Onder de slachtoffers waren zeker twee of drie kinderen. Vandaag werd dit door de gouverneur van de provincie Paktia, Asadullah Wafa, bekend gemaakt. De gouverneur zei dat de Amerikanen bij de actie hun doel hadden gemist, waardoor een bom een huis trof. Het is de tweede keer in korte tijd dat bij een bombardement kinderen omkomen in Afghanistan. Zaterdag kwamen door een Amerikaanse luchtaanval in het zuidoosten van Afghanistan al negen kinderen om het leven. Bij de stad waar het vorige incident plaatsvond is nog sterke steun voor de Taliban en de Hezb-e-Islami, twee felle tegenstanders van de coalitie. Volgens BBC-correspondent Crispin Thorold had de VS anders met de situatie om moeten gaan. In een gebied waar al zoveel tegenstanders van de coalitie zijn wakkert volgens hem een dergelijke actie de woede tegen de buitenlandse troepen alleen maar aan. TFOEEEEEEEEEEEEEE zo erg wat hebben die kinderen zehma gedaan en niks te van het is per ongeluk vieze izan mensen dat ze zijn

Scottie
09-12-2003, 19:58
Nou, moeten die kinderen dan niet naar school of naar de kinderopvang? Of was het een kinderschild, een soort van kinderkruishuis? Scottie.

AlHoceima_Leila
09-12-2003, 20:14
Origineel gepost door pista_3 Nou zeg, alsof die Amerikanen doelbewust die kinderen gedood hebben. In en oorlog vallen er doden, ook kinderen helaas. Hoeveel kinderen zijn er gestorven in NY denk je? En in al die aanslagen van al qaida? Dan hoorde ik jou niet brullen hoor. Neeh JIJ hebt me niet horen brullen de rest van me omgeving hoorde me de hele tijd BruLLeen dussssss en jah ik weet dat er dode kinderen vallen in een oorlog maar dan kunnen we ons net zo goed afvragen WaaROM Er oorlog is ? en waarom niemand wat doet jah we kunne misschien nix doen maar toch !!!!!!!!!!!

AlHoceima_Leila
09-12-2003, 20:23
Origineel gepost door Multikul Nou ik kan mij hier ook heel kwaad ommaken. Het doel van deze actie was 1 man (na welke rechtzaak?). Je komt met een straaljager en vraagt je dan af waarom er ook burgerslachtoffers vallen, gaat er bij mij niet in. Pure onverschilligheid voor menselijk leven. JUISTTTTTTTTTTTTTTTTTTT dat bedoel ik zo veel mensen doden om 1 man te pakken waar slaat dit op dan ?

AlHoceima_Leila
09-12-2003, 20:34

Origineel gepost door pista_3 Tja, als alles maar zo simpel was als jou vragenstelling was de oorlog snel de wereld uit. Maar het gaat wel om je titel..kijk daar maar eens naar. :rolleyes: jah ik weet maar ik schrijf wat ik voel en dat is wat ik over ze denk dus jah ik wee nie he

grendel
09-12-2003, 20:37
Origineel gepost door Scottie Nou, moeten die kinderen dan niet naar school of naar de kinderopvang? Of was het een kinderschild, een soort van kinderkruishuis? Scottie. Ja, ze hebben een staatsgefinancierde creche-regeling in Afganistan. Die opmerking van jou slaat echt nergens op. Het waren kinderen.

AlHoceima_Leila
09-12-2003, 20:38
juist grendel

grendel
09-12-2003, 20:39
Origineel gepost door pista_3 Tja, als alles maar zo simpel was als jou vragenstelling was de oorlog snel de wereld uit. Maar het gaat wel om je titel..kijk daar maar eens naar. :rolleyes: Klootzakken : VS doodt opnieuw kinderen bij luchtaanval. ---------------------------------------------------------------------------------- Juist. Er worden dagelijks kinderen vermoord en zeker niet alleen door Amerikanen.