Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stop Het Hele MaagdelijkheidsOnzin...!!

Pagina's : [1] 2 3

Classy.Lady
08-12-2003, 20:23

Vraag me af waarom steeds al die nare discussies over het hele maagdelijkheidsgedoe..:confused: Get over it mensen zou ik maar zeggen... Mensen zijn bezig met hen ontwikkeling, kennis en meer nuttige zaken..En wij blijven maar hameren op dat ene onderwerp..! En wel alsof dit op zo een volwassen en vooral intelligente manier gaat....:jammer: En ja, er zijn meisjes die ontmaagd zijn..Maar lekker boeiend zeg! Er lopen verder een paar duizend jongens die ook ontmaagd zijn..(Ontmaagden gaat namelijk nooit even alleen..Of althans..Meestal dan :o ) Maar niemand die daarover mekkert... Marokkanen..Grow Up!!!! Laten we onze tijd aan zinvolle dingen besteden i.p.v. steeds onzindiscussies te voeren en onszelf te vergiftigen met achterlopende gedachten...Want de media en meer genieten hiervan!! Laat ieder z'n situatie voor zichzelf en zijn Schepper Swt zijn, want wat zal het jou kunnen boeien of wat zal jij aan de situatie kunnen veranderen? We hebben genoeg te doen als we enkel naar ons zelf kijken..Waarom steeds dat graaien naar iemands anders leven? Jij zult voor je eigen daden verantwoording moeten leggen tegenover Allah Swt en niet over die van Festousha or whatever..! Dat laatste stukje tijd wat je hebt van je leven zou je beter aan iets wat hassanat's brengt kunnen besteden ipv sayie'at door al dat geroddel, geoordeel en vooral onzinnige gepraat zonder kennis..! En nee, ik ben er zeer zeker niet voor al het leed wat je vaak ziet omtrent dit onderwerp..Maar het gaat mij eerder om het gezeur eromheen... Kom op Marokkaantjes...We hebben wel meer in onze mars dan alleen maar zulke gepeuter... :(

power_flower
08-12-2003, 20:36
Origineel gepost door SadGirl2004 Vraag me af waarom steeds al die nare discussies over het hele maagdelijkheidsgedoe..:confused: Get over it mensen zou ik maar zeggen... Mensen zijn bezig met hen ontwikkeling, kennis en meer nuttige zaken..En wij blijven maar hameren op dat ene onderwerp..! En wel alsof dit op zo een volwassen en vooral intelligente manier gaat....:jammer: En ja, er zijn meisjes die ontmaagd zijn..Maar lekker boeiend zeg! Er lopen verder een paar duizend jongens die ook ontmaagd zijn..(Ontmaagden gaat namelijk nooit even alleen..Of althans..Meestal dan :o ) Maar niemand die daarover mekkert... Marokkanen..Grow Up!!!! Laten we onze tijd aan zinvolle dingen besteden i.p.v. steeds onzindiscussies te voeren en onszelf te vergiftigen met achterlopende gedachten...Want de media en meer genieten hiervan!! Laat ieder z'n situatie voor zichzelf en zijn Schepper Swt zijn, want wat zal het jou kunnen boeien of wat zal jij aan de situatie kunnen veranderen? We hebben genoeg te doen als we enkel naar ons zelf kijken..Waarom steeds dat graaien naar iemands anders leven? Jij zult voor je eigen daden verantwoording moeten leggen tegenover Allah Swt en niet over die van Festousha or whatever..! Dat laatste stukje tijd wat je hebt van je leven zou je beter aan iets wat hassanat's brengt kunnen besteden ipv sayie'at door al dat geroddel, geoordeel en vooral onzinnige gepraat zonder kennis..! En nee, ik ben er zeer zeker niet voor al het leed wat je vaak ziet omtrent dit onderwerp..Maar het gaat mij eerder om het gezeur eromheen... Kom op Marokkaantjes...We hebben wel meer in onze mars dan alleen maar zulke gepeuter... :( Ben het helemaal met je eens :goedzo: Voor al dit -> Laat ieder z'n situatie voor zichzelf en zijn Schepper Swt zijn, want wat zal het jou kunnen boeien of wat zal jij aan de situatie kunnen veranderen? We hebben genoeg te doen als we enkel naar ons zelf kijken..Waarom steeds dat graaien naar iemands anders leven? Jij zult voor je eigen daden verantwoording moeten leggen tegenover Allah Swt en niet over die van Festousha or whatever..! Dat laatste stukje tijd wat je hebt van je leven zou je beter aan iets wat hassanat's brengt kunnen besteden ipv sayie'at door al dat geroddel, geoordeel en vooral onzinnige gepraat zonder kennis..!

samia15
08-12-2003, 20:42
you go girlllllllllllll!!!!!!

Hadria
08-12-2003, 20:45
Ik vind als een meisje al ontmaagd is, dat je haar ook GEEN BRUIDSCHAT geeft. :D

Hadria
08-12-2003, 20:57

Origineel gepost door thement wie wil nu JOU bruidsschat in godsnaam :D Een echte Dame. :rolleyes:

Classy.Lady
08-12-2003, 21:00
en daar gaan we weer...:rolleyes:

Classy.Lady
08-12-2003, 21:03
Origineel gepost door Hadria Ik vind als een meisje al ontmaagd is, dat je haar ook GEEN BRUIDSCHAT geeft. :D Het is niet aan jou om te oordelen in dit geval..En zeker niet om het recht in eigen handen te nemen... Zoals de Schepper Swt bepaald heeft dat een vrouw een bruidschat zal moeten krijgen als ze het huwelijk intreedt..Zo zal het ook gebeuren dan.. Het is een regel die opgesteld is door de Goddelijke macht...Wat wil jij daar aan gaan veranderen...? Heb het lef..En je zult de gevolgen daarvan ondervinden in het hiernamaals...

Classy.Lady
08-12-2003, 21:04
Beste mensen... Kunnen we het ook vooral serieus houden..? Ja, bedankt..:rolleyes:

ChOcOtOfFfF
08-12-2003, 21:08
je hebt helemaal gelijk meid:goedzo: hopelijk stopt de onzin eens :zwaai:

Hadria
08-12-2003, 21:09
Origineel gepost door SadGirl2004 Het is niet aan jou om te oordelen in dit geval..En zeker niet om het recht in eigen handen te nemen... Zoals de Schepper Swt bepaald heeft dat een vrouw een bruidschat zal moeten krijgen als ze het huwelijk intreedt..Zo zal het ook gebeuren dan.. Het is een regel die opgesteld is door de Goddelijke macht...Wat wil jij daar aan gaan veranderen...? Heb het lef..En je zult de gevolgen daarvan ondervinden in het hiernamaals... Als je het ineens volgens de regels gaat doen, moet je ook MAAGD het huwelijk in. :rolleyes: Dat is heel deze discussie overbodig. :rolleyes:

Classy.Lady
08-12-2003, 21:09
Origineel gepost door thement meid dat kennen ze hier niet SERIEUS :zwaai: Dan is dat in ieder geval iets waar ze de komende tijd zoet mee kunnen zijn... Een cursus; "Hoe leer ik mezelf om serieus te kunnen zijn" ... :rolleyes: Voorlopig hebben sommige dus geen tijd voor onzintopic's :D

Hadria
08-12-2003, 21:13
Origineel gepost door SadGirl2004 Dan is dat in ieder geval iets waar ze de komende tijd zoet mee kunnen zijn... Een cursus; "Hoe leer ik mezelf om serieus te kunnen zijn" ... :rolleyes: Voorlopig hebben sommige dus geen tijd voor onzintopic's :D Of een cursus nemen, hoe blijf ik maagd tot me huwelijk! :rolleyes:

Classy.Lady
08-12-2003, 21:14
Origineel gepost door Hadria Als je het ineens volgens de regels gaat doen, moet je ook MAAGD het huwelijk in. :rolleyes: Dat is heel deze discussie overbodig. :rolleyes: Foutje.. Het is niet het ineens volgens de regels doen.. Je hebt je normen en waarden toch...? Regels toch..? Waarin zou deze discussie dan overbodig zijn..? Dat er regels zijn, wil nog lang niet zeggen dat iedereen elke regel naleeft...en dat dat gebeurt, dat wil toch maar enkel zeggen dat de mens, werkelijk een mens is, gezien hij/zij fouten maakt? En als volwaardige mens neem ik aan dat je je fout zoveel als mogelijk probeert te herstellen ( En nee, ik bedoel hiermee niet het maagdenvlies...!! :kwaad: ) of anders in ieder ervan te leren...? Dit en dat..Behoren tot jou als persoon zelf... Waar het hier omgaat is de hele ophef erover..de manier waaop dat gaat althans..Dat iedereen er maar steeds op hammert en dat als hoofdzaak ziet en neemt....

Classy.Lady
08-12-2003, 21:16
Origineel gepost door Hadria Of een cursus nemen, hoe blijf ik maagd tot me huwelijk! :rolleyes: Laat de mensen eerst aan hen aglaaQ en dien werken dan... Want met dat, zullen we beiden genoemde onzincursussen niet nodig hebben... :rolleyes:

Hadria
08-12-2003, 21:16

Origineel gepost door thement ja een echt DAME je mag je bruidsschat bij je houden trouwens een bruidsschat die kun jij niet eens op tafel leggen voor haar te veel eisen :D Dan nog als het een echte vrouw is, zal ik er voor zorgen dat ik aan haar eisen kan voldoen. ;)

Pagina's : [1] 2 3