Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lekker ontbijtje

Pagina's : [1] 2

Lampjuh
09-12-2003, 10:42

Nou zeg het eens, ik ben net wakker en heb zoooooooooooooooooooooooooooooooooo een trek. Wat zal ik als ontbijt nemen ? :D

Le-Sud
09-12-2003, 10:53
broodje kip

Lampjuh
09-12-2003, 10:55
Origineel gepost door ~M@ghrAbiA~ broodje kip wajoeeee nu broodje kip :stoned: Bedankt voor je tip :D

Israae
09-12-2003, 19:26
hmmmmmmm even denken............ Ik zou als eerst een kop thee ( bosvruchten zetten en dan een eitje koken, niet te hard. En wat dat je van een lekker warm croissantje met roomboter en jam? En een gezonde bruine boterham met kaas. En wat natuurlijk niet mag missen is een vers glas geperst j'us d'orange. Krantje derbij..... hmmmmmmm lekker uitgebreid de tijd nemen en genieten van de ontbijttafel. jammer dat ik daar alleen maar tijd voor heb in het weekend. Door de weeks heb ik niet eens tijd om uberhaupt te ontbijten... schandalig

Lampjuh
09-12-2003, 19:28

Origineel gepost door Israae hmmmmmmm even denken............ Ik zou als eerst een kop thee ( bosvruchten zetten en dan een eitje koken, niet te hard. En wat dat je van een lekker warm croissantje met roomboter en jam? En een gezonde bruine boterham met kaas. En wat natuurlijk niet mag missen is een vers glas geperst j'us d'orange. Krantje derbij..... hmmmmmmm lekker uitgebreid de tijd nemen en genieten van de ontbijttafel. jammer dat ik daar alleen maar tijd voor heb in het weekend. Door de weeks heb ik niet eens tijd om uberhaupt te ontbijten... schandalig Ahh klinkt heel lekker :D , alleen normaal heb ik geen trek ik ontbijt nooit en vandaag had ik zo'n honger :o :hihi:

Lampjuh
09-12-2003, 23:19
Origineel gepost door esmaII Klinkt zo Nederlands! Zet lekker een pot Marokkaanse thee met na3na3 en een beetje shiba Marokkaanse pannekoeken (harsha, rghayaf, sfenj, begrir) en een bord echte honing en boter...mmmm.... Damn meid ik krijg honger van je tekst ! Maar ik ben helemaaaal met je eeeeeeeens er nix beters dan na3na3 met shiba en pannekoeken hmmmmmmmmm A yemma ik krijg trek in nu :D

Lampjuh
09-12-2003, 23:24
Origineel gepost door esmaII In het weekend maak ik altijd zulke ontbijten, je bent welkom;) Ahhhh wat lief dankjewel !!!!!! :D Ik kan echt nu al de geur van na3na3 en pannekoeken ruiken :o

Lampjuh
11-12-2003, 22:18
Origineel gepost door darelkabdani ik zou lekker marmita maken!! hhhhhhhhhhhhhhhh grapje hoor nou wat ik lekker vind is ,bakje koffie en een glas verse jus en een uitsmijter met 3 volkorenbrood kaas en ei of bruin broodje met gesmolten brie en ananas of een bruin broodje met mozzarella tomaat beetje gedroogt oregano er boven dus geen vlees tomaat kijk uit is niet lekker EET smakelijk heb jij mazzel zeg :p , want ik heb eigenlijk nooit trek om te ontbijten

Israae
15-12-2003, 11:18
citaat: Origineel gepost door esmaII Klinkt zo Nederlands! Zet lekker een pot Marokkaanse thee met na3na3 en een beetje shiba Marokkaanse pannekoeken (harsha, rghayaf, sfenj, begrir) en een bord echte honing en boter...mmmm.... Zo'n vettig ontbijt hou ik dus niet zo van. Maar ja smaken verschillen................. En waar ik al helemaal niet aan moet denken is shiba in je thee gaaaaaaaaaaaaaaatveeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!! Nee, geef mij maar een lekker nederlands ontbijtje.................

Lampjuh
15-12-2003, 14:08
hahaha eerst vond ik shieba ook niet lekker nu ben ik verslaafd :o

n_moslima
18-12-2003, 13:45
ik zou gewoon brood met olijfolie eten. lekker vettig!!!. maar bruinbrood met kaas is ook goed!! :D

Lady_moi
22-12-2003, 17:37
na3na3 thee zetten en honing met marokkaans brood of een bordje met olijfolie erbijj of pannekoeken of marokkaanse koekjes erbij en jaah of gewoon typisch belgisch :rolleyes: croissants, cornflakes, kopje koffie of thee, sneedjes bruin brood met smeerkaas of hagelslag..:zwaai:

Liloesh
22-12-2003, 18:15
Giet cornflakes, giet melk EN KLAAR IS KEES !!!! dat doe ik niet hoor ;)

SaidiaChick
22-12-2003, 20:15
EYYY MARMITA MET COLA............HMMMMM HEEEEEEEEEEEERLIJK ANDRS ATAI NE3 NE3 MET LAMSEMENSS EN HONIG EN BOTRRRR\AAR DAN ATAI NE3 NE3 ZONDR SHIBA DAT ISZ NIET ZOOOO MAAR MET LEKKR VEEL NE3NE3 BLAADJES IN JE GLASZ HMMMM LEKKR STERKKK ENNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH EIERENNNN GEBALKKE IN OLIJFOLIE EN WAMR MAROC BROOD PLUS OLFIJ OLIE IK DENK MAAR IN PLAATS VAN AVOND ETEN EFFE EEN ONBIJTJE TE NEMEN HMMMMM

Lady_moi
24-12-2003, 17:43

Origineel gepost door Liloesh Giet cornflakes, giet melk EN KLAAR IS KEES !!!! dat doe ik niet hoor ;) haha ikke wel you know smorgens shnel shnel voor op tijd te zijn op school :o

Pagina's : [1] 2