Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Zou Jij Dan Hebben Gedaan?????

Pagina's : [1] 2

mohammed_b74709
09-12-2003, 18:43

Het was net 15:40 nederlandse tijd en ik was effe buiten vlakbij mij voor de deur en een vriend kwam naar mij en vertelde aan mij dat amerika aangevallen is. Ik d8 op het begin het is Bin laden, hij zegt van wie???? ik zei tegen hem bin laden en hij wist niet eens wie bin laden was Dus ik ging effe vlug naar huis de tv aan doen en ik zag plots bijna alle kanalen op die eerste getroffen toren en daarna lieten ze weten dat het niet om 1 aanslag ging maar om 4 aanslagen waarbij een mislukte. en waar ik niet tegen kon op dat moment is dat de nieuwslezers zomaar het werk van de moslimextremisten is geweest en ik kon er echt niet tegen dat ze het woord moslim omroepen op tv. SCHANDALIG van die verslaggevers dat ze het moslims noemen want het konden net zo goed op dat moment de russen zijn geweest> en dan zeggen ze ook niet van ja het is het werk van de christenen geweest of wat dan ook>>>daarbij zat ik eer stil, hoe wij moslims aangevallen werden. En ja op de volgende dag zat met mijn vrienden in het snackbar met de tv aan, en toen lieten ze dus een reportage zien van bin laden en lieten ze net op dat juiste moment onze heilige plek mekka zien op tv zien en hoorde ik net op dat zelfde moment de klant mompellen tegen de kassabediende: kijk dat is ook zo een mooie plek, waarbij ik dus meteen begreep wat hij ermee bedoelde en ik stond op en ik was zo geneigd om hem een vuist te geven, maar gelukkig werd ik tegen gehouden door een vriend van me. Maar kijk wat die man bedoelde is dat dat ook een mooie plek is om wraak te nemen, om dus zeg maar mekka te bombarderen. Ik kon die man wel vermoorden toen hij dat zei, zoiets raakte me gewoon diep tot in het hart. EN DAN VRAAG IK JULLIE: WAT ZOU JIJ DAN OP DAT MOMENT HEBBEN GEDAAN NA DEZE AFSCHUWELIJKE UITSPRAKEN VAN EEN SCHOFT? :kwaad:

saida2003
09-12-2003, 18:50
In zo een geval kan je beter gewoon je mondje dicht houden. ik weet uit ervaring dat dat heel moeilijk kan zijn maar je bereikt er geen ene moer mee. Op deze manier zou zowel jouw als als die van die klant zijn haat groeien....

mohammed_b74709
09-12-2003, 18:57
Origineel gepost door saida2003 In zo een geval kan je beter gewoon je mondje dicht houden. ik weet uit ervaring dat dat heel moeilijk kan zijn maar je bereikt er geen ene moer mee. Op deze manier zou zowel jouw als als die van die klant zijn haat groeien.... HET KOMT OP HETZELFDE NEER WANNEER ER EEN RAKET WORDT AFGEVUURD OP EEN VOLK EN DAN MAAR DOEN ALSOF ER NIKS AAN DE HAND IS>>>ZULKE PROBLEMEN MOET JE OPLOSSEN DOOR JE BEK OPEN TE TREKKEN, WANT LATER ZAL DIEGENE WEL WETEN HOE FOUT DIE HEEFT GEZETEN, WANT DIT GAAT NIET OM EEN SCHELDPARTIJ OF EEN DISCUSSIE OF WAT DAN OOK. DIT GAAT OVER ONZE HEILIGE PLEK MEKKA MAAR SORRY DAT JIJ MISSCHIEN ER NIET TEGEN OVER DURFT TE WEREN, MAAR DAT IS IETS WAAR IK DUS ABSOLUUT GEEN ADDERTJES OVER HET GRAS HEEN LAAT GROEIEN :o

mohammed_b74709
09-12-2003, 19:36
Origineel gepost door amalelb nou ik persoonlijk had die man gewoon aangevallen zodat hij nooit meer zoiets zegt in het openbaar, die racisten overdrijven gewoon en af en toe lokkek ze het zelf uit met die commentaar van hun,alsof hun zo perfect zijn maar mohiem in zo'n geval had ik echt wel ingegrepen van woede en nog wel over de heilige plaats :goedzo:

RealCasawia
09-12-2003, 19:53

Ik zou op een rustige manier een discussie met hem zijn aangegaan en dan hem uitbokken klaar dat is vast niet zo moeilijk als hij blijkbaar al een iq van 20 heeft met zijn doelloze uitspraken

whitepurl
09-12-2003, 20:15
Neej ik kan dan echt niet mijn mond dicht houden... ik zou die man effe op ze nummertje zetten!! Zulke opmerkingen maken mij dan echt woedend!!!

