Bekijk originele versie : Leeftijdverschil!!
3Omarino
09-12-2003, 15:13
Ahlan wa Sahlan allemaal,
WIl graag jullie mening omtrend het volgende:
Is het voor een 23 of 24 jarige jongeman verstandig om een relatie te beginnen met een jongedame van 16/17 jaar. Zouden jullie dat doen, en vinden jullie niet dat het een grote leeftijdsverschil is?
Een 16 jarige jongedame is namelijk verliefd op mijn neef, en hij vindt haar wel een leuke meid, maar hij weet niet of hij dr op in moet gaan of niet. Hij vroeg me daarom om advies.
En ik vraag het bij deze aan jullie. Is een 16 jarige jongedame niet te jong voor een 23 jarige jongeman?
Alvast bedankt voor jullie bijdrage.
Ma3asalama,
3Omarino
sousiagirl21
09-12-2003, 15:20
nou ik zou nou nooit met een meisje van 16 gaan als ik een jongen was.
van 23.
het leeftijd verschil is te groot vind ik als ze nou 18 was zou je zeggen oke maar 16 dat is gewoon nog een kind.
Miss_Loco_Mocro
09-12-2003, 15:24
Salaam,
Ik zelf zou het niet erg vinden. (Het is maar 7 jaar) Als ze allebei serieus zijn waarom niet, dan vind ik dat leeftijd er niks mee te maken heeft. Maar het ligt ook aan dat meisje zelf...hoe zij zich gedraagd...want ze is nog maar 16.
je hebt 16 en 16. is ze verstandig en wijs 16 of is baby 16?
In het geval van de eerste 16 moet ie het gewoon doen.
& jaar kan nog net door de beugel.
groetjes,
nee helemaal niet..het is wel mooi zo..maar soms ik wel een meid van anders dan een meid van 20 of 21,
maar het kan anders tegenwoordig..damens klijken nu ouder en hebben wel gedachtes van oudere iemnad! dan vroeger
Ik vind het wel kunnen het maximum verschil bij mij is 50 jaar :)
Origineel gepost door sihemm
Ik vind het wel kunnen het maximum verschil bij mij is 50 jaar :)
mijn opa vraagt jou nummer!
Origineel gepost door babyboy
mijn opa vraagt jou nummer!
hahaha, mijn opa wil ook wel een meisje van 16:)
Origineel gepost door 3Omarino
Ahlan wa Sahlan allemaal,
WIl graag jullie mening omtrend het volgende:
Is het voor een 23 of 24 jarige jongeman verstandig om een relatie te beginnen met een jongedame van 16/17 jaar. Zouden jullie dat doen, en vinden jullie niet dat het een grote leeftijdsverschil is?
Een 16 jarige jongedame is namelijk verliefd op mijn neef, en hij vindt haar wel een leuke meid, maar hij weet niet of hij dr op in moet gaan of niet. Hij vroeg me daarom om advies.
En ik vraag het bij deze aan jullie. Is een 16 jarige jongedame niet te jong voor een 23 jarige jongeman?
Alvast bedankt voor jullie bijdrage.
Ma3asalama,
3Omarino
16-17 vind ik wel erg jong. Nou zijn de meisjes rond deze leeftijd wel rijper dan hun leeftijdsgenoten jongens, maar het blijft jong. Ik vind dat je op zo'n leeftijd nog niet helemaal rijp bent en dus ook anders tegen de zaken aankijkt, maar het blijft wel erg afhankelijk van de persoon zelf.
Over het algemeen is leeftijdsverschil tussen parteners denk ik geen hindernis. Als allebie de partners maar rij genoeg zijn om aan zo iets te beginnen. Persoonlijk vind ik het prettig als mijn partner ouder is dan mij.
misSanae
09-12-2003, 17:30
Het kan op zich wel, maar ik denk dat het verschil van iemand van 16 met een jongen van 23 toch wel groot is. Op je 16ste zijn er andere dingen belangrijk dan op je 23ste. Je denkt anders, tenminste zo ervaar ik dat, als hij nou nog een jaartje of 2 zou wachten dan zou dat wel mooi zijn. Dan is zij ook weer wat ouder en wijzer:)
RealMadridGirl
09-12-2003, 17:57
leeftijd is maar een getal meer nie leeftijd zegt alleen maar hoelang diegene bestaat :D :hihi:
Lady_moi
09-12-2003, 19:40
age is nothing more then a number :)
Y_oesjen82
09-12-2003, 19:54
[i]
het leeftijd verschil is te groot vind ik als ze nou 18 was zou je zeggen oke maar 16 dat is gewoon nog een kind. [/B]
dat zou ik niet direct durven zeggen
Een zestien jarig meiske kan volwassener zijn dan ene van 18 - 19- 20
Ik ken zo iemand en ze is zestien ! ma zoals eerder vermeld (als ge haar ziet dan zou je zeggen) het is maar een getal !!!
;) ;)
whitepurl
09-12-2003, 20:06
het zou wel kunnen als zijn volwassen is in haar hoofd is en ze denken allebij het zelfde... dan is leeftijd geen probleem
Ik hoop dat je neef de juiste beslissing neemt!!
doei doei
sneakynawal
09-12-2003, 22:14
Waarom gaat het tegenwoordig niet meer om de ECHTE liefde?
:rolleyes:
Tegenwoordig houden ze rekening met:
- leeftijd
- opleiding
- achtergrond
- status
- zijn bankrekening
- uiterlijk
- etc.
Vroeger... was het anders!!!
Ik verzoek jullie om deze film te gaan bekijken:
http://customht.buffnet.net/posters/images/98_shakespear.jpg
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.