Bekijk originele versie : Rif een onafhankelijk land??
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Rif een onafhankelijk land.....Hoe denk jij daarover??
http://www.afropop.org/img/na/berber/Amazigh-protest.jpg
Ezzedine
09-12-2003, 14:54
Ik zou liever duizend maal de ergste dood sterfen dan te zien hoe onze prachtige Ar rif wordt ontrukt van onze moederland al maghreb al aqsa.
En iedereen die met zulke idieen aankomt kakken moet worden aangepakt
Origineel gepost door Ezzedine
Ik zou liever duizend maal de ergste dood sterfen dan te zien hoe onze prachtige Ar rif wordt ontrukt van onze moederland al maghreb al aqsa.
En iedereen die met zulke idieen aankomt kakken moet worden aangepakt
Eindelijk iemand die er hetzelfde over denkt als ik...
lilmaroc
09-12-2003, 15:00
tuurlijk willen jullie dat..(ik ook niet) maar weetje wel hoe die imazighen daar leven?? nee..want jij bent zeker alleen in casa rabat tetouan (en als die arabische steden)
waar blijven al dat geld die de berberse steden allemaal horen te krijgen voor de wegen huizen etc etc etc ..jaa die geld gebruiken ze voor casa rabat en etc..
nou, het lijkt me heeeeeel logisch waarom die imazighen graag onafhankelijk willen worden..
In Casa dame is ook niet alles perfect vergis je niet sommige mensen hebben het daar slechter dan de mensen in Nador of waar dan ook in heel marokko. Er is daar ook heel veel armoede. Marokko is een 3e wereld land dus of het daar ooit goed komt is nog maar de vraag. Maar dat de rif onafhankelijk word van marokko zal nooit gebeuren.
Ezzedine
09-12-2003, 15:06
Mijn pa komt uit Beni yataift en mijn ma uit beni Wagryaghal de hart van Ar Rif.Kom me niet wijzmaken hoe Ar rif in elkaar zit
Ezzedine
09-12-2003, 15:07
Trouwens ahahah ahaha als ar rif onafhankelijk zal zijn wat voor inkomsten zal het hebben.
En wat moet het met spanje doen die meer dan 4 plaatsen bezet heeft van Ar rif kijk kom niet discusseren over dingen waarvan je geen verstand hebt
De dag dat Rif onafhankelijk word is de dag dat ze weer door de spanjaarden bezet zullen worden.
Origineel gepost door 0uidath
De dag dat Rif onafhankelijk word is de dag dat ze weer door de spanjaarden bezet zullen worden.
wij zijn nooit echt bezet geweest in die zin dat z evolldige controle over ons hadden daarom hebben ze oon snel het hazepad gekozen. En rif onafhankelijk? waarom zouden we ons afscheiden van Marokko?
En dat zal de EU toestaan...
Origineel gepost door Gollum
wij zijn nooit echt bezet geweest in die zin dat z evolldige controle over ons hadden daarom hebben ze oon snel het hazepad gekozen. En rif onafhankelijk? waarom zouden we ons afscheiden van Marokko?
Er zijn zat berbers die er anders over denken.
Sorry, zou graag een opmerking/reactie willen geven, maar dit onderwerp boeit me niet. :ego:
Ezzedine
09-12-2003, 15:37
Isha haaahahahah speaking of no life
rkajed.ainzora
09-12-2003, 15:47
Van mij mag het zo blijven zo als het nu is, maar ik vind dat de arabieren wat socialer mogen zijn tenopzichte van de berbers in marokko, trouwens wat jij zegt over dat dan de spanjaarden de berbers weer gaan bezetten, effe corectie spanje had heel marokko bezet, maar jij doet net als of de berbers door de arabieren zijn bevrijdt van de spanjaarden, in tegen deel ,waren de berbers de enige die wat tegen die verdomde spanjaarden ondernamen...... ;)
Nee hoor niet heel marokko er waren ook nog fransen. in ieder geval het is wel dat ze wat meer mogen investeren in de rif...
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.