eyes_of_maroc
09-12-2003, 20:20
ik zou zijn hoofd in die hete frietuur olie doppen... wat denkt die wel lihoed al die kanker joden man... jag tfoe.. ik hoop dat er bij hun ergere dingen gebeuren dan bij die amerikanen.... lihoed tfoe

mohammed_b74709
09-12-2003, 20:26
Origineel gepost door RealCasawia Ik zou op een rustige manier een discussie met hem zijn aangegaan en dan hem uitbokken klaar dat is vast niet zo moeilijk als hij blijkbaar al een iq van 20 heeft met zijn doelloze uitspraken Discussie? pardon denk je nou echt dat hij met jou in discussie zou gaan>...hahaha zulke mensen moet je hardhandig aanpakken. dus iemand zegt van die mekka moet gebombardeerd worden en dan wil jij nog met hem in discussie??????????? :rolleyes:

mohammed_b74709
09-12-2003, 20:32
Origineel gepost door RealCasawia Ik zou op een rustige manier een discussie met hem zijn aangegaan en dan hem uitbokken klaar dat is vast niet zo moeilijk als hij blijkbaar al een iq van 20 heeft met zijn doelloze uitspraken Zeg maar voor de gein tegen je leraar of zo. Ja de kerken of zo moeten worden gebombardeerd>>>nou lieve meid ze zullen je vanaf die dag vervloeken en je nooit meer behandelen. En dan kijken of zei nog een het een discussie waard zullen vinden.... haha dacht het dus niet en ook begrijpelijk

Sweet_Esma
09-12-2003, 20:51
Ik zou precies hetzelfde doen als wat jij wou doen.....en als ik toevallig een blikje cola ofzo in mijn handen had....zou ik die op zijn lelijke gezicht mikken... :kwaad:

Sweet_Esma
09-12-2003, 20:54
Origineel gepost door mohammed_b74709 Discussie? pardon denk je nou echt dat hij met jou in discussie zou gaan>...hahaha zulke mensen moet je hardhandig aanpakken. dus iemand zegt van die mekka moet gebombardeerd worden en dan wil jij nog met hem in discussie??????????? :rolleyes: Wollah illa voor dat soort mensen hoef je je woorden niet te verspillen....gewoon meteen hoeken die bedorve handel..... :stomp:

mohammed_b74709
09-12-2003, 21:30
Origineel gepost door Sweet_Esma Wollah illa voor dat soort mensen hoef je je woorden niet te verspillen....gewoon meteen hoeken die bedorve handel..... :stomp: en gelijk heb je :goedzo:

moi21
09-12-2003, 22:19
vind dat ook een fout van de media dat mensen ( en ja onwetende mensen) zo denken en vooroordelen hebben, maar vooraal van die zieke bin laden die zich moslim noemt en geloof er in betrekt! Maar ja die man oordeelt over iets wat ie niet mag/ kan doen, is onwetendheid dus waarom in discussie gaan? negeren gewoon

Fabolous
09-12-2003, 23:06
Origineel gepost door eyes_of_maroc ik zou zijn hoofd in die hete frietuur olie doppen... wat denkt die wel lihoed al die kanker joden man... jag tfoe.. ik hoop dat er bij hun ergere dingen gebeuren dan bij die amerikanen.... lihoed tfoe 'al die kanker joden'......zo moet je het weer niet aanpakken he.....die man wil dat mekka gebombardeerd wordT? succes, ga je gang......je merkt wel wat er gebeurd als je alle moslims op aarde pissig maakt.....maar je moet die shit gewoon negeren, laat hem lullen.....jij moet je als een voorbeeldige moslim gedragen en het gewoon laten rusten....tuurlijk word je boos, maar laat het gewoon zitten, er zijn meer problemen dan een uitspraak van een boerenpummel..... :D

mohammed_b74709
09-12-2003, 23:11

Origineel gepost door moi21 vind dat ook een fout van de media dat mensen ( en ja onwetende mensen) zo denken en vooroordelen hebben, maar vooraal van die zieke bin laden die zich moslim noemt en geloof er in betrekt! Maar ja die man oordeelt over iets wat ie niet mag/ kan doen, is onwetendheid dus waarom in discussie gaan? negeren gewoon ehum...ik denk eerder dat jij nu over bin laden oordeelt, want jij weet niet wat voor intentie hij dit heeft gedaan en hij is diegene die de koran heeft bestudeerd en niet jij? :zwaai: NOGMAALS bin laden is de MAN!!!! Hij heeft zich tegen ons vijand opgesteld, broeders te hulp schieten en als je er niks van aantrekt, wordt het je wel op De Dag Des Oordeels wel bekend gemaakt, Waar was gij toen uw broeders om hulp vroegen. En we praten wel de hele tijd over 11 sept. waarbij er nog niet eens 4000 omkwamen en er een historische dag van maken. Maar ondertussen blijft wel de vraag en ons leed dat wordt aangedaan? wordt daar dan niet eens wat over verteld? Kijk naar SBRENICA waarbij 7000 moslims op gruweldadige wijze zijn vermoord en hun vrouwen op gruwelijke wijze zijn verkracht????>>>.JA PRECIES DENK DAAR MAAR EENS OVER NA!!!!

Pagina's : [1] 2