Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : samia vraagt om raad!

arif_girl
09-12-2003, 10:07

lieve samia, toen ik je verhaal las moet ikje eerlijk vertellen dat ik een beetje schrok. in zo een situatie weet je dat die gene geen vertrouwen in je heeft. of in zich zelf. :confused: ook al zou je erg best doen alle tijd en engergie in hem steken zou hij nog denken dat je hem niet wil of niet leuker vind dan ander. Lees heel goed lieverd, Ik weet dat het heel erg moeilijk voor je zal zijn om er een eind aan te maken....... en ik denk dat je dat ook niet wil anders zou je natuurlijk geen raad vragen.... Maar je moet je wel afvragen wat beter voor je is.... stel dat het nog veeeeeeeeeeeeeeel serieuzer wordt...... :Iluvu: en je zeker weet dat hij de men wordt met wie jij je leven wilt gaan delen. Ga je een keer boodschappen doen en denkt hij dat je met iemand anders bent ofzo.... Zelf denk ik dat de vertrouwen alleen maar kunnen afnemen in zo een situatie en niet toenemen..... maar ik ken hem niet dus ik kan daar niet over oordelen...... Het enige wat ik jou nu kan aanraden is PRAAT met hem over je problem en laat hem nog duidelijker merken dat hij de enige is en dat je niemand anders wilt....... als hij dat nog niet gelooft...... weet je waar je aan toe bent..... Ik wens je echt heel veel sterkte en grluk in je leven..... Liefs, :zwaai:

MISSNAJAT
09-12-2003, 11:23
wallah echt lief dat je haar wil helpen en haar tips geeft.........

samia15
09-12-2003, 20:06
AH THNKS HE LIEVERD DAAR HEB IK WAT AAN(k)

MissMarOc15
09-12-2003, 20:11
er zijn erg leive mensen op aarde kijk maar hier boven :)

Sweet_Esma
09-12-2003, 20:40

echt lief van je meid....ben blij dat er toch nog iemand is die serieus raad kan weg geven..... :kusgrijs:

Lady_moi
09-12-2003, 21:31
Origineel gepost door MissMarOc15 er zijn erg leive mensen op aarde kijk maar hier boven :) gelukkig maar :)

arif_girl
10-12-2003, 12:20
nou meiden ik sta ook altijd klaar voor jullie, en hoop dat jullie ook de man van jullie leven tegen komen en steunen en natuurlijk ook andersom. xxxxxxx 2 you all

Lady_moi
10-12-2003, 14:00
:) :goedzo: