Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gezocht:vakantiehuis in tanger

Oem_mohamed
16-03-2008, 19:45

Salaam allaikom, Ik ben opzoek naar een vakantiehuis in tanger het liefs in omgeving drissia, voor de maand augustus. Wie oh wie kent/ heeft een vakantiehuis te HUUR. Wa allaikom asalaam

Oem_mohamed
18-03-2008, 20:26
echt niemand die me kan helpen :(

eliyame
18-03-2008, 21:18
Salaam allaikom, Ik ben opzoek naar een vakantiehuis in tanger het liefs in omgeving drissia, voor de maand augustus. Wie oh wie kent/ heeft een vakantiehuis te HUUR. Wa allaikom asalaam Assalaam alaykoum!! Hallo Allemaal, hierbij wil ik jullie mededelen dat er een nieuwe site in de lucht is!! http://www.Swieqa.com Het is vergelijkbaar met marktplaats alleen uitgebreider (wereldwijd) en opgricht door marokkaanse jongeren! Ook is er de mogelijkheid om dus fotos EN video's te plaatsen in de advertentie! De site is voor meer dan 50 landen (om te adverteren e.d) en is in 3 talen; Nederlands, Frans en Engels! De Franse versie is helemaal klaar, daar kan je eventueel al adverteren en aan de Nederlandse en Engelse versie wordt nog gewerkt, binnenkort is die ook afgerond! Het gaat er nu om dat de site een beetje bekend wordt en we vragen hierbij steun van jullie om ons hierbij te helpen!! Neem gerust een kijkje voor meer informatie en voor vragen of suggesties kan je altijd contact met ons opnemen! Het Team van Swieqa.com

Oem_mohamed
24-03-2008, 14:48
upppp iemand nog tips

Spuit_Kampioen
24-03-2008, 16:11

word Moeilijk ! tanger , er is wel een Villa ter beschikking in Kenitra Mehdia steenworp van strand

semsem83
25-03-2008, 23:26
heb wel wat pm me, welke tijd, voor hoelang en wat je er voor wil uitgeven?

mariam_kenouz
26-03-2008, 02:12
Ik ben op zoek naar een te huren: Huis/Villa in omgeving Tanger, prijs is niet belangrijk. Incl. garage en andere toebehoren. En op een rustig gelegen plek vlak aan het strand. Periode: Juli/Aug. Tips of zelf aan te bieden, pm me!

Loulou30
23-04-2012, 11:36
Vakantie huis in Casablanca, aan de Zee Tamaris Aangeboden. Wie o Wie wil binnenkort naar Casablanca. Appartement is gelegen in een gesloten residence in Perles De Tamaris met 11 zwembaden, prive strand, restaurant, Sport school, speelruimte voor kinderen, een moskee en een supermarket. Check http://www.louervendreaumaroc.com/appartement-a-louer-casablanca-79154.html

piew
30-04-2012, 09:48
heb een vakantiehuisje voor je. pm me